• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih, 400-kilovoltnih transformatorjih
Vivapen z inovativnimi pisali osvaja britanski trg Vivapen z inovativnimi pisali osvaja britanski trg Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! s Petro Melanšek, direktorico podjetja Vivapen, ki bo izšla septembra
Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov

Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
naložbe podjetij   dodaj
lesna industrija   dodaj
Dušan Marinič dodaj
Lip Bled dodaj
 
Čas branja: 5 min
06.06.2019  06:16
Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov
Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe
V družbi Lip Bled so v prvih štirih mesecih naredili skupaj 130 tisoč vrat in podbojev, od tega je bilo kar 20 tisoč v neki lastnosti povsem edinstvenih. Da bi ohranili tako široko ponudbo lesenih vrat in podbojev, narejenih po meri vsakega posameznika, bodo kupovali stroje, ki avtomatsko prilagajajo proizvodnjo vsakemu izdelku posebej, je pojasnil direktor podjetja Dušan Marinič.
Foto: Mateja Bertoncelj

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
naložbe podjetij   dodaj
lesna industrija   dodaj
Dušan Marinič dodaj
Lip Bled dodaj

»S ponudbo novih površin vrat, ki so izdelane po posebnem postopku, da so kar najbolj podobne naravnemu lesu, smo prvi na trgu. Take ponudbe nima nihče drug. Poleg najprestižnejših rešitev kupcem ponujamo tudi številne druge možnosti pri izbiri vrat in podbojev, tako da se lahko prilagodimo praktično vsakemu. Letos smo prvič naredili že 20 tisoč različnih vrat in podbojev, ki se od predhodnih razlikujejo po dimenzijah, materialih, izvedbah. Gre za popolno individualizacijo naročil. Da bi pri tem dosegali vzdržno dobičkonosnost, moramo izboljšati produktivnost oziroma proizvodnjo posodobiti tako, da bomo sposobni izdelovati posamična naročila na serijski način,« je povedal Dušan Marinič, direktor družbe Lip Bled.

Lip Bled je največji proizvajalec lesenih vrat na Balkanu z močno lastno blagovno znamko lipbled, ki kar 70 odstotkov vseh izdelkov proda v tujini. Daleč najpomembnejša trga sta Avstrija in Nemčija, kjer ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov, v Sloveniji imajo okoli 50-odstotni tržni delež. Med večjimi trgi so še Francija, Hrvaška, Češka in Madžarska. Lani so naredili 190 tisoč vratnih kril in prav toliko podbojev.

Pri razvoju novih oblikovnih rešitev za materiale tesno sodelujejo z dobaviteljem iz Italije, in to od ideje naprej, kar jim omogoča položaj prvega na trgu.

V zadnjih letih so razvili tudi večfunkcijska vrata, ki so namenjena vhodom v stanovanja in hotelske sobe tudi najvišje kategorije, in zanje pridobili certifikate. Ta vrata so protipožarna, dimotesna, zvočno izolativna, klimatsko odporna …, na voljo pa so z lesenim ali kovinskim podbojem.

Ponujajo tudi montažo vrat, za kar skrbi 40 certificiranih monterskih ekip, ki jih vsako leto izobražujejo.

Opremljajo petzvezdični hotel v Avstriji

Ukvarjajo se tudi z inženiringom. Lani so opremili 40 večjih objektov, kot so hoteli, vrtci, šole, zdravstveni domovi … Med letošnjimi večjimi projekti sogovornik omenja opremljanje petzvezdičnega hotela v Avstriji, ki ima več kot 450 sob, štirizvezdičnih hotelov v Budimpešti in ob Blatnem jezeru, hotela Koral na Krku …

Za naložbe lani 1,4 milijona evrov …

»Naša usmeritev je ponudba izdelkov, ki jih naredimo v manjših serijah ali posameznih kosih, prilagodljivost in posebnosti, ki jih drugi ponudniki nimajo. Temu prilagajamo proizvodne procese in strojni park ter izobražujemo zaposlene. Lani smo 1,4 milijona evrov vložili v nove stroje in informatiko. Imamo novo linijo za proizvodnjo majhnih serij podbojev, ki zahtevajo višjo stopnjo obdelave, začeli smo poskusno proizvodnjo na novi liniji za izdelavo pokončnikov oziroma osrednjega dela na podbojih. Liniji nam omogočata večjo pretočnost procesov, fleksibilnost, kakovost, povečanje zmogljivosti in produktivnosti,« pojasnjuje Dušan Marinič.

Z vpeljavo sistema MES in konfiguratorja posodabljajo informacijski sistem, da bo vsak izdelek od začetka do konca proizvodnega procesa označen s črtno kodo in dodatno vsaka vrata z identifikacijsko številko. To bo zagotovilo večjo sledljivost, lažje načrtovanje, hitrejšo obdelavo, nižje stroške in lažje odkrivanje morebitnih napak. Sistem bo omogočil tudi avtomatsko izdelavo skic in sestavnic.

… letos je načrt štiri milijone evrov

Naložbe so načrtovane do leta 2024. Njihov dejanski obseg bo seveda odvisen od razmer na trgu in rezultatov. Letos imajo načrtovanih za štiri milijone evrov naložb. »Cilj je, da razdrobljenost naročil obvladujemo tako, da bo stroj sam avtomatsko prilagodil proizvodni proces vsakemu izdelku, da ne bodo delavci izgubljali časa z nastavljanjem strojev za proizvodnjo novega modela. Pripravljamo se na naložbi v novi avtomatizirani liniji za embaliranje in vrtanje vratnih kril. Predvidoma bosta začeli delovati do poletja prihodnjega leta. Zdaj pridobivamo vire za njun nakup. Pridobivamo tudi dovoljenja za nov logistični center, ki ga bomo postavili ob tovarni in z njim pokrili tudi zdajšnji vhod v skladišče,« je povedal sogovornik.

Širitev kompetenc in komunikacija med zaposlenimi

»Konkurenti iz Nemčije so posodobitve proizvodnje, ki jih omenjam in smo jih deloma že izpeljali, del pa jih še bomo, že izpeljali in so v to vložili na desetine milijonov evrov. Mi pa lahko razliko, ki je zaradi tega nastala med nami, premostimo s kompetentnim in zavzetim delom prav vsakega od zaposlenih. Zato se v zadnjem letu veliko ukvarjamo z izobraževanjem in komunikacijo znotraj podjetja. Na vseh ravneh imamo pogovorne skupine, kjer odpiramo teme, o katerih se v podjetju prej ni govorilo, in nato težave, ki jih identificiramo, skupaj rešujemo. Z izobraževanjem in komunikacijo ustvarjamo delovno klimo za zaupanje, raziskovanje, sodelovanje, prikazovanje resničnega stanja stvari, razlago vzrokov in prenašanje pravih informacij od vodstva k zaposlenim in obratno. Razvijamo tudi kompetence vodstvenih kadrov,« pravi Dušan Marinič, ki gre, če je v tovarni, v proizvodnjo vsak dan ob šesti uri in ob dveh.

»S tem smo tudi precej omejili fluktuacijo. Skupaj z najetimi delavci in študenti nas je 330, kar je toliko kot predlanskim. Za nove kadre skrbimo tudi prek štipendiranja. Za poklic mizarja smo vključeni v sistem vajeništva,« pojasnjuje sogovornik.

Lani solidno leto

Lanski poslovni izid poslovanja ocenjujejo kot soliden. Poslovali so v skladu z načrtom. Prihodki so bili na ravni 29 milijonov evrov, kar je tako kot v letu 2017. Poslovni izid pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) pa so glede na predlanskim povečali za 41 odstotkov. Ta preskok je bil dosežen zlasti v zadnjih mesecih leta 2018. Čisti dobiček so z 217 tisoč evrov povečali na 615 tisoč evrov. Dodana vrednost na zaposlenega se je zvišala za deset odstotkov na skoraj 35 tisoč evrov na zaposlenega.

Letos načrtujejo petodstotno rast prodaje

»Letos načrtujemo petodstotno rast prodaje. Začetek leta je bil malo slabši od načrtov, a verjamem, da bomo načrt vseeno dosegli,« še napoveduje Dušan Marinič.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo 9

Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih,...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte 2

S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov

IZVOZNIKI
Novice
Novice »Pametne karoserije bodo krojile avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih«

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! z Markom Gorjupom, direktorjem TPV Group, ki bo izšla septembra

IZVOZNIKI
Novice
Novice Fructalov pozitivni vpliv na okolje priznavajo tako kolesarji kot svetovna združenja

Podjetje Fructal skupaj s kolesarskim društvom Črn trn iz Ajdovščine skrbi za razvoj kolesarske kulture in nov sodoben kolesarski park...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Vivapen z inovativnimi pisali osvaja britanski trg

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! s Petro Melanšek, direktorico podjetja Vivapen, ki bo izšla septembra

IZVOZNIKI
Novice
Novice Adria Mobil je v kolesarstvu prepoznala sinergijo s karavaningom

V družbi s sponzorstvi in donacijami omogočajo oziroma spodbujajo razvoj ustvarjalnih posameznikov in društev na področju kulture in...

IZVOZNIKI
Novice
Novice »V Nemčiji osvajamo enega oblikovalskega oskarja za drugim«

Kratek intervju iz aprilske nemške izdaje revije Slovenija vas vabi! z Gašperjem Pirnarjem, prokuristom družbe Pirnar