• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov Pri rondelicah je Talum lani postal največji svetovni proizvajalec; švicarska družba SIGG iz njih dela aluminke – embalažo za vodo iz aluminija, ki jo razstavlja MoMA
Položen temeljni kamen za začetek 21-milijonske investicije na Fraportu Položen temeljni kamen za začetek 21-milijonske investicije na Fraportu Na brniškem letališču začetek del za razširitev potniškega terminala, ki bodo zaključena leta 2021
Steklarna Hrastnik na krilih odličnega rezultata predčasno v 24,6-milijonsko naložbo Steklarna Hrastnik na krilih odličnega rezultata predčasno v 24,6-milijonsko naložbo V prvem letošnjem polletju so dosegli 26,9-odstotno EBITDA maržo, zato bodo prihodnjo jesen postavili novo peč za steklenice za žgane pijače in parfumerijo

(kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu) Štirje pomembni dejavniki, ki opredeljujejo prihodnost logistike

Čas branja: 5 min
03.07.2019  13:21  Dopolnjeno: 04.07.2019 06:00
To so: osredotočenost na porabnike, trajnostni razvoj, tehnologija in ljudje
(kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu) Štirje pomembni dejavniki, ki opredeljujejo prihodnost logistike
»Pri iskanju trendov je težko natančno napovedati, kdaj in katere smernice se bodo uresničile. Inovativnost ne sledi linearni poti – uspeh določenih trendov je odvisen tako od kulture in zmogljivosti kot tudi od prodornih tehnologij in poslovne iznajdljivosti,« razmišlja Denis Novak, komercialni direktor podjetja DHL Express Slovenija.
Foto: DHL

Obveščaj me o novih člankih:  

Logistična podjetja se strinjajo, da digitalizacija pomeni največjo priložnost v logistiki po globalizaciji in predstavlja pospešeno nadaljevanje razvoja. Moderni informacijski sistemi tako že zadovoljujejo zahteve strank po odličnih storitvah in po visoki transparentnosti v logističnih verigah. Največji izziv logistom pa so individualni in transparentni logistični koncepti.

»Avtomatizirani dispečerski programi nam pomagajo pri združevanju količin in varčevanju z viri,« dejstvo, da koncepti digitalnega učenja postajajo vse pomembnejši, pojasni Aleš Teran, direktor logista Gebrüder Weiss, kjer skrbijo, da so njihovi procesi tehnološko izboljšani, avtomatizirani in trajnostno naravnani. Tako že preizkušajo alternativne pogonske tehnologije in poleg vozil s pogonom na plin uporabljajo tudi že enega od prvih popolnoma električnih tovornjakov v Avstriji.

Digitalna revolucija je sprožila preobrazbo logistične industrije

Transformativni inovacijski projekti, na katere opozarja podjetje DHL, so na primer razvoj električnih dostavnih koles za mestno logistiko, testiranje pametnih ključavnic, ki omogočajo dostavo v dom, in uporaba umetne inteligence za napovedovanje svetovne trgovine.

Njihovo poročilo Logistics Trend Radar 2018/19 je nastalo kot rezultat analiz trendov ter neposrednega prispevka velikega partnerskega ekosistema, vključno z raziskovalnimi inštituti, tehnološkimi podjetji, startupi in uporabniki. Večina vpogledov je bila zbrana prek neposrednega stika z več kot 10 tisoč logističnimi in tehnološkimi strokovnjaki, ki vsako leto obiskujejo inovacijski center DHL. V njem je opisanih 28 pomembnih smernic na področju logistike.

Osredotočenost na uporabnike in trajnostni razvoj

Vse večje količine blaga, ki jih lahko porabniki kupijo prek spleta, zlasti na medpodjetniškem (B2B) trgu, spodbujajo potrebo po B2B večkanalnih logističnih rešitvah. Povpraševanje porabnikov spodbuja rast tudi pri pošiljkah s časovno in temperaturno občutljivimi izdelki, opažajo pri DHL. Ta "sveža veriga" bo zahtevala inovacije na področju pakiranja, skladiščenja in dostave blaga, kot so živila in farmacevtski izdelki. Pomembno področje za inovacije v končnem delu dostave do porabnika bo integracija logističnih storitev v pametne hišne naprave.

Trajnostni razvoj bo postal obvezen za delovanje v logistični industriji, saj se države, mesta in ponudniki rešitev zavezujejo s sporazumi o zmanjševanju izpustov ogljikovega dioksida in odpadkov. DHL se je, na primer, zavezal, da bo do leta 2050 zmanjšal izpuste na nič. Logistika zelene energije, elektrifikacija logističnih flot in objektov pomeni ogromen potencial za razvoj do okolja prijazne logistike.

Tehnologija bo v prihodnjih letih postala pomembna za logistiko pri doseganju najboljšega razmerja med stroški in zmogljivostjo pri ključnih trendih, kot sta internet stvari in umetna inteligenca. Trend, ki bi lahko pospešil ta razvoj, je širjenje brezžičnih omrežij naslednje generacije, ki lahko občutno poveča ekonomijo in vrednost, pridobljeno s pomočjo povezanosti v oskrbovalni verigi. Še en trend, poudarjen v poročilu DHL, je tehnologija veriženja blokov, ki ji je bilo posvečeno veliko pozornosti, saj veliko obljublja, vendar pa bi lahko bila vpeljava te tehnologije v industrijo težavna.

Od povezanih skladišč do novih avtonomnih storitev dostave zadnjega kilometra

Pri DHL med drugim že izkoriščajo prednosti virtualne resničnosti. Opravili so teste z očali za virtualno resničnost, v katerih so sodelovali zaposleni v skladišču, uporabljali pa so jih pri izbiri blaga. Očala lahko skenirajo črtne kode, pokažejo seznam, na katerem so navedene lokacije blaga, in navedejo, kje bi blago moralo biti. Očala za virtualno resničnost so že uporabljali v skladiščih po Evropi, ZDA in Aziji.

Okoli 80 odstotkov skladišč po vsem svetu se upravlja ročno. DHL trenutno preizkuša robote, ki delujejo integrirano z upravitelji skladišč. Takšen primer je tudi voziček, ki vozi samodejno. Sledi upravitelju v skladišču, ko je poln, pa se vrne nazaj na postajo, namenjeno za pakiranje, k upravitelju pa pošlje prazen voziček za pobiranje paketov. Velika pričakovanja pa so povezana tudi z letalniki. Na Kitajskem so že sklenil strateško partnerstvo s podjetjem EHang, ki je svetovno vodilno podjetje za inteligentne avtonomne zrakoplove, in vzpostavil prvo linijo, na kateri poteka dostava z droni.

Ljudje bodo tudi v prihodnje srce logistike

Digitalni koncepti dela bodo potrebni, da bi pritegnili in ohranili milenijske talente in zato, da bodo podprli obstoječo delovno silo. Ponavljajoče se, fizično naporne naloge bodo podprte s tehnologijo, ljudje pa bodo opravljali bolj pomembne naloge, ki zahtevajo upravljanje, analizo in inovativnost, menijo pri DHL.

Pri Gebrüder Weissu, ki velja za najstarejše logistično podjetje in ima posebno zgodovino, ki se je razvila v lastno podjetniško kulturo, pa izziv pomeni predvsem prilagoditev te kulture današnjim zahtevam, pa tudi, da tradicijo in kontinuiteto prenesejo v nove države, v katerih delujejo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako Slovenci služimo s hrvaškim turističnim bumom

Izvoz na Hrvaško se povečuje tudi zaradi turizma v tej državi

IZVOZNIKI
Novice
Novice Zasavci skočili v višji cenovni razred in zaposlili 70 ljudi

Podjetje Herz je v Šmartnem pri Litiji končalo štirimilijonsko naložbo v novo proizvodno dvorano, s katero podvajajo zmogljivosti

IZVOZNIKI
Novice
Novice Sevničanom uspel veliki met: v Gruziji bodo opremljali šestzvezdični Marriott Luxury 11

Stilles prišel do največjega in najzahtevnejšega posla v zgodovini podjetja

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Ormož vabijo nove investitorje

V Podravju raste nova obrtna cona, za katero je pred začetkom gradnje zainteresiranih že več kot 15 podjetij, o prihodu v Ormož pa...

IZVOZNIKI
Novice
Novice SŽ-Železniško gradbeno podjetje do največjega posla na Hrvaškem

Družba SŽ-Železniško gradbeno podjetje (SŽ-ŽGP) je na Reki podpisala 21,5 milijona evrov vredno pogodbo, v okviru katere bodo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Talum očaral Švicarje z novo rondelico, kjer je dodana vrednost skoraj 100 tisoč evrov 9

Pri rondelicah je Talum lani postal največji svetovni proizvajalec; švicarska družba SIGG iz njih dela aluminke – embalažo za vodo iz...