• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Ob večjem dobičku še več vračajo okolju

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbena...   dodaj
železnice   dodaj
šport   dodaj
promet   dodaj
 
Čas branja: 5 min
23.05.2019  08:30
V skupini Slovenskih železnic zdaj, ko letno ustvarijo okoli 30 milijonov evrov dobička, različno spodbujajo gospodarski, socialni in družbeni razvoj lokalnega slovenskega okolja, v katerem poslujejo in delujejo.
Ob večjem dobičku še več vračajo okolju
Na SŽ zadnja leta precej vlagajo v tehnološki razvoj in uvedbo tehničnih in tehnoloških novosti. Digitalizacija podjetja zajema prenovo informacijskega sistema podjetja, spletno in mobilno prodajo vozovnic, Wi-fi na vlakih, kartomate, nove potniške in tovorne vlake, posodobite železniške infrastrukture …
Foto: Slovenske Železnice

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbena odgovornost   dodaj
železnice   dodaj
šport   dodaj
promet   dodaj

Družbeno odgovornost na Slovenskih železnicah razumejo kot iskanje možnosti, kako lahko v povezavi z naravno vpetostjo v okolje podjetje postane uspešnejše, izboljša kakovost življenja zaposlenih, potnikov, poslovnih partnerjev, prebivalcev lokalne skupnosti in širše družbe. Finančna uspešnost ali, drugače povedano, stabilnost podjetja je namreč močno odvisna tudi od njegove družbene odgovornosti, pravijo.

Prizadevajo si za izboljševanje okoljskih vidikov poslovanja, za gospodarno ravnanje in racionalno rabo energije, surovin in drugih naravnih virov, zato so v minulih letih sodelovali pri številnih projektih oziroma akcijah z družbeno odgovorno noto.

Lani so prejeli tudi priznanje Superbrands Slovenia, ki je le potrdilo njihovi strateški usmeritvi, zavezanosti najvišjim standardom s področja varstva okolja ter družbeni odgovornosti.

Odločno sledijo do okolja prijaznim normativom in standardom

Koncept družbeno odgovornega ravnanja in poslovanja pojmujejo kot pomembno dodano vrednost, ki jo ima podjetje zapisano v strateških dokumentih in jo 7.400 zaposlenih vsak dan uresničuje na terenu.

Potniki in drugi poslovni partnerji, s katerimi sodelujemo na Slovenskih železnicah, se namreč močno osredotočajo na izbiro izdelkov in storitev, ki omogočajo tesne povezave z okoljem.

Podjetja v skupini Slovenske železnice vsak dan zagotavljajo prost pretok ljudi, tovora, kapitala ter ob tem nenehno optimizirajo delovne procese tako, da so čim bolj prijazni do naravnega okolja in kar najmanj obremenjujejo prebivalce, ki živijo neposredno ob progah. Železnice so do okolja najprijaznejša oblika javnega prevoza, in to svojo vlogo uspešno razvijajo samostojno ter v sodelovanju s poslovnimi partnerji.

Spodbudno je, da je obseg železniške vleke v letu 2018 glede na leto 2012 večji za 19,6 odstotka, ob tem pa se je v tem obdobju povečala količina porabljene energije za vleko le za 5,3 odstotka.

Skrbijo za varnost vseh udeležencev v prometu

Kot največji logistični in prevozniški sistem v Sloveniji se dobro zavedajo svoje odgovornosti do družbe in okolja, v katerem poslujejo. Ne le da vsak dan pomembno vplivajo na mobilnost prebivalstva in potovalne navade na deset tisoče potnikov, temveč s svojim delom zagotavljajo neovirano delovanje gospodarstva.

V zadnjih letih so začeli tesneje institucionalno sodelovati tudi s policijo in pri povečevanju ravni varnosti v prometu in na železniškem območju dosegli velike uspehe. Posebno pozornost so lani, med tednom mobilnosti, namenili varnemu prečkanju proge. V sodelovanju s svetovno znanimi Dunking Devilsi so posneli odmeven video, s katerim smo poudarili pomen varnosti v prometu.

V letošnji akciji pa načrtujejo spomniti tiste, ki uporabljajo mobilne aparate med vožnjo v avtomobilu ali hojo po prometnih poteh, da je to lahko zelo nevarno. Lahko pa to varno počnejo med vožnjo v vlaku.

Skrb za zdravje in promocija športa

Za zaposlene in druge železniške navdušence organizirajo prireditev 1.000 železničarjev nad 1.000 metrov, med katero promovirajo uporabo javnega prevoza v povezavi z rekreativnimi dejavnostmi. Železničarji, upokojenci, štipendisti Slovenskih železnic, člani železničarskih športnih in kulturnih društev ter družinski člani so se tako maja z vlakom odpravili v hribe oziroma z železniških postaj peš do planinskih koč na Kumu, Mariborskem Pohorju, Slavniku in Vogarju.

S tednom promocije zdravja na delovnem mestu so lani septembra sodelovali pri evropskem tednu športa in zaposlene tako spodbudili k izobraževanju o zdravem življenju, za izboljševanje zdravja, počutja in uspešnosti na delovnem mestu.

Sodelovali so tudi pri promociji rdeče niti Tedna mobilnosti 2018 in tako spodbujali prepletanje in dopolnjevanje različnih oblik prevoza.

Podpora razvoju slovenskega nacionalnega športa – hokeja

Po tem, ko že več let podpirajo različne športne discipline, od Olimpijskega komiteja Slovenije do Košarkarske zveze Slovenije, Atletske zveze Slovenije, Rokometne zveze Slovenije, Košarkarske zveze Slovenije, so se odločili, da skupaj s Hokejsko zvezo Slovenije naredijo korak naprej in pripomorejo k vnovičnemu dvigu hokeja v Ljubljani in razvoju HK Olimpije. Hokej se jim je zdela zanimiva zgodba tudi zato, ker imajo poslovne partnerje na mednarodnih trgih, kjer hokej igra pomembno vlogo.

»Glede na razmere smo videli možnost, da klub Olimpija s sodelovanjem s Slovenskimi železnicami naredi premike. In jih je. Hokejisti SŽ Olimpija so dosegli zgodovinski uspeh – v eni sezoni so osvojili naslov pokalnega prvaka Slovenije, naslov prvaka Alpske hokejske lige in na koncu še naslov državnega prvaka,« razloži Miha Butara in doda, da zdaj na tekme hodi več ljudi in veliko gospodarstvenikov ob tem pride tudi v poslovni klub.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov