• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Sprememba v načinu razmišljanja lahko v organizaciji spodbudi nov duh inovativnosti

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
komentar   dodaj
Google dodaj
lego dodaj
Disney dodaj
Inja Knavs dodaj
 
Čas branja: 2 min
07.03.2019  07:15  Dopolnjeno: 07.03.2019 08:00

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
komentar   dodaj
Google dodaj
lego dodaj
Disney dodaj
Inja Knavs dodaj

V globalnem, povezanem in visoko konkurenčnem poslovnem okolju se podjetja vsak dan srečujejo z novimi izzivi. Zaradi potrebe po iskanju novih virov konkurenčne prednosti in povečanih pričakovanj javnosti se vse več podjetij odloča za družbeno odgovorne prakse. Družbeno odgovorno poslovanje v odločitve vključuje širši krog deležnikov, tako da ima delovanje podjetja pozitiven vpliv na družbeno okolje.

Tradicionalno se podjetja v svojih odločitvah osredotočajo na kratkoročna finančna merila uspeha. Zaradi povečanega zavedanja o problematikah, kot so človekove pravice, podnebne spremembe in upravljanje odpadkov, podjetja občutijo vse več pritiska, naj poslujejo tako, da bo zagotovljeno ohranjanje okoljskih in človeških virov. Kratkoročno vpeljava družbeno odgovornih praks podjetju prinese večji ugled med zaposlenimi in potencialnimi kadri, poslovni partnerji ter mediji, vse več študij pa kaže na to, da ima družbeno odgovorno poslovanje pozitiven vpliv tudi na dolgoročno finančno poslovanje in obstoj podjetja. Družbena odgovornost postaja pomemben dejavnik pri odločitvah institucionalnih in zasebnih vlagateljev, zato čedalje več podjetij vključuje poročanje o družbeni odgovornosti (ang. corporate social responsibility) tudi v letna poročila. Podjetja, kot so Google, Lego in Disney, pa zasedajo vrhove lestvic družbeno odgovornih podjetij.

Družbena odgovornost pomeni etično ravnanje v razmerju do zaposlenih, okolja, skupnosti ter kupcev in dobaviteljev. Ker pojem zajema širok spekter aktivnosti podjetja, je lahko vpeljava dobrih praks v celotno poslovanje dolgotrajen proces. Slovenska podjetja počasi sledijo globalnim trendom družbene odgovornosti, k čemur jih spodbuja tudi evropska zakonodaja. V Sloveniji obstaja Mreža za družbeno odgovornost, podjetja lahko pridobijo certifikat družbeno odgovorno podjetje, že deset let pa se podeljuje tudi slovenska nagrada za družbeno odgovornost horus. Sodelovanje v tovrstnih pobudah in tekmovanjih omogoča prepoznavanje podjetij z dobrimi praksami ter pomaga podjetjem pri sistematični vpeljavi načel družbene odgovornosti.

Družbeno odgovorno poslovanje se dotika vseh aktivnosti podjetja, zato vsak korak h krepitvi trajnosti poslovnih praks prinese spremembe v poslovanju. Ko se podjetje odloči za korenito spremembo v načinu poslovanja, lahko to pomeni popolno prevetritev vrednostih verig in poslovnih strategij. Za vzpostavitev trajnostnih praks je v začetni fazi potrebno ovrednotenje dotedanjih pristopov ter zagotovitev časovnih in finančnih vložkov za vzpostavitev novih praks. To zahteva spremembo v načinu razmišljanja in osredotočenosti podjetja ter vseh zaposlenih, ki lahko v organizaciji spodbudi nov duh inovativnosti.

Inja Knavs je svetovalka v A. T. Kearney.

Komentarji izražajo stališča avtorjev, in ne nujno tudi organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva Financ.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation