• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Kako uspešno upravljati svojo prodajno mrežo v tujini

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
poslovno okolje   dodaj
logistika   dodaj
Robert Bratuša dodaj
Efos dodaj
 
Čas branja: 5 min
28.05.2019  09:42  Dopolnjeno: 28.05.2019 11:30
Zadnji Izvozni fokus v letu 2019 bo na sporedu 4. junija in bo namenjen izzivom mednarodnega poslovanja in upravljanja družb v tujini

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
poslovno okolje   dodaj
logistika   dodaj
Robert Bratuša dodaj
Efos dodaj

V mednarodnem poslovanju je vedno dovolj izzivov, zato na Izvoznih fokusih udeležencem pomagamo spoznati možnosti in dobre prakse, ki lahko močno vplivajo na uspeh njihovega poslovanja. Tokrat bodo z nami Robert Bratuša, Efos, Jurij Sidorovich, Deloitte Slovenija, Simona Celestina, Kovinoplastika Lož, Nadja Cvek, SID banka in Alexander Horak, Gebrüder Weiss.

Široka paleta zavarovanj SID banke za poslovanje na trgih zunaj EU

V prispevku Nadje Cvek iz SID banke bomo skozi praktične primere spoznali dobre prakse zavarovanja in financiranja mednarodnega poslovanja. Govorila bo o tem, kako pridobiti mednarodni posel, da bo ta na koncu sklenjen brez dodatnih skrbi in finančnih nevšečnosti.

Izboljšanje konkurenčnosti ponudbe ter povečevanje obsega izvoza izdelkov ali storitev na trge zunaj EU lahko izvozna podjetja na primer omogočijo tudi tako, da pomagajo svojim kupcem v tujini pri nakupu njihovih izdelkov z ugodnim kreditom SID banke. Podjetjem, komercialnim bankam in komercialnim kreditnim zavarovalnicam je na voljo paleta zavarovalnih storitev, in sicer pozavarovanje kratkoročnih izvoznih terjatev, zavarovanje srednjeročnih izvoznih kreditov, investicij, bančnih storitvenih garancij, zavarovanje kreditov za pripravo na izvoz, možna so tudi neposredna zavarovanja kratkoročnih kreditov za nemarketabilne trge.

SID banka je v letu 2018 financirala in zavarovala 27 odstotkov celotnega slovenskega izvoza in s tem omogočila, da za vsakim četrtim evrom slovenskega izvoza stoji skupina SID banke in omogoča lažji izvoz v več kot 116 držav po svetu, pojasni Cvekova.

Kako uspešno prehiteti konkurenco na Poljskem – primer Alveus

V prispevku Simone Celestina iz Kovinoplastike Lož bomo slišali izkušnje, kaj vse je treba preveriti, kaj vse vprašati, ko prevzameš vodenje mednarodne prodaje, oziroma ko želiš storiti še korak naprej v mednarodni prodaji. Od leta 2003 ima Kovinoplastika Lož na Poljskem trgu organizirano svojo ekipo in hčerinsko podjetje, saj je za njih ta trg zelo pomemben. Lani je ta družba ustvarila nekoliko manj kot devet milijonov evrov poslov s prodajno in logistično infrastrukturo.

Govornica nam bo svoje izkušnje razložila na primeru prodaje kuhinjskih korit znamke Alveus. Gre za tretjo najbolj prepoznavno znamko na Poljskem trgu, ki trenutno obvladuje desetino trga.

Ugotovili so, da je ta trg zaradi svoje velikosti zanimiv tudi za globalne trgovske skupine, ki s centraliziranimi in optimiziranimi nabavnimi viri na trgu ustvarjajo vse večji pritisk na cenovno pozicioniranje. Svojim kupcem ponujajo čedalje boljše izdelke po vse nižjih cenah. Ti trendi se kažejo že nekaj let in spreminjajo nakupne navade prav tako tudi nakupne poti. Na trgu zato nastopajo z nišnimi izdelki.

Pomembne nove inovacije v logistiki za izvoznike

V zaključku bo Alexander Horak iz podjetja Gebrüder Weiss pripravil pregled inovacij in novih rešitev v logistiki in prevozih. Prispevek bo koristen za vse, ki iščete izboljšanje transportnega dela mednarodnega poslovanja.

»Novi poslovni modeli in tehnološki trendi, kot so digitalizacija dobavne verige, digitalna orodja in procesi, bodo spremenili logistično industrijo. Povezljivost in izmenjava informacij v realnem času sta odločilnega pomena za logistične ponudnike. Stranke bodo imele zaradi tega več možnosti za izbiro dobavne verige in spremljanje te v realnem času,« meni Horak.

Izkoristite priložnost in rešite svoj mednarodni izziv

S fokusi želimo vsem izvoznikom omogočiti mesto za izmenjavo idej, pristopov in informacij v živo. Če imate izziv, pri katerem bi vam pomagala praksa drugih, nam ga zaupajte, mi pa bomo vse sodelujoče na dogodku vprašali, kako bi se lotili vašega izziva. Udeleženci dogodka lahko svoj poslovni izziv pošljete na elektronski naslov kristina.zgur@finance.si.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov