• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov
Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu
Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Ljubljansko hotelirstvo je letos vstopilo v nov investicijski cikel, ugotavljajo v občinskem zavodu Turizem Ljubljana, kjer napovedujejo, da bo prestolnica do leta 2022 število sob z današnjih 2.700 povečala na štiri tisoč.
Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Glavni namen prireditve "Kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju" je bil udeležencem predstaviti, kako pametno ovrednotiti podatke, ki jih imamo na voljo, da bomo na njihovi podlagi sprejemali boljše odločitve

V prihodnjih treh desetletjih želijo izničiti odpadke na področju logistike

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
okolje   dodaj
delodajalci   dodaj
izvozniki   dodaj
logistika   dodaj
izpusti   dodaj
družbena...   dodaj
 
Čas branja: 4 min
18.04.2019  08:00
Ta cilj so si pri DHL Ekspres (Slovenija) postavili v okviru programa GoGreen. Že do leta 2025 mora zato več kot polovica njihove prodaje vključevati zelene rešitve. Preverili smo, katere ogljično nevtralne storitve že opravljajo in kako to vpliva na zaposlene.
V prihodnjih treh desetletjih želijo izničiti odpadke na področju logistike
Ogljično nevtralni storitvi GoGreen za uporabnike sta DHL Express Envelope in nova storitev GoGreen Climate Neutral, ki bo na voljo že to jesen in je namenjena strankam, ki potrebujejo zanesljivo metodo za izračun letnih izpustov količine ogljikovega dioksida na ravni pošiljk in izravnavo teh izpustov z odobrenimi okoljskimi programi.
Foto: DHL

Obveščaj me o novih člankih:  
okolje   dodaj
delodajalci   dodaj
izvozniki   dodaj
logistika   dodaj
izpusti   dodaj
družbena odgovornost   dodaj

Njihova nova storitev GoGreen Climate Neutral uporabnikom omogoča izračun letnih izpustov ogljikovega dioksida, ki nastajajo pri prevozu pošiljk in jih nevtralizira s podpiranjem odobrenih okoljskih programov. S certifikatom, ki ga uporabnik prejme, dokazuje svoje okoljsko odgovornost in zeleno ravnanje, kar je v današnjem času velika prednost. Storitev – celoten postopek vsako leto preveri tudi neodvisni organ, akreditiran od Združenih narodov – bo na voljo že to jesen

V njihovi ponudbi sicer že imajo ogljično nevtralno storitev, ki se imenuje DHL Express Envelope. Vse nujne mednarodne dokumentne pošiljke do 300 gramov se namreč že pošiljajo brez emisij.

Dobavne verige morajo postati bolj zelene

»Podjetja so postala pozorna na posledice, ki jih ima njihovo poslovanje na okolje, in želijo kar najbolj zmanjšati negativne vplive,« opaža Denis Novak, komercialni direktor v podjetju DHL Ekspres Slovenija, v katerem nenehno vlagajo v nove tehnologije, ki jim omogočajo napredek na področju ogljične učinkovitosti.

Kot prvo veliko logistično podjetje na svetu so si okviru programa GoGreen leta 2017 postavili širok in velikopotezen cilj: do leta 2050 želijo zmanjšati izpuste na področju logistike na nič in tako pomagati svetovni skupnosti, da doseže svoj cilj omejitve globalnega segrevanja na manj kot dve stopinji Celzija, zato pa morajo že do leta 2025 ogljično učinkovitost izboljšali za polovico glede na raven iz leta 2007.

Pri tem se zavedajo, da vsi ukrepi, ki jih sprejemamo z namenom varovanja okolja in izvajanja družbene odgovornosti na vseh ravneh, tako ali drugače vplivajo tudi na lokalno skupnost.

Da bi izboljšali kakovost življenja, zlasti v urbanih območjih, kjer ljudje trpijo zaradi hrupa in onesnaženosti zraka, so si tako določili cilj, da bo 70 odstotkov njihovih prvih in zadnjih poti izpeljanih s čistimi rešitvami, na primer s kolesom ali električnimi vozili.

V Sloveniji so ogljični odtis začeli spremljati leta 2010

Mesečno spremljajo količino in stroške porabljenih energentov (dizelsko gorivo, bencin, zemeljski plin, električna energija) ter prevožene kilometre. Pri izračunu se upoštevajo tudi drugi dejavniki, na primer površina prostorov, število poslovalnic, število dostavnih poti, število vozil, število premikov kurirjev, število pošiljk, število kosov in drugo.

Tudi drugim podjetjem omogočajo, da se vključijo v program DHL GoGreen za okoljsko učinkovitost na treh področjih: odgovornost do okolja, poročanje o izpustih ogljikovega dioksida in toplogrednih plinov ter izravnava emisij ogljikovega dioksida in toplogrednih plinov.

Okoljsko ozaveščanje v podjetju

Veliko pozornosti namenjajo tudi družbeno odgovornemu ravnanju v podjetju. Prizadevajo si, da bi vsak posameznik sprejemal zelene odločitve in se zavedal, da se sprememba začne pri njem. V okviru programa GoGreen tako spodbujajo okoljsko pozitivno in ozaveščeno ravnanje, kot je skupna vožnja v službo, uporaba javnih prevoznih sredstev, pravilno razvrščanje odpadkov, zmanjševanje porabe papirja, uporaba recikliranega pisarniškega papirja, ugašanje elektronske in računalniške opreme po delovnem času, varčevanje z vodo in racionalno ogrevanje. Redno organizirajo tudi krvodajalske akcije, decembra imajo zaposleni možnost pristopiti k akciji Božiček za en dan, vse leto zbirajo zamaške, kartuše in tonerje za dobrodelne namene ter organizirajo akcijo sajenja dreves.

Zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih prinašata dolgoročne pozitivne rezultate

Od prejetja osnovnega certifikata družini prijazno podjetje leta 2013, ki pomeni družbeno odgovorno upravljanje, so vpeljali ukrepe in nadaljevali dobre prakse, ki pripomorejo k večji kakovosti zasebnega življenja zaposlenih in njihovi večji učinkovitosti pri delu.

Med najpogosteje uporabljenimi ukrepi so: delo od doma, časovni konto, otroški časovni bonus pri vstopu v šolo in uvajanju v vrtec ter ukrepi za varovanje zdravja. Zaposlenim omogočajo tudi odsotnost z nadomestilom plače zaradi izrednih družinskih razlogov, vnovično vključevanje po daljši odsotnosti, fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda ter novoletno obdarovanje otrok.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (uspešni) Zakaj je Petrol največji po prihodkih in kje vidi sebe 6

Kako deluje skupina, ki ji je že lani uspelo preseči načrtovane prihodke za leto 2022

IZVOZNIKI
Novice
Novice LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji 3

V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja 5

Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu

IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta