• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Ob pomanjkanju talentov sta čedalje pomembnejša ugled delodajalca in vlaganje v zaposlene

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kadri   dodaj
podjetja   dodaj
družba   dodaj
blagovne znamke   dodaj
Randstad dodaj
 
Čas branja: 3 min
07.03.2019  07:15  Dopolnjeno: 07.03.2019 08:10
Pozitivno zunanjo podobo podjetja in ugled delodajalca ustvarjajo predvsem dobri rezultati in zavzeti zaposleni
Ob pomanjkanju talentov sta čedalje pomembnejša ugled delodajalca in vlaganje v zaposlene
»V UniCredit Bank podpiramo raznovrstnost in si prizadevamo ustvariti okolje, kjer lahko zaposleni s sprejemanjem novih vlog in izzivov zgradijo povsem novo kariero,« pojasni Ronald Sudić, vodja kadrovske službe v UniCredit Bank, kjer lahko zaposleni v okviru mednarodne bančne skupine izkoristijo številne možnosti razvoja.
Foto: arhiv UniCredit Bank

Obveščaj me o novih člankih:  
kadri   dodaj
podjetja   dodaj
družba   dodaj
blagovne znamke   dodaj
Randstad dodaj

Podjetja se vse bolj zavedajo pomembnosti blagovne znamke delodajalca in vse več vlagajo v dobre delovne razmere, varno in kakovostno delo, izobraževanje ter razvoj zaposlenih. Poleg dobrega plačila jim ponujajo še številne nefinančne ugodnosti za osebni razvoj tako v podjetju kot v okviru svoje skupine. Sogovornike smo poiskali v podjetjih v treh različnih panogah: v logistiki, farmaciji in bančnem sektorju.

Podjetja, ki krepijo svoj ugled, prejmejo tudi do dvakrat več prijav, lažje privabijo dobre talente in v povprečju zapravijo manj za zaposlovanje, v celoti so torej stroški dela nižji, je pokazala mednarodna raziskava kadrovskosvetovalne družbe Randstad. Polovica vprašanih kandidatov v raziskavi je tudi zatrdila, da ne bi delali v podjetju s slabim ugledom, čeprav bi dobili precej višjo plačo.

Proces razvoja in grajenja blagovne znamke je dolgoročen

Ugledni delodajalci se zavedajo, da so zaposleni njihov največji kapital, zato je njihov cilj postati prva izbira za najbolj nadarjene kadre, ki pripomorejo k boljšim poslovnim rezultatom in zagotavljajo dolgoročni razvoj podjetja. V takšen kader pa je seveda treba vlagati, mu ponuditi spodbudno okolje, v katerem se bo počutil sprejeto, se razvijal in prispeval.

»Pozitivna in prepoznavna javna podoba ter krepitev ugleda in zaupanja v našo družbo pomembno vplivata tako na prodajo Intereuropinih storitev kot na privabljanje in ohranjanje kompetentnih in perspektivnih zaposlenih,« se zavedajo v Intereuropi, kjer svoj ugled gradijo že več kot 70 let. Njihova strategija je, da je konsistentnost vseh informacij, drže in komuniciranja zaposlenih na vseh ravneh odločilna za verodostojen ugled delodajalca. Tako nagovarjajo tudi potencialne kandidate za zaposlitev.

Pri tem se še posebej zavedajo pomena skupine kandidatov za zaposlitev, ki so kakorkoli prišli v stik z zaposlitvenim postopkom v družbi in niso bili izbrani. Teh je veliko več kot izbranih in pomembno vplivajo na ugled delodajalca v širši skupnosti. Zato se zavzemajo, da je izkušnja z zaposlitvenim postopkom za vse kandidate spoštljiva, pozitivna in strokovna. »Zavedamo se, da so ti ljudje še vedno naši potenciali za morebitno zaposlitev v prihodnje, naši kupci, drugi deležniki ali dobri znanci vseh prej naštetih skupin deležnikov,« je sporočila Damjana Jerman, vodja službe za odnose z javnostmi v Intereuropi.

Farmacija je v Sloveniji ena bolj zaželenih panog za delo

Novomeški farmacevt Krka je lani že sedmič prejel priznanje portala Moje delo za najuglednejšega delodajalca (vmes jih je enkrat prehitel tekmec Lek). Povprečno zaposlijo približno 300 novih sodelavcev na leto ter jim omogočijo zanimivo delo v kulturno raznovrstnem mednarodnem okolju, v katerem se lahko poslovno, strokovno in osebno razvijajo. Številne ugodnosti, ki so jih zaposleni deležni, so spodbuda ne le za Krkine sodelavce, ampak tudi za iskalce zaposlitve.

Tudi svoje poslovne dosežke v Krki tesno povezujejo s stalno skrbjo za dobre delovne razmere in kakovostno življenje sodelavcev. V Krkini službi za odnose z javnostmi poudarjajo, da je pri tem pomembno, da so zaposleni za svoj ustvarjalni prispevek tudi primerno nagrajeni; ne le s plačo, temveč tudi z drugimi materialnimi in nematerialnimi spodbudami, ki krepijo zavzetost pri delu, pripadnost podjetju pa tudi skrb za zdravo življenje.

Mednarodna raznovrstnost in bogastvo izkušenj sta neprecenljiva

V UniCredit Bank kadrovska strategija temelji na spodbujanju raznovrstnosti, ravnotežju med poklicnim in zasebnim življenjem ter ustvarjanju okolja, ki temelji na vseživljenjskem učenju in medsebojnem spoštovanju.

Zdaj je v banki v okviru napotitve zaposlenih osem tujcev, prav tako je tudi veliko Slovencev že bilo napotenih na delo v članice skupine v druge države. V matični skupini Unicredit deluje CEE Rotation Program to Mature Markets, ki s krajšimi napotitvami zainteresiranih zaposlenih v tujino povezuje 14 glavnih evropskih trgov ter širi miselnost med državami srednje in vzhodne Evrope na eni ter zrelih trgov, kot so Italija, Avstrija in Nemčija, na drugi strani. Razvili so tudi digitalno platformo MarketPlace, ki neposredno povezuje sodelavce v celotni skupini Unicredit, ki so pripravljeni deliti svoje veščine in znanje s tistimi, ki iščejo specifične izkušnje za izvedbo konkretne naloge ali projekta. Bistvo vseh programov je skrb za kontinuiteto razvoja zaposlenih, njihovih sposobnosti in znanj ter skrb za zagotavljanje novih generacij sposobnih vodij in strokovnjakov, ki bodo zagotavljali dolgoročno stabilnost in rast poslovanja.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation