• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Kako priti do uspešne lastne blagovne znamke

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
TOVARNA LETA   dodaj
Bisol dodaj
Dag Kralj dodaj
Dušan Marinič dodaj
 
Čas branja: 5 min
09.06.2019  20:00
Izpostavljamo najbolj zanimive vsebine preteklega tedna, med drugim smo pisali o tem kako lastno blagovno znamko razvijajo v Kovinoplastiki Lož, Plastiki Skaza, Bisolu in Lipu Bled.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
TOVARNA LETA   dodaj
Bisol dodaj
Dag Kralj dodaj
Dušan Marinič dodaj

Bisol je največje slovensko podjetje za razvoj, proizvodnjo in prodajo sončnih panelov ter tudi eno največjih in najstarejših tovrstnih evropskih podjetij. V zadnjih nekaj letih so se prebili med tri največje evropske proizvajalce v panogi. Trenutno končujejo montažo novih najsodobnejših strojev za proizvodnjo solarnih panelov.

Lip Bled je največji proizvajalec lesenih vrat na Balkanu z močno lastno blagovno znamko lipbled, ki kar 70 odstotkov vseh izdelkov proda v tujini. Daleč najpomembnejša trga sta Avstrija in Nemčija, kjer ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov, v Sloveniji imajo okoli 50-odstotni tržni delež. Lani so naredili 190 tisoč vratnih kril in prav toliko podbojev.

V Kovinoplastiki Lož bo v prihodnjih petih letih prodaja zrasla za petino, napoveduje Simona Celestina, vodja prodaje in marketinga v podjetju. Na novo so določili vse prodajne procese, od prvega sestanka do konca prodaje. Zadnji Izvozni fokus v letu 2019 je bil namenjen izzivom mednarodnega poslovanja in upravljanja družb v tujini.

V Portorožu se je ta teden odvil osrednji dvodnevni strokovni dogodek slovenske industrije - 11. Industrijski forum IRT; na srečanju so strokovnjaki opozorili na vzpon inženirjev v industriji, brez katerega sta gospodarstvo in družba postavljena pred velik razvojni izziv.

Družba KPMG poslovno svetovanje, ki je strokovni partner projekta Tovarna leta, je po ovrednotenju vprašalnikov v ožji izbor uvrstila šest od 11 prijavljenih podjetij, ki so se odločila sodelovati v zahtevni tekmi za izbor najboljšega proizvodnega podjetja v Sloveniji.

Na Fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani so v Laboratoriju za strego, montažo in pnevmatiko LASIM danes odprli demonstracijski center Pametna tovarna, prvega pri nas. Demonstracijski center je ob finančni podpori koncerna Kolektor nastal vzporedno s programom GOSTOP (gradniki, orodja in sistemi za tovarne prihodnosti), največjim programom Pametne specializacije S4 na področju pametnih tovarn v Sloveniji.

Proizvodna podjetja lahko sedaj v demonstracijskem centru Pametna tovarna vidijo in začutijo proizvodni proces v tovarni prihodnosti.

Slovensko-nemška gospodarska zbornica (AHK Slovenija) je v torek podelila nagrado nemškega gospodarstva za letos velenjski Plastiki Skaza, ki so ji priznali, da je na poti med deset najboljših ekoloških podjetij na svetu.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov