• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Kaj spremeniti za višjo prodajo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
logistika   dodaj
banka   dodaj
mednarodna trgovina   dodaj
Kovinoplastika Lož dodaj
 
Čas branja: 4 min
04.06.2019  15:51  Dopolnjeno: 04.06.2019 17:00
Zadnji Izvozni fokus v letu 2019 je bil namenjen izzivom mednarodnega poslovanja in upravljanja družb v tujini
Kaj spremeniti za višjo prodajo
»Če želite v prodajni proces vnesti spremembe, morate spremeniti razmišljanje prodajnikov, da je njihov trg specifičen,« je bilo osrednje sporočilo Simone Celestina, vodje prodaje in marketinga v Kovinoplastiki Lož.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
logistika   dodaj
banka   dodaj
mednarodna trgovina   dodaj
Kovinoplastika Lož dodaj

V Kovinoplastiki Lož bo v prihodnjih petih letih prodaja zrasla za petino, napoveduje Simona Celestina, vodja prodaje in marketinga v podjetju. Na novo so določili vse prodajne procese, od prvega sestanka do konca prodaje. Največji izziv, s katerim se pri tem srečujejo, je najti primerne ljudi in vzpostaviti dober prodajni nadzor.

Trgi so različni, njihove značilnosti pa ne preveč

Na podlagi izkušenj pri znamki Alveus smo izvedeli, kaj vse je treba preveriti, če želimo, da bo naša mednarodna prodaja uspešno rasla. Simona Celestina prihaja iz podjetja s 50-letno zgodovino, ki ima hčerinske družbe na sedmih trgih. Proizvedli so že 19 milijonov kosov kuhinjskih korit, armatur in sifonov. Ko pa so začeli tržiti svojo blagovno znamko, ne več samo izdelkov, so se znašli pred velikim izzivom, saj so potrebovali nov pristop. To je pomenilo, da so spremenili prodajne kanale, cenovno politiko, produktni portfelj in trženjske dejavnosti. Vsem prodajnim kanalom so tudi na novo določili pot komunikacije in targetiranje.

Med zaposlenimi je redefiniranje prodajnih procesov na začetku povzročilo veliko neodobravanja. Precej pogost je bil izgovor, da se vodstvo ne zaveda, da gre za specifično področje in določene spremembe, zato na tem trgu ne bodo delovale. Danes so večino teh ovir že premagali in uspešno gradijo blagovno znamko, ki je že med štirimi največjimi v Evropi v svojem segmentu. To jim ne bi uspelo brez veliko strpnosti pri spreminjanju kulture v podjetju.

»Gradnja blagovne znamke se začne znotraj podjetja in je delo vseh zaposlenih,« pojasni Celestinova, zakaj potrebuje zavzete sodelavce.

Kako pridobiti mednarodni posel brez finančnih skrbi

Kaj storiti, ko se kupec v Egiptu odloči za nakup našega izdelka velike vrednosti, a ga hoče plačati pozneje, je vprašanje, pred katerim se pogosto znajdejo izvozniki. Pri kreditiranju tovrstnih primerov lahko pomembno vlogo odigra SID banka, je na dogodku razložila njihova predstavnica Nadja Cvek. Izvozno podjetje lahko pri njih kupcu pomaga urediti posojilo. Po dobavi bo potem SID banka nakazovala denar neposredno izvozniku, ki bo imel s tem zagotovljena redna plačila.

SID banka je v letu 2018 financirala in zavarovala 27 odstotkov celotnega slovenskega izvoza ter s tem omogočila, da za vsakim četrtim evrom slovenskega izvoza stoji skupina SID banke in omogoča lažji izvoz v več kot 116 držav po svetu, je pojasnila Cvekova.

Gebrüder Weiss je pred 500 leti prevažal s konji, danes pa ...

Alexander Horak iz podjetja Gebrüder Weiss prihaja iz najstarejšega transportnega podjetja na svetu, ki ima na 150 lokacijah po svetu sedem tisoč zaposlenih, od tega 80 v Sloveniji. V svoji predstavitvi novih inovacij v logistiki je poudaril, da veliko delajo predvsem pri napovedni analitiki in informacijah v realnem času, saj je za stranko zelo pomembno, da lahko vselej ve, kaj se dogaja z njenim paketom.

»Novi poslovni modeli in tehnološki trendi, kot so digitalizacija dobavne verige, digitalna orodja in procesi, bodo spremenili logistično industrijo. Povezljivost in izmenjava informacij v realnem času sta odločilnega pomena za logistične ponudnike. Stranke bodo imele zaradi tega več možnosti za izbiro dobavne verige in njeno spremljanje v realnem času,« meni Horak.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov