• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Sooblikujejo lokalno skupnost, kot ambasador inovativnosti pa delujejo še veliko širše

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbena...   dodaj
okolje   dodaj
družba   dodaj
inovacije   dodaj
 
Čas branja: 5 min
23.05.2019  08:00
V skupini Iskratel se zavedajo, da so etična načela, družbena odgovornost in ugled odločilnega pomena za njihov poslovni uspeh. Pogledali smo, kako so te vrednote vgrajene v njihove poslovne aktivnosti.
Sooblikujejo lokalno skupnost, kot ambasador inovativnosti pa delujejo še veliko širše
Iskratel je nosilec "certifikata družini prijazno podjetje" in prejemnik priznanja "starejšim prijazno podjetje".
Foto: Nino Verdnik/Iskratel

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbena odgovornost   dodaj
okolje   dodaj
družba   dodaj
inovacije   dodaj

V Iskratelu se, čeprav so izrazito izvozno naravnano podjetje, dobro zavedajo pomembnosti soobstoja v lokalni skupnosti, zato se trudijo s svojim delovanjem in aktivnostmi doprinesti k boljšemu življenju v okolju, kjer delujejo.

Te aktivnosti vse bolj načrtujejo v sodelovanju z lokalnimi partnerji. Tako so v letu 2017 in 2018 skupaj z zaposlenimi v dobrodelnih pobudah zbirali igrače in šolske potrebščine za CSD Kranj ter kavo za stanovalce doma upokojencev Kranj, z dodelitvijo sponzorskih in donatorskih sredstev prispevajo k izpeljavi različnih projektov, aktivnosti v lokalni skupnosti. Zelo dobro sodelujejo tudi z Regionalno zbornico GZS Gorenjska, tako bodo letos konec maja gostitelji podelitve nagrad za najboljše inovacije Gorenjske.

Inovativnost je del njihovega DNK

V svoji panogi brez inovativnosti ne bi preživeli na trgu že več kot 70 let. Inovativnost je njihova skupna kompetenca in ena izmed petih vrednot zaposlenih. Z novo poslovno strategijo so v podjetju tudi formalno vzpostavili delovno mesto upravljalca inovacij, ki v sodelovanju s sodelavkami in sodelavci z usmerjenimi aktivnostmi in kampanjami za »vžig kreativnosti« spodbuja inovativno razmišljanje zaposlenih. S posebnim dnevom, namenjenim inovativnosti, pa to sporočilo širijo ( letos je bil dan inovativnosti prvič, op. a.) na slovenski prostor in kot ambasadorji inovativnosti po svoje pripomorejo k razvoju slovenskega gospodarstva in družbe.

Sem štejejo tudi različne družbeno odgovorne projekte, kot sta projekta Inženirji bomo in iniciativa SKOZ – Vsak dijak v podjetje!, katerih namen je spodbujati mlade za inženirske in druge poklice.

Z dnevom inovativnosti so povezali mlade in že izkušene strokovnjake

Letošnji Iskratelov dan inovativnosti je v Kranju potekal 18. aprila. Na njem so dopoldne gostili več kot 100 dijakov in študentov gorenjskih in osrednjeslovenskih srednjih šol in fakultet, ki so jim predstavili podjetje, jim podali znanje in jih spodbudili k drugačnosti in drznosti, ki je pomembna za uspeh vsakega posameznika. Popoldne so obiskovalcem predstavili njihovo inovativno interno okolje in ljudi, uspešni gostje iz gospodarstva pa so na okrogli mizi z obiskovalci delili svoje poglede na inovativnost in inovativne prakse.

Nova strategija vključuje tudi okoljsko odgovornost organizacije

Trendi razvoja okoljske regulative tudi njim narekujejo prilagajanje na temo okoljske vzdržnosti oz. trajnosti, kar pomeni vpeljavo načel trajnosti in krožne ekonomije v podjetje, tako na ravni procesov kot na ravni izdelkov. Zato imajo že nekaj časa vzpostavljena izobraževanje in širjenje zavedanja med zaposlenimi, kupci in dobavitelji, ki jih redno spodbujajo, da poslujejo v skladu z enakimi etičnimi načeli, kot jih imajo sami.

V strategiji so opredelili glavne okoljske cilje, razvijati do okolja prijazne izdelke, sistemsko obvladovati odpadke in zagotavljati konstantno energetsko učinkovitost.

S hranjenjem odvečne električne energije iz lastne sončne elektrarne v polju baterij na primer izvajajo ukrepe za zmanjšanje porabe energije. Odvečno energijo izkoristijo za zmanjšanje koničnih moči ('peak shaving'). Z energetskim pregledom v letu 2017 je bilo tako prepoznano, da so od leta 2013 porabili za petino manj energentov in znižali stroške zanje.

V štirih letih so zmanjšali odpadke za več kot polovico

Sistem ravnanja z odpadki v podjetju jim omogoča pregled nad količinami zbranih odpadkov in tudi nadzorovano zmanjševanje ter prepuščanje frakcij v nadaljnjo obdelavo oziroma odkup. S takim pristopom so dosegli pozitivne finančne učinke iz same dejavnosti ravnanja z odpadki. Prihodek od prodaje sekundarnih surovin presega stroške odstranjevanja nevarnih snovi in drugih odpadkov z lokacije podjetja. V štiriletnem obdobju vzdrževanja okoljskega certifikata so zmanjšali količine vseh odpadkov za 54 odstotkov glede na zbrane količine v letu 2012.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov