• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Barva generacij, ki jo je pred pol stoletja poimenovala računovodkinja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbe   dodaj
blagovne znamke   dodaj
JUB dodaj
Štefan Hoyer dodaj
 
Čas branja: 5 min
12.06.2019  15:31  Dopolnjeno: 12.06.2019 15:50
V prostorih Švicarije v ljubljanskem Tivoliju je potekalo sklepno praznovanje 50-letnice Jupola
Barva generacij, ki jo je pred pol stoletja poimenovala računovodkinja
Najstarejši proizvajalec zidnih barv v Sloveniji Jub je danes slovesno obeležil 50 let svoje blagovne znamke Jupol. Od leve proti desni: Sašo Kokalj, predsednik uprave družbe Jub, Štefan Hoyer, nekdanji predsednik uprave Juba in sedanji predsednik nadzornega sveta družbe Jub, Anita Ogulin iz Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje in Marjan Platovšek, ki je pred 40 leti izdelal grafični znak JUB.
Foto: Aleš Ogorevc

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbe   dodaj
blagovne znamke   dodaj
JUB dodaj
Štefan Hoyer dodaj

Jub iz Dola pri Ljubljani je s 144-letno tradicijo najstarejši proizvajalec zidnih barv v Sloveniji. Danes je sodobno in mednarodno uveljavljeno proizvodno podjetje z močnimi lastnimi blagovnimi znamkami, ki so prisotne na več kot 30 trgih. Sodi tudi med deseterico najbolj internacionaliziranih slovenskih podjetij.

Jupol je znamka notranjih disperzijskih barv, ki je nastala leta 1969 in je danes najmočnejša Jubova blagovna znamka. Ime Jupol je nastalo iz njene osnovne formule – pol barve jubcolor in pol barve juboflor – ter imena podjetja. Po danes slišani anekdoti ga je sestavila kar takratna računovodkinja v podjetju.

Jupol je postal generično ime za notranjo zidno barvo

Potrošniki ga cenijo prav zaradi njegove konstantne kakovosti in odličnih aplikativnih lastnosti,'' je poudaril Sašo Kokalj, predsednik uprave družbe Jub, ''in lahko rečem, da je jupol barva več generacij in da je zaradi kakovosti in tradicije preprosto legendarna.'' Poudaril je, da je za ugled in graditev močne blagovne znamke zelo pomembno, da so pozorni na dosledno izpolnjevanje obljub blagovne znamke, tako da uporabnik vedno dobi to, kar od blagovne znamke pričakuje. ''V Jubu se ves čas prilagajamo trgu in hitro odzivamo na potrebe uporabnikov, saj je konkurenca danes na trgu res velika. Dokaz za to je, da z novimi izdelki nenehno širimo družino Jupol, saj želimo uporabnikom zagotoviti udobne in zdrave bivanjske pogoje. Kupci so danes tudi vse bolj ozaveščeni in informirani, tako da jim oznake, kot so A+, trusted brand, best buy ali produkt leta, ki jih najdejo na embalaži, pomenijo pravo usmeritev k nakupu.«

Dobrodelnost je rdeča nit družbe

Praznovanje 50-letnice znamke Jupol letos Jub obeležuje tudi s številnimi humanitarnimi projekti na območju 10 držav, kjer je blagovna znamka uveljavljena že pet desetletij. Podprl je prenovo številnih vrtcev in šol, barve za prenovo stanovanj pa je prispeval tudi za številne socialno ogrožene družine. V Sloveniji bo skozi programa Veriga dobrih ljudi in Botrstvo v Sloveniji vse do jeseni potekalo sodelovanje z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje.

V pisarni Sergeja Lavrova visi potret, ustvarjen z barvami Jupol

Letos je podjetje Jub Marjana Platovška, ki je pred 40 leti izdelal grafični znak Jub, povabilo k sodelovanju ob praznovanju 50-letnice blagovne znamke Jupol. Z barvami jupol classic in dipi je ustvaril poseben motiv na platnu velikosti štirikrat 1,2 metra. Začel je na prvi pomladni dan, 21. marca, končal pa včeraj, 11. junija, ko je vedro jupola zaključilo potovanje skozi 10 držav in se danes pridružilo praznovanju v Ljubljani. Marjan Platovšek za slikanje v popart tehniki uporablja izključno barvo jupol classic ter niansirna sredstva dipi. Med drugim je ustvaril tudi porteta Vladimirja Putina in Sergeja Lavrova. Oba sta ju prejela ob obisku ruske kapelice na Vršiču. Lavrov ima svojega razstavljenega v svojem kabinetu v Moskvi.

Jupol potuje. Jupol povezuje.

Jub je praznovanje 50-letnice jupola organiziral na 10 trgih, kjer posluje prek svojih družb, da bi se tako svojim kupcem zahvalil za njihovo zvestobo in zaupanje. Tako se je v okviru akcije 'Jupol potuje. Jupol povezuje.' na pot po 10 državah odpravilo vedro jupola v vozilu navare, ki je v treh mesecih obiskalo več kot 100 mest in pri tem prevozilo več kot pet tisoč kilometrov. V začetku junija je prispelo v Slovenijo, kjer se je zgodba jupola leta 1969 tudi začela, z obiskom številnih prodajnih mest ter srečanjih s kupci pa je svojo pot končalo na sedežu družbe v Dolu pri Ljubljani. Jupol je v tem času prejel več kot 50 tisoč voščil, lepih želja ter iskrenih rojstnodnevnih čestitk, nekaj najbolj iskrivih pa so v Jubu delili tudi z udeleženci na praznovanju v Švicariji.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov