• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Kaj ima lanski zmagovalec izvoza od te nagrade in kako lahko postanete letošnji

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
30.05.2019  05:00
Prejemniku nagrade zmagovalec slovenskega izvoza in tudi finalistom tega izbora omenjeni naslovi odprejo pot do še boljše predstavitve in dviga prepoznavnosti njihovih dosežkov pa tudi do boljših kadrov. Možnosti za uvrstitev na vrh letošnjega izbora imate še do 7. julija.
Kaj ima lanski zmagovalec izvoza od te nagrade in kako lahko postanete letošnji
Tako sta se lani razveselila nagrade za zmagovalca izvoza Peter Novak (levo) in Tomaž Kmecl, komercialni in generalni direktor Kolektorja Etre. Poudarjata, da jima je ta pomagala okrepiti ekipo s še več kakovostnega kadra. Prijave za letošnje tekmovanje na Izvozniki.si sprejemamo do 7. julija.

Obveščaj me o novih člankih:  

Izvozniki.si že peto leto zapored izbiramo najboljše izvozno podjetje v Sloveniji, ki rast in uspeh na tujih trgih gradi na razvoju novih inovativnih izdelkov, tesnem sodelovanju s kupci in distributerji, oblikovanju lastne blagovne znamke, vstopanju na nove trge in pridobivanju novih kupcev. Boj za prestižno nagrado bo odprt do 7. julija, letošnjega zmagovalca slovenskega izvoza pa bo strokovna komisija razglasila na Konferenci slovenskih izvoznikov, ki bo 20. septembra na Brdu pri Kranju.

Nagrada zmagovalec izvoza ni zgolj kipec

Kaj prinaša nagrada zmagovalec izvoza? Tomaž Kmecl in Peter Novak, generalni in komercialni direktor lanskega nagrajenca, družbe Kolektor Etra, odgovarjata: »Nagrada zmagovalec slovenskega izvoza nam je izboljšala ugled, povečalo se je spoštovanje do Kolektorja Etre. To se je jasno pokazalo tako, da za delovna mesta, ki zahtevajo bolj izobražene kadre, po prejemu nagrade dobimo veliko več prošenj, kot smo jih prej. Ko se s kandidati pogovarjamo, prav vsi omenijo, da je Kolektor Etra dobila nagrado izvoznik leta. Lahko tudi rečeva, da se ni povečalo le število prošenj za službo v našem podjetju, ampak nam uspe dobiti tudi dobre kadre.«

To upravičuje projekt Izvozniki.si, saj želimo z nagrado v širši in poslovni javnosti promovirati uspešna slovenska podjetja, njihove izvozne uspehe ter poudariti dobre prakse, ki pripomorejo k višji dodani vrednosti podjetij samih kot tudi slovenskega gospodarstva v celoti.

Dodajmo, da so pred Kolektorjem Etro strokovno komisijo najbolj prepričali in bili zmagovalci Adria Mobil, RLS Merilna tehnika in Euro Plus.

Kdo lahko sodeluje, kako se prijaviti in kdo presoja

V izboru lahko sodelujejo podjetja, ki so pretežni izvozniki z najmanj desetimi milijoni evrov prihodkov v poslovnem letu 2018. Na izbor se prijavite z izpolnjenim vprašalnikom, ki ga pošljete na izvozniki@finance.si najpozneje do 7. julija.

Osrednja področja, ki jih zajema vprašalnik, so glavni izvozni izdelki in storitve, rezultati na glavnih izvoznih trgih, izvozne strategije, naložbe in načrti, dolgoročna vzdržnost poslovanja v tujini, napovedi izvoza za tekoče leto in družbena odgovornost podjetja.

Podlaga za izbor petih finalistov sta finančna analiza prijavljenih podjetij in kvalitativna analiza odgovorov v vprašalniku. Analitika iz UniCredit Banke Slovenija in Časnika Finance med drugim pregledata prihodke, prihodke na tujih trgih, EBIT, EBITDA, ROE, ROA, stroške dela, število zaposlenih, dodano vrednost na zaposlenega, zadolženost in kazalce likvidnosti.

Analitika nato skupaj z uredništvom Izvozniki.si izbereta pet finalistov, ki so podrobno predstavljeni tudi na spletni strani Izvozniki.si in v časniku Finance.

Prejemnika nagrade zmagovalec slovenskega izvoza izmed finalistov na koncu izbere strokovna komisija, ki jo sestavljajo prof. dr. Mojmir Mrak, akademski vodja projekta Izvozniki.si in redni profesor na ekonomski fakulteti v Ljubljani, Peter Novak, komercialni direktor Kolektorja Etre, lanskega zmagovalca, mag. Sibil Svilan, predsednik uprave SID banke, Alessandro Pontoglio, vodja divizije poslovanje s podjetji in investicijsko bančništvo UniCredit Banka Slovenija, Borut Zebec, analitik UniCredit Banke Slovenija, Peter Frankl, direktor in odgovorni urednik Časnika Finance, Jure Ugovšek, glavni analitik Časnika Finance, in Monika Klinar, direktorica nišnih projektov Časnika Finance.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov