• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov Pri rondelicah je Talum lani postal največji svetovni proizvajalec; švicarska družba SIGG iz njih dela aluminke – embalažo za vodo iz aluminija, ki jo razstavlja MoMA
Položen temeljni kamen za začetek 21-milijonske investicije na Fraportu Položen temeljni kamen za začetek 21-milijonske investicije na Fraportu Na brniškem letališču začetek del za razširitev potniškega terminala, ki bodo zaključena leta 2021
Steklarna Hrastnik na krilih odličnega rezultata predčasno v 24,6-milijonsko naložbo Steklarna Hrastnik na krilih odličnega rezultata predčasno v 24,6-milijonsko naložbo V prvem letošnjem polletju so dosegli 26,9-odstotno EBITDA maržo, zato bodo prihodnjo jesen postavili novo peč za steklenice za žgane pijače in parfumerijo

Kaj spremeniti za višjo prodajo

Čas branja: 4 min
04.06.2019  15:51  Dopolnjeno: 04.06.2019 17:00
Zadnji Izvozni fokus v letu 2019 je bil namenjen izzivom mednarodnega poslovanja in upravljanja družb v tujini
Kaj spremeniti za višjo prodajo
»Če želite v prodajni proces vnesti spremembe, morate spremeniti razmišljanje prodajnikov, da je njihov trg specifičen,« je bilo osrednje sporočilo Simone Celestina, vodje prodaje in marketinga v Kovinoplastiki Lož.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
logistika   dodaj
banka   dodaj
mednarodna trgovina   dodaj
Kovinoplastika Lož dodaj

V Kovinoplastiki Lož bo v prihodnjih petih letih prodaja zrasla za petino, napoveduje Simona Celestina, vodja prodaje in marketinga v podjetju. Na novo so določili vse prodajne procese, od prvega sestanka do konca prodaje. Največji izziv, s katerim se pri tem srečujejo, je najti primerne ljudi in vzpostaviti dober prodajni nadzor.

Trgi so različni, njihove značilnosti pa ne preveč

Na podlagi izkušenj pri znamki Alveus smo izvedeli, kaj vse je treba preveriti, če želimo, da bo naša mednarodna prodaja uspešno rasla. Simona Celestina prihaja iz podjetja s 50-letno zgodovino, ki ima hčerinske družbe na sedmih trgih. Proizvedli so že 19 milijonov kosov kuhinjskih korit, armatur in sifonov. Ko pa so začeli tržiti svojo blagovno znamko, ne več samo izdelkov, so se znašli pred velikim izzivom, saj so potrebovali nov pristop. To je pomenilo, da so spremenili prodajne kanale, cenovno politiko, produktni portfelj in trženjske dejavnosti. Vsem prodajnim kanalom so tudi na novo določili pot komunikacije in targetiranje.

Med zaposlenimi je redefiniranje prodajnih procesov na začetku povzročilo veliko neodobravanja. Precej pogost je bil izgovor, da se vodstvo ne zaveda, da gre za specifično področje in določene spremembe, zato na tem trgu ne bodo delovale. Danes so večino teh ovir že premagali in uspešno gradijo blagovno znamko, ki je že med štirimi največjimi v Evropi v svojem segmentu. To jim ne bi uspelo brez veliko strpnosti pri spreminjanju kulture v podjetju.

»Gradnja blagovne znamke se začne znotraj podjetja in je delo vseh zaposlenih,« pojasni Celestinova, zakaj potrebuje zavzete sodelavce.

Kako pridobiti mednarodni posel brez finančnih skrbi

Kaj storiti, ko se kupec v Egiptu odloči za nakup našega izdelka velike vrednosti, a ga hoče plačati pozneje, je vprašanje, pred katerim se pogosto znajdejo izvozniki. Pri kreditiranju tovrstnih primerov lahko pomembno vlogo odigra SID banka, je na dogodku razložila njihova predstavnica Nadja Cvek. Izvozno podjetje lahko pri njih kupcu pomaga urediti posojilo. Po dobavi bo potem SID banka nakazovala denar neposredno izvozniku, ki bo imel s tem zagotovljena redna plačila.

SID banka je v letu 2018 financirala in zavarovala 27 odstotkov celotnega slovenskega izvoza ter s tem omogočila, da za vsakim četrtim evrom slovenskega izvoza stoji skupina SID banke in omogoča lažji izvoz v več kot 116 držav po svetu, je pojasnila Cvekova.

Gebrüder Weiss je pred 500 leti prevažal s konji, danes pa ...

Alexander Horak iz podjetja Gebrüder Weiss prihaja iz najstarejšega transportnega podjetja na svetu, ki ima na 150 lokacijah po svetu sedem tisoč zaposlenih, od tega 80 v Sloveniji. V svoji predstavitvi novih inovacij v logistiki je poudaril, da veliko delajo predvsem pri napovedni analitiki in informacijah v realnem času, saj je za stranko zelo pomembno, da lahko vselej ve, kaj se dogaja z njenim paketom.

»Novi poslovni modeli in tehnološki trendi, kot so digitalizacija dobavne verige, digitalna orodja in procesi, bodo spremenili logistično industrijo. Povezljivost in izmenjava informacij v realnem času sta odločilnega pomena za logistične ponudnike. Stranke bodo imele zaradi tega več možnosti za izbiro dobavne verige in njeno spremljanje v realnem času,« meni Horak.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako Slovenci služimo s hrvaškim turističnim bumom

Izvoz na Hrvaško se povečuje tudi zaradi turizma v tej državi

IZVOZNIKI
Novice
Novice Zasavci skočili v višji cenovni razred in zaposlili 70 ljudi

Podjetje Herz je v Šmartnem pri Litiji končalo štirimilijonsko naložbo v novo proizvodno dvorano, s katero podvajajo zmogljivosti

IZVOZNIKI
Novice
Novice Sevničanom uspel veliki met: v Gruziji bodo opremljali šestzvezdični Marriott Luxury 11

Stilles prišel do največjega in najzahtevnejšega posla v zgodovini podjetja

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Ormož vabijo nove investitorje

V Podravju raste nova obrtna cona, za katero je pred začetkom gradnje zainteresiranih že več kot 15 podjetij, o prihodu v Ormož pa...

IZVOZNIKI
Novice
Novice SŽ-Železniško gradbeno podjetje do največjega posla na Hrvaškem

Družba SŽ-Železniško gradbeno podjetje (SŽ-ŽGP) je na Reki podpisala 21,5 milijona evrov vredno pogodbo, v okviru katere bodo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov 9

Pri rondelicah je Talum lani postal največji svetovni proizvajalec; švicarska družba SIGG iz njih dela aluminke – embalažo za vodo iz...