Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
Tomaž Savšek dodaj
TPV dodaj
Krka dodaj
Hidria dodaj
 
Čas branja: 4 min
25.03.2019  08:00
Najbolj zanimivi prispevki preteklega tedna

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
Tomaž Savšek dodaj
TPV dodaj
Krka dodaj
Hidria dodaj

Na drugem letošnjem Izvoznem fokusu bomo 2. aprila v Kristalni palači na praktičnih primerih posameznikov, ki že poslujejo v tujini, pojasnili, kako povečati učinkovitost mednarodnega poslovanja. Med drugim bomo od Tomaža Savška, pomočnika direktorja novomeške družbe TPV, slišali nasvete, kako se lotiti strateških mednarodnih partnerstev in jih voditi, da imajo največji učinek na mednarodnem trgu.

Prijavite se na povezavi: www.izvozni-fokus.si/prijava.

V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad. Predstavljena štiri proizvodna podjetja dosegajo za slovenske razmere nadpovprečno dodano vrednost in so lepi razvojni primeri je v gostujočem komentarju zapisal Branko Žibret, partner pri A. T. Kearneyju.

Za to, da lahko nekateri izvozniki konkurirajo samo s cenami, so kriva prešibka vlaganja v raziskave in razvoj ter v trženjsko-prodajne dejavnosti, menijo v Krki. Preveč je tudi zanašanja na utečene proizvodne procese in njihove predolge uporabe, dodajajo v Hidrii, kjer opažajo tudi premajhno uporabo avtomatizacije v proizvodnih procesih.

V intervjuju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem si preberite, kdaj bo največji predelovalec sadja v Sloveniji Fructal presegel 50 milijonov evrov prihodkov iz prodaje, koliko in kam vlaga, kam prodaja in kakšen kader išče ter tudi kakšne so sinergije v skupini Nectar.

Z zadnjimi avtomobilskimi LED-lučmi iz Odela Slovenija, ki bo prihodnje leto praznoval 15-letnico delovanja, so danes opremljeni najprestižnejši BMW (denimo celotna serija 5), audiji in mercedesi, pa tudi nekateri porscheji, volkswagni … Lani so izdelali rekordnih 6,8 milijona kosov, s prihodki od prodaje pa prvič presegli mejo 200 milijonov evrov.

V Steklarni Hrastnik, ki jo od 1. avgusta 2017 vodi Peter Čas, prej je bil generalni direktor Andrej Božič, so lani dosegli odličen rezultat. Ustvarili so 60,5 milijona skupnih prihodkov, kar je pet odstotkov več kot leto prej. Še bolje jim kaže letos, ko so zasuti z naročili, hkrati pa še izboljšujejo maržo.

Za konec pa še nekaj sladkega. Zadnjo aprilsko soboto bodo v Podčetrtku gostili že 5. festival vina in čokolade. Lani so imeli sedem tisoč obiskovalcev, letos jih pričakujejo osem tisoč. Predstavilo se bo 50 vinarjev in izdelovalcev čokolade. Poleg vina, pralinejev in čokolade boste lahko pokusili tudi malce drugačne kulinarične kombinacije: čokoladni burger in pivo s čokolado.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Ajdovci naredili sladoled, ki zažiga na Instagramu 3

Incom, ki sladoled prodaja od Avstralije do Amerike, znani sta njegovi znamki Leone in AL!ve, je na Instagramu opazen s pisanimi korneti...

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Zakaj se bo svinjsko meso v Sloveniji močno podražilo 11

Zaradi povečanega evropskega izvoza svinjine na Kitajsko se bodo v Sloveniji cene povišale za okoli 30 odstotkov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte Primorce, ki prodajajo od Brazilije do Bangladeša in so vstopili v ameriški Walmart

V zadnjih dveh letih je Gostol-Gopan prodajo linij za peko kruha povečal za 40 odstotkov, hočejo pa še več; direktor Fabrizio Korošec:...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Družinsko podjetje, ki se širi še na biološka zdravila 2

V podjetju Labena so slavnostno odprli nove laboratorije; v treh letih so vanje vložili štiri milijone evrov