Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
železnice   dodaj
startupi   dodaj
internet stvari   dodaj
Slovenske železnice dodaj
 
Čas branja: 4 min
27.03.2019  12:00
Od 8. do 12. maja 2019 bo iz Ljubljane v Sofijo odpeljal posebni vlak Slovenskih železnic, na katerem bodo mladi 22 ur razvijali svoje poslovne ideje in jih na cilju predstavili vlagatelju, investicijskemu skladu Launchub

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
železnice   dodaj
startupi   dodaj
internet stvari   dodaj
Slovenske železnice dodaj

Da bi mladim podjetnikom omogočili poslovni preboj, so se v Ustvarjalniku, pospeševalniku mladinskega podjetništva, povezali z mednarodnim investicijskim skladom Launchub in uspešnimi slovenskimi podjetji ter pripravili prvi dogodek, na katerem se bodo mladim na železniških tirih v vlogi mentorjev pridružili najbolj cenjeni slovenski poslovneži. Prijave na spletni strani startuptrain.live so odprte do 7. aprila.

Partnerska podjetja bodo mladim podjetniškim ekipam, ki jih bodo najbolj prepričale, podelila nagrade v obliki počitniške prakse, plačanih potovanj, mentorske podpore in pomoči pri navezavi stikov na tujih trgih. Govorili smo s sodelujočimi podjetji, ki so hkrati partnerji in podporniki projekta Izvozniki.si: Slovenskimi železnicami, A1, Plastiko Skaza in Gorenjem.

50 izbranih podjetnikov, 30 najbolj cenjenih mentorjev, 1.851 kilometrov

Udeleženci bodo ob odhodu na ljubljanski železniški postaji na javnem dogodku predstavili svoje podjetniške zamisli in okrog njih sestavili projektne ekipe. Vsaka ekipa bo imela nalogo, da v času, kolikor bo trajalo potovanje z vlakom, razvije svojo zamisel in pripravi predstavitev za vlagatelje. Dogodek se bo sklenil z javnimi predstavitvami podjetniških projektov na sedežu sklada Launchub, ki podjetjem s potencialom za rast ponuja med 300 tisoč in milijon evri vložka. Vlagatelji bodo finančno podprli najbolj perspektivne projekte, partnerji projekta pa bodo podelili posebne nagrade.

Vlak Optima Express sicer na progi Beljak (Villach)–Edirne (Turčija) in nasprotno vozi od aprila do novembra enkrat do dvakrat na teden.

Povezovanje udeležencev z izkušenimi mentorji

»Sodelovanje pri projektu Startup train pomeni podporo mladim, ki imajo inovativne ideje in rešitve. Hočemo jim dati priložnost, da predstavijo svoje projekte in so opaženi. To je lahko odlična odskočna deska za najboljše,« nam je povedala Tea Šavor iz Slovenskih železnic, kjer startup vlak vidijo kot odlično priložnost, da kar neposredno od ciljne skupine slišijo, kako jih lahko nagovorijo. Najboljši projekt bodo nagradili z vozovnicami Interrail in zmagovalni ekipi odprli tudi vrata za nadaljnje sodelovanje.

Pri A1 si s pomočjo udeležencev želijo razviti inovativno rešitev, ki bo odgovorila na potrebe trga. Izziv za mlade bo poiskati najbolj inovativno rešitev s področja interneta stvari (IoT). Udeležencem bodo pri tem pomagali z usmeritvami in konkretnimi težavami večjih poslovnih uporabnikov.

Pri Gorenju, ki bo podelil nagrado za najboljšo poslovno idejo, so se vabilu odzvali, ker so prepoznali priložnost za povezovanje z mladimi uspešnimi kandidati, s katerimi bodo morda sodelovali tudi v prihodnje.

»Mladi dobijo priložnost, da od blizu spoznajo mednarodno podjetje, predstavili jim bomo zanimive poslovne izzive, najnovejšo tehnologijo in možnosti kariernega razvoja. Če se pokaže obojestranski interes, pa se seveda odprejo možnosti nadaljnjega sodelovanja,« so sporočili iz Gorenja, ki eni od ekip ponuja možnost opravljanja plačane prakse ali kadrovsko štipendijo.

»Naš namen je udeležence seznaniti tudi s tržnimi razmerami in jih ozavestiti o nujnosti jasnega profiliranja izdelka,« je povedala Tanja Skaza, ki bo na mlade prenašala izkušnje podjetništva in jim pomagala, da zberejo samozavest in pogum, da uresničijo svojo podjetniško idejo. Direktor nabavne verige Bart Stegeman pa jih bo med popotovanjem na vlaku vodil skozi proces ustvarjanja podjetja in razvoja podjetniške ideje.

Kadrovniki bodo iskali mlade, ki so zavzeti in iznajdljivi

V Ustvarjalniku, ki po vsej Sloveniji in tudi tujini že osem let organizira podjetniške delavnice in mladim omogoča razvoj njihovih poslovnih idej, so se projekta lotili, ker želijo mladim zagotoviti formalni stik z vlagatelji, jih motivirati ter ponuditi prostor za njihove ideje in stik s posamezniki v uspešnih domačih podjetjih. Podjetja pa sta za sodelovanje prepričala predvsem privlačnost projekta in potreba po motiviranih kadrih, zato se ga bodo udeležili tudi kadrovski oddelki vseh sodelujočih podjetij.

»Brez mlade generacije podjetja v prihodnosti ne bodo imela možnosti za preboj,« je prepričan Matija Golja, vodja Ustvarjalnika, kjer so mentorsko ekipo izbrali tako, da bo blizu mladi generaciji, udeležence dogodka pa na podlagi motivacije in želje po znanju.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Ajdovci naredili sladoled, ki zažiga na Instagramu 3

Incom, ki sladoled prodaja od Avstralije do Amerike, znani sta njegovi znamki Leone in AL!ve, je na Instagramu opazen s pisanimi korneti...

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Zakaj se bo svinjsko meso v Sloveniji močno podražilo 11

Zaradi povečanega evropskega izvoza svinjine na Kitajsko se bodo v Sloveniji cene povišale za okoli 30 odstotkov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte Primorce, ki prodajajo od Brazilije do Bangladeša in so vstopili v ameriški Walmart

V zadnjih dveh letih je Gostol-Gopan prodajo linij za peko kruha povečal za 40 odstotkov, hočejo pa še več; direktor Fabrizio Korošec:...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Družinsko podjetje, ki se širi še na biološka zdravila 2

V podjetju Labena so slavnostno odprli nove laboratorije; v treh letih so vanje vložili štiri milijone evrov