• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov
Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu
Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Ljubljansko hotelirstvo je letos vstopilo v nov investicijski cikel, ugotavljajo v občinskem zavodu Turizem Ljubljana, kjer napovedujejo, da bo prestolnica do leta 2022 število sob z današnjih 2.700 povečala na štiri tisoč.
Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Glavni namen prireditve "Kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju" je bil udeležencem predstaviti, kako pametno ovrednotiti podatke, ki jih imamo na voljo, da bomo na njihovi podlagi sprejemali boljše odločitve

Če veste, kako se gibljejo vaši kupci, lahko s tem izboljšate poslovno učinkovitost

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
08.05.2019  08:47  Dopolnjeno: 08.05.2019 14:00
14. maja 2019 bo v Grand hotelu Union v Ljubljani potekal brezplačni dogodek, kjer bodo domači in tuji strokovnjaki predstavili, kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju.
Če veste, kako se gibljejo vaši kupci, lahko s tem izboljšate poslovno učinkovitost
»Pomembno, da znamo kupce nagovoriti v pravem trenutku in na pravem mestu ter jim ponuditi tisto, kar resnično potrebujejo. Na primer, če želi podjetje postaviti novo trgovino, lahko analiza tokov pokaže, katera lokacija bi bila najbolj primerna,« njihovo storitev pojasni Janez Križan, direktor digitalne transformacije in inovacij v A1 Slovenija.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  

Poslovni svet je vse bolj digitalen. Podatki kažejo, da bomo do leta 2020 ustvarili kar 44 trilijonov gigabajtov podatkov. Med njimi je tudi vse več informacij o kupcih in njihovih nakupnih odločitvah. A1 Slovenija kot prvi telekomunikacijski ponudnik v Sloveniji že ponuja možnost obsežnih analiz tokov gibanja uporabnikov mobilnega omrežja. Takšne storitve pa lahko podjetjem precej olajšajo poslovne odločitve in pomagajo pri predvidevanju potreb kupcev. Mobilnost ima namreč pri prodaji pomembno vlogo.

Avstrijski startup spremlja gibanje kupcev v štirih državah

Pri A1 Slovenija so kot del skupine A1 Telekom Austria vložili v startup Invenium in skupaj z njimi razvili rešitev, ki s pomočjo lastnih naprednih algoritmov na podlagi množice anonimiziranih in agregiranih podatkov omogoča tako sami družbi in kot tudi poslovnim partnerjem sprejemati prave odločitve. Trenutno njihovo storitev uporablja že več kot 50 poslovnih uporabnikov, podatki pa so na voljo v štirih državah (Slovenija, Avstrija, Srbija, Bolgarija).

Svojo raziskovalno dejavnost na področju mobilnih podatkov so štirje mladi Avstrijci, skupaj z A1 Avstrija začeli leta 2012 na Tehnološki univerzi v Gradcu. Od takrat so nabrali že veliko znanja in izkušenj in leta 2017 začeli tržiti storitev Mobility Insight. Danes z njimi sodelujejo železniški operaterji (OEBB), trgovski centri (SES Spar), turistične agencije (Turizem Salzburg), smučišča (Präbichl) in občinski upravni organi (mesto Gradec). V glavnem gre za podjetja z geografsko razpršeno prodajno mrežo ali drugo infrastrukturo, ki vključuje gibanja ljudi. Načinov uporabe je veliko.

Mesto Gradec tako dnevno spremlja premike obiskovalcev mestnega središča z namenom načrtovanja prihodnjih ukrepov na področju transporta in prireditev. Železniški operaterji s pomočjo njihove storitve pripravljajo analizo ponudbe in povpraševanja na posameznih destinacijah. Podobne analize pripravljajo tudi trgovski centri in turistični delavci.

»Vsi podatki v naši storitvi so popolnoma anonimni in v skladu z GDPR. Iz njih je nemogoče pridobiti kakršnekoli osebne podatke,« pri tem poudarja Cristian Fritsch, soustanovitelj in vodja razvoja pri Invenium Data Insights.

Na dogodek se še lahko prijavite

Namen pridobivanja podatkov je predvsem gradnja podpornega sistema za sprejemanje odločitev. Da bi podjetja lahko iz nepovezanih podatkov pridobivala tudi koristne informacije, potrebujejo prava orodja in ustrezna znanja v podjetju. O tem bodo na dogodku »Kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju?« med drugim govorili: Borut Olenik, vodja v službi za poslovno inteligenco na Zavarovalnici Triglav, Heimo Maieritsch, vodja mestne uprave pri Graz Tourismus, Marija Mitrovič Dankulov, vodja Inovacijskega centra na Institutu za fiziko v Beogradu in Janez Križan, direktor razvoja novih poslovnih modelov in inovacij pri A1 Slovenija.

Na dogodek se lahko brezplačno prijavite na povezavi www.masovni-podatki.si/brezplacna-prijava/.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (uspešni) Zakaj je Petrol največji po prihodkih in kje vidi sebe 6

Kako deluje skupina, ki ji je že lani uspelo preseči načrtovane prihodke za leto 2022

IZVOZNIKI
Novice
Novice LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji 3

V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja 5

Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu

IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta