• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida i8; na trgu bodo od leta 2022 naprej
Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo obvoznico, a z njeno gradnjo, po ocenah bi stala dobrih osem milijonov evrov, se zamuja
So v Arcturju našli odgovor, koliko je ravno prav turizma? So v Arcturju našli odgovor, koliko je ravno prav turizma? Slovenci z iniciativo, ki lahko postane evropski odgovor na prihodnost turizma
Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej Na kaj je treba biti pozoren pri poslovanju z Nemčijo in Avstrijo ter kje vse narašča število stečajev in zakaj? O tem bo govoril osrednji govornik 6. Konference slovenskih izvoznikov Franz Maier, direktor globalnega ponudnika zavarovanj terjatev Atradiusa za Avstrijo, Madžarsko, Romunijo in jugovzhodno Evropo
Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva Intervju z Rokom Rozmanom, glavnim izvršnim direktorjem in članom upravnega odbora Livarja

Kako v Ormož vabijo nove investitorje

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
11.07.2019  04:30  Dopolnjeno: 11.07.2019 05:43
V Podravju raste nova obrtna cona, za katero je pred začetkom gradnje zainteresiranih že več kot 15 podjetij, o prihodu v Ormož pa razmišljata tudi dve podjetji iz tujine
Kako v Ormož vabijo nove investitorje

Obveščaj me o novih člankih:  

»S podjetji, ki se zanimajo za prihod v obrtno cono, že podpisujemo pisma o nameri. Predvsem gre za mala in srednja podjetja, med katerimi so nekatera takšna, ki bodo podjetje ustanovila v coni, druga pa zaradi pomanjkanja prostora načrtujejo selitev s trenutnih lokacij,« pravi o obrtni coni, ki jo načrtujejo postaviti v Ormožu, tamkajšnji župan Danijel Vrbnjak. Gre za podjetja iz različnih dejavnosti, največ je obdelovalcev kovin.

Predvsem mala in srednja podjetja želijo privabiti s ceno

Na vprašanje, kaj je njihov adut, da bodo pritegnili še več podjetij, odgovarja, da ugodna cena. Gre za posamezne dele zemljišča, velikega 12,5 hektarja, pri čemer se cena za kvadratni meter komunalno v celoti opremljenega zemljišča giblje med 10 in 15 evri. »Naš cilj je v obrtno cono pritegniti čim več malih in srednjih podjetij, zato bo temu prilagojena velikost posameznih parcel,« razloži ormoški župan. Te bodo velike od 15 arov do enega hektarja, kakor je določeno tudi v občinskem podrobnem prostorskem načrtu (OPPN).

Vrbnjak opozori, da se cena kvadratnega metra v conah v sosednjih občinah giblje med 20 in 25 evri, da so njihove zmogljivosti v glavnem zasedene in da še nimajo urejenih prostorskih načrtov, da bi jim to omogočilo širitev obrtnih con.

Veliko zemljišč na območju ormoške obrtne cone je že v lasti občine. Predvsem tam, kjer je urejena infrastruktura, in župan napoveduje, da bo občina nekatera druga zemljišča, za katera bo izkazan interes, odkupila že v tem letu, preostali del pa po potrebi.

Prvi novinci v obrtno cono leta 2021, velikim podjetjem na voljo večja zemljišča

Na območju obrtne cone sicer že deluje več kot 10 pravnih oseb, večinoma izvoznih podjetij, prva nova pa bi se po napovedih ormoškega župana lahko vselila leta 2021. Med tistimi, ki so že na območju obrtne cone, je največji Safilo, proizvajalec očal priznanih svetovnih blagovnih znamk. Ta je lani ustvaril 34 milijonov evrov prihodkov in 1,2 milijona evrov čistega dobička, s 15 milijoni evrov prihodkov ter enakim čistim dobičkom pa mu sledi opekarna Wienerberger.

»Če lahko denimo Safilo deluje na območju obrtne cone v Ormožu in zaposluje več kot 600 ljudi, verjamem, da bo tam še kakšno podobno podjetje, ki posluje na evropski ravni,« poudarja Vrbnjak. Safilo ima namreč lastnika iz Italije in župan poudarja, da z njimi zelo dobro sodelujejo. Obenem doda, da imajo za večja podjetja na voljo zemljišča velikosti 10, 20 in tudi več kot 25 hektarjev. »Za prihod v Ormož se zanimata tudi dve podjetji iz tujine, vendar proučujeta več lokacij. Upam, da bodo prišli k nam, saj gre za zelo veliki naložbi,« skrivnostno pove župan, saj pogovori še niso končani.

In dodaja, da ga tudi tuji investitorji sprašujejo, kdaj bo zgrajena hitra cesta med Ormožem in Ptujem. Upa, da se bo kmalu premaknilo na državni ravni. Podravski župani se redno srečujemo na kolegijih in dobivamo s predstavniki ministrstva za okolje in prostor ter Darsa. Ne vem, zakaj se gradnja ne začne in ali je težava v sredstvih – gre za okoli 100 milijonov evrov –, saj koliko ugotavljamo, ni več težava v zemljiščih in tudi občine smo poenotene, da si te ceste želimo,« pojasni. Ormož je sicer pol ure vožnje do avtocestne povezave pri Ptuju ali pri Varaždinu.

Naslednji korak ureditev administracije

Prejšnji mesec je bila javna predstavitev projekta, v občini pa pričakujejo, da bo OPPN sprejet do sredine leta 2020. S tem bodo uredili cestne povezave, vodovod, fekalno in meteorno kanalizacijo, nizkonapetostne in telekomunikacijske vode. Moči električne energije bodo uskladili z željami investitorjev, predvidena je tudi izgradnja nove transformatorske postaje. »Občina Ormož bo projekt prijavila v Dogovor za razvoj regij, skupna vrednost naložbe znaša dobre tri milijone evrov, pri čemer pričakujemo 2,5 milijona evrov evropskih in državnih nepovratnih sredstev, razliko dobrega pol milijona evrov pa bomo zagotovili iz lastnih sredstev v obdobju dveh let,« še pove ormoški župan.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 1

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo 9

Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih,...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 6

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej

Na kaj je treba biti pozoren pri poslovanju z Nemčijo in Avstrijo ter kje vse narašča število stečajev in zakaj? O tem bo govoril...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte 2

S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva 6

Intervju z Rokom Rozmanom, glavnim izvršnim direktorjem in članom upravnega odbora Livarja

IZVOZNIKI
Novice
Novice »Pametne karoserije bodo krojile avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih« 1

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! z Markom Gorjupom, direktorjem TPV Group, ki bo izšla septembra