• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Kako so Avstrijci na Bledu povezali jugovzhodno Evropo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
Avstrija   dodaj
Balkan   dodaj
digitalizacija   dodaj
Boris Nemšić dodaj
 
Čas branja: 4 min
22.05.2019  14:00
Mednarodna poslovna konferenca Austria Connect Southeast Europe 4.0 je prejšnji teden na Bledu povezala avstrijske podružnice, investitorje in partnerje avstrijskih podjetij iz jugovzhodne Evrope.
Kako so Avstrijci na Bledu povezali jugovzhodno Evropo
Z leve: Biljana Edelinska (ADVANTAGE AUSTRIA Skopje), Erika Teoman-Brenner (ADVANTAGE AUSTRIA Beograd), Peter Hasslacher (ADVANTAGE AUSTRIA Ljubljana), Zorica Apostolska (ministrica za tuje investicije v Vladi Republike Severne Makedonije), Eva Štravs Podlogar (državna sekretarka na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo), Sigrid Berka (avstrijska veleposlanica v RS) ter Patrick Sagmeister (namestnik generalnega direktorja pri ADVANTAGE AUSTRIA)
Foto: Uroš Modlic

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
Avstrija   dodaj
Balkan   dodaj
digitalizacija   dodaj
Boris Nemšić dodaj

Konferenco je Advantage Austria Ljubljana (skupaj s soorganizatorjem IEDC – Poslovno šolo Bled) po Beogradu in Zagrebu tokrat pripravil na Bledu. Osrednja tema je bila digitalna preobrazba podjetij in s tem povezane kompetence. Udeleženci dogodka so se strinjali, da so za uspešno digitalno preobrazbo podjetij ključnega pomena inovativne rešitve, nove kompetence in novi poslovni modeli.

V sklopu interaktivnih delavnic so na dogodku ugotavljali pomen inovativnih rešitev, novih kompetenc ter novih poslovnih modelov, prav tako pa so imeli številne priložnosti za mreženje in navezovanje novih poslovnih stikov.

»Na konferenci smo poudarili najnovejše trende na področju digitalizacije in digitalne transformacije v gospodarstvu ter poskušali udeležence motivirati, kako se ustrezno spoprijeti s temi izzivi,« je povzel Peter Hasslacher, direktor Advantage Austria Ljubljana.

Aktualne trende so v okviru konference predstavili Branko Žibret (direktor mednarodne svetovalne družbe A. T. Kearney za vzhodno Evropo), Boris Nemšić (eden vodilnih v svetovalni družbi Delta Partners), Branislav Vujović (ustanovitelj in predsednik podjetja New Frontier Group ter predavatelj na IEDC), predsednik WB6 ter srbske gospodarske zbornice Marko Čadež in Dejan Turk (predsednik uprave A1 Slovenija in Vip mobile).

»Avstrija je s svojo organizacijo gospodarskih oddelkov, ki deluje znotraj njihove diplomacije, glede na moje globalne izkušnje edinstvena. Avstrijskim podjetjem omogočajo podporo ne samo na dogodkih, kot je današnji, kjer se gospodarski oddelki iz regije seznanjajo s trendi, ki so trenutno aktualni, in so z nami vedno, ko jih potrebujemo,« je pojasnil Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in Vip mobile.

Slovenija ima ključno vlogo – tako pri avstrijskih investicijah kot tudi pri blagovni izmenjavi

Gospodarsko sodelovanje med Avstrijo in jugovzhodno Evropo je močno prepleteno. Avstrijska podjetja so z več kot 2.400 hčerinskimi družbami vodilni investitor v regiji, skupaj so vložila več kot 12 milijard evrov. Slovenija pa v regiji igra eno ključnih vlog, saj je članica EU in izmed vseh najbolj vpeta v globalne trende je poudaril Hasslacher.

Državna sekretarka na MGRT Eva Štravs Podlogar je poudarila, da Avstrija v Slovenijo vloži trikrat več od ZDA, mi pa v Avstrijo izvozimo petkrat več kot na Kitajsko. Dodala pa je tudi, da je pametna specializacija velik izziv in tema za strateška partnerstva, ki se sklepajo na tovrstnih dogodkih.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov