• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov Pri rondelicah je Talum lani postal največji svetovni proizvajalec; švicarska družba SIGG iz njih dela aluminke – embalažo za vodo iz aluminija, ki jo razstavlja MoMA
Položen temeljni kamen za začetek 21-milijonske investicije na Fraportu Položen temeljni kamen za začetek 21-milijonske investicije na Fraportu Na brniškem letališču začetek del za razširitev potniškega terminala, ki bodo zaključena leta 2021
Steklarna Hrastnik na krilih odličnega rezultata predčasno v 24,6-milijonsko naložbo Steklarna Hrastnik na krilih odličnega rezultata predčasno v 24,6-milijonsko naložbo V prvem letošnjem polletju so dosegli 26,9-odstotno EBITDA maržo, zato bodo prihodnjo jesen postavili novo peč za steklenice za žgane pijače in parfumerijo

To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše

Čas branja: 6 min
20.06.2019  05:00
Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše
Miha Dolinšek, direktor in lastnik družb Adrial in Vallis MG, kjer prek spletne trgovine moje-lece.si prodajajo leče in očala, bo te dni v poslovni coni Komenda začel 5,5-milijonsko naložbo v logistično-distribucijski center s pisarnami, ki bo imel na strehi košarkarsko igrišče za zaposlene.
Foto: Tomaž Kos/Vallis

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
naložbe podjetij   dodaj
poslovni rezultati   dodaj
trgovina   dodaj
Miha Dolinšek dodaj

Miha Dolinšek je z bratom Gašperjem podjetje ustanovil leta 2013. Zdaj ima dve. Lani je s 40 zaposlenimi v družbi Adrial, ki je namenjena prodaji na tuje trge, ustvaril 20,9 milijona evrov prihodkov in 1,5 milijona evrov čistega dobička, v družbi Vallis MG, ki dela v Sloveniji, pa 6,3 milijona evrov prihodkov in 400 tisoč evrov čistega dobička. Te dni bo v poslovni coni Komenda začel 5,5-milijonsko naložbo v logistično-distribucijski center s pisarnami, ki bo imel na strehi košarkarsko igrišče za zaposlene. Kako mu je uspelo in kaj še načrtuje?

Miha Dolinšek se je podjetništva lotil, ko po krizi ni mogel dobiti nobene pametne službe. »Študiral sem ekonomijo, delal pri očetu optiku in tudi naredil šolo za optika, in ker nisem imel denarja, da bi odprl lasten lokal, sem se lotil spletne trgovine. Najprej z lečami, od letos pa še z očali. Zaradi visokih cen kontaktnih leč, te so bile takrat štirikrat dražje, kot so zdaj, sem videl prostor za posel. Takrat v Sloveniji še niso razumeli, kakšne velike možnosti ponuja spletna trgovina,« pojasni Miha Dolinšek, ki vodi spletno trgovino moje-lece.si.

Začetek je bil težak. Prvo leto in pol je bilo jalovo. Delal je cele dneve, njegova plača je bila nižja od minimalne. »Učil sem se, kaj to sploh je spletna trgovina in kako jo narediti prepoznavno. Pisali smo po forumih, ker ni bilo denarja za promocijo. Leče so medicinski pripomoček. Zato so bili ljudje še bolj nezaupljivi, menili so, da ponujamo blago z napako … Dolgo, skoraj tri leta je trajalo, da so ljudje začeli zaupati spletni trgovini z lečami,« se spominja sogovornik.

Z lečami jim je uspelo zaradi najnižje možne cene in takojšnje dobave

Potem jim je uspelo. »Kupce prepričamo z najnižjo možno ceno in takojšnjo dobavo,« pove Miha Dolinšek in pravi, da zato danes leče niso več luksuz. Dobavitelje leč imajo v Evropi, med njimi sta tudi Novartis in Johnson & Johnson. »Zgradili smo si široko dobaviteljsko mrežo. Z njimi imamo dobre odnose, tudi zato, ker smo redni plačniki in večinoma vse blago plačamo vnaprej,« pojasni sogovornik.

V Sloveniji prvi, največji trg Italija

V Sloveniji so danes pri lečah s spletno trgovino, ki jo najdete na naslovu moje-lece.si, največji trgovec, ki ima od 60- do 70-odstotni tržni delež. Njihov največji trg pa je Italija. »Tam se je spletna trgovina leč zelo pozno uveljavila, dosegamo pa veliko rast, tudi zaradi velikosti trga je tam veliko možnosti,« pojasni. Njihov velik trg je še Hrvaška, navzoči so v Bosni, odprli so podjetje v Tirani za prodajo v Albaniji, Črni gori in v Makedoniji.

Letos še na trg očal: nizka cena, dobra storitev

Letos so vstopili še na trg očal, in to zaradi njegovega velikega potenciala. Kontaktne leče namreč zajemajo le med enim in tremi odstotki evropskega trga optične industrije, vse drugo so očala. Optična industrija bo po ocenah letos v Evropi vredna 37 milijard evrov, nam je pojasnil.

Ne motivira ga samo rast njegovih dveh podjetij, ampak tudi to, kar ponuja kupcem: »Hočem dokazati, da je lepa očala mogoče kupiti razmeroma poceni,« pove Miha Dolinšek.

Pri očalih ponuja tehnološko novo revolucionarno možnost pomerjanja

Tudi pri očalih svojo prednost vidi v njihovi nizki ceni, ki jo ponuja v svoji spletni trgovini, kratkem dobavnem roku in pa visoki kakovosti tako očal kot celotne storitve. Ta se začne s tem, da očala pomerite prek spletne kamere. To pomeni, da vas kamera na vašem prenosniku fotografira, potem pa na to fotografijo doda očala, ki ste si jih izbrali na spletni strani moje-lece.si. Tako lahko tudi svojo fotografijo z novimi očali delite s tistimi, ki vam bodo pomagali izbrati za vas najprimernejši okvir. Kako je to mogoče?

»Smo drugi na svetu, ki smo s pomočjo zunanjih sodelavcev razvili virtualno ogledalo, zaradi katerega očala pomerite prek spletne kamere. Virtualno ogledalo vsak okvir očal pretvori v 3D-model, s čimer se lahko vnese na splet. Ta program je za nas razvila ekipa nadarjenih slovenskih programerjev, moja zasluga je, da sem jih znal povezati v tim,« pove Miha Dolinšek.

V dveh tednih še progresivna očala za 65 evrov

Ponujajo sončna očala ter korekcijska očala za daljnovidne in kratkovidne. V dveh tednih pa bodo na voljo še progresivna očala. Cena? »Ponujamo tako očala in stekla znanih znamk ter proizvajalcev kot tudi očala naše lastne znamke Crullé. Če boste izbrali našo znamko, boste lahko progresivna očala, ponujali bomo štiri tipe stekel, pri nas kupili za 65 evrov,« napoveduje Miha Dolinšek. Za bralce, ki ne vedo, kakšne so cene progresivnih očal v klasičnih trgovinah, naj povem, da sem za svoja odštela dobrih 500 evrov, pa niso nič posebnega.

Nizka cena očal pomeni še, da si kupci lažje privoščijo več očal. »Zaradi visokih cen imajo ljudje navadno po en par očal, ki ga zamenjajo vsakih nekaj let oziroma ko se jim spremeni dioptrija. Z nizko ceno pa bodo lahko imeli več okvirjev za različne priložnosti,« pove Miha Dolinšek.

Očala je treba v njihovi spletni trgovini vplačati vnaprej. Sončna očala, če niste zadovoljni, lahko vrnete v dveh tednih po povzetju. Korekcijskih očal pa, ki so narejena po meri, beri po dioptriji vsakega posameznika, ni mogoče vrniti.

Imajo zelo kratke dobavne roke, saj ponujajo samo okvirje, ki jih imajo v zalogi. Za distribucijo v Sloveniji skrbita Pošta Slovenije in GLS, očala pa je mogoče prevzeti tudi v nekaterih klasičnih optičnih trgovinah.

Cilj: osvojiti vso Evropo

»S spletno trgovino z očali želim osvojiti vse evropske trge. Na njih bomo nastopali z lokalnimi partnerji, in sicer so to spletne trgovine z lečami. Izbiramo zanesljive, ki imajo velike tržne deleže in s katerimi že sodelujemo. Izbrali smo jih, ker imajo že bazo strank, ker bodo imeli kupci pri njih možnost lokalnega prevzema očal. Očala bomo prodajali prek njihovih spletnih trgovin in prek naše lastne. Namen je, da prodajo prek naše strani Crulle.com razširimo po vsej Evropi,« napoveduje Miha Dolinšek.

Novi prostori z igriščem za košarko

Adrial in Vallis MG zdaj poslujeta v Kamniku v poslovni coni nekdanjega Stola Kamnik. Ker Miha Dolinšek pričakuje še veliko nadaljnjo rast obeh podjetij, zlasti Adriala, ki posluje na tujih trgih, se je odločil za naložbo v nove prostore. Pred kratkim so dobili gradbeno dovoljenje za 4.800 kvadratnih metrov velik logistično-distribucijski center s pisarnami, ki bo stal v poslovni coni Komenda. »Tu bomo na strehi imeli tudi košarkarsko igrišče oziroma igrišče za odbojko in tenis za zaposlene. Imeli bomo še fitnes in interno restavracijo. Želim, da bi bili prostori za vse nas prijazni. Verjamem, da so ljudje, če se dobro počutijo, so tudi bolj učinkoviti,« razloge za te načrte pojasnjuje Miha Dolinšek.

Naložbo v trinadstropen objekt ocenjuje na 5,5 milijona evrov, v kar je vključena tudi cena zemljišča. Večino, natančneje 60 odstotkov naložbe, bodo financirali iz lastnih sredstev, za preostalo bodo najeli posojilo. Vanjo se nameravajo vseliti do prihodnje pomladi.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako Slovenci služimo s hrvaškim turističnim bumom

Izvoz na Hrvaško se povečuje tudi zaradi turizma v tej državi

IZVOZNIKI
Novice
Novice Zasavci skočili v višji cenovni razred in zaposlili 70 ljudi

Podjetje Herz je v Šmartnem pri Litiji končalo štirimilijonsko naložbo v novo proizvodno dvorano, s katero podvajajo zmogljivosti

IZVOZNIKI
Novice
Novice Sevničanom uspel veliki met: v Gruziji bodo opremljali šestzvezdični Marriott Luxury 11

Stilles prišel do največjega in najzahtevnejšega posla v zgodovini podjetja

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Ormož vabijo nove investitorje

V Podravju raste nova obrtna cona, za katero je pred začetkom gradnje zainteresiranih že več kot 15 podjetij, o prihodu v Ormož pa...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov 11

Pri rondelicah je Talum lani postal največji svetovni proizvajalec; švicarska družba SIGG iz njih dela aluminke – embalažo za vodo iz...

IZVOZNIKI
Novice
Novice SŽ-Železniško gradbeno podjetje do največjega posla na Hrvaškem

Družba SŽ-Železniško gradbeno podjetje (SŽ-ŽGP) je na Reki podpisala 21,5 milijona evrov vredno pogodbo, v okviru katere bodo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Steklarna Hrastnik na krilih odličnega rezultata predčasno v 24,6-milijonsko naložbo

V prvem letošnjem polletju so dosegli 26,9-odstotno EBITDA maržo, zato bodo prihodnjo jesen postavili novo peč za steklenice za žgane...