• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih, 400-kilovoltnih transformatorjih
Vivapen z inovativnimi pisali osvaja britanski trg Vivapen z inovativnimi pisali osvaja britanski trg Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! s Petro Melanšek, direktorico podjetja Vivapen, ki bo izšla septembra
Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov

Adria Mobil je v kolesarstvu prepoznala sinergijo s karavaningom

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbena...   dodaj
okolje   dodaj
šport   dodaj
Adria Mobil dodaj
 
Čas branja: 5 min
24.07.2019  14:30
V družbi s sponzorstvi in donacijami omogočajo oziroma spodbujajo razvoj ustvarjalnih posameznikov in društev na področju kulture in športa tako na regionalni kot nacionalni ravni
Adria Mobil je v kolesarstvu prepoznala sinergijo s karavaningom
»Družbena odgovornost je vključena v poslovno strategijo Adrie Mobil že vrsto let in dejala bi, da gre za odsev naših vrednot (timsko delo, znanje in inovativnost, zadovoljstvo strank in zaposlenih), ki jih živimo in ustvarjamo v odnosu do zaposlenih, kupcev ter ne nazadnje lokalnega okolja, v katerem Adria Mobil deluje,« povzame Sonje Gole, generalna direktorica družbe Adria Mobil.
Foto: Adria Mobil

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
družbena odgovornost   dodaj
okolje   dodaj
šport   dodaj
Adria Mobil dodaj

V družbi Adria Mobil se zavedajo pomena lokalnega okolja in dajejo velik poudarek trajnostnemu razvoju, v katerega sodi tudi aktivno sodelovanje z lokalno skupnostjo. Letos so tako že pomagali pri nakupu novega artroskopskega stolpa za Splošno bolnišnico Novo mesto, pri obnovi opreme Gasilsko-reševalnega centra Novo mesto, podprli so program muzeja IMV, ki skrbi za promocijo bogate industrijske dediščine Novega mesta in še bi lahko naštevali.

»Družbeno odgovorno delovanje pomeni, da smo pozorni ter da prepoznavamo in tudi spodbujamo projekte, s katerimi želimo omogočati razvoj tako podjetja kot tudi okolja, v katerem to deluje,« pravi Mojca Novak, izvršna direktorica sektorja Kadri in organizacija, in dodaja, da podjetje skozi družbeno odgovorna ravnanja med zaposlenimi in zunanjim okoljem nenehno prepleta poslovno zgodbo z okoljem.

Med vsemi dejavnostmi pa najraje opozorijo na Kolesarski klub Adria Mobil, katerega generalni sponzor so že dobro desetletje.

Kolesarski klub Adria Mobil

Leta 2006 so se v družbi odločili za podporo lokalnega kolesarskega kluba, ki je z leti prerasel v mnogo več kot le to. V kolesarstvu so namreč prepoznali sinergijo s karavaningom in zdravim načinom življenja, povezanega z naravo (poslanstvo Adrie Mobil namreč je: Partner za prosti čas).

V okvirih kolesarskega kluba je nato zrasla Adrijina šola kolesarstva, ki spodbuja prav vse generacije članov – od najmlajših do najstarejših – ne zgolj k tekmovalnosti, temveč predvsem k razumevanju zelene mobilnosti – imperativu današnjega in še zlasti prihodnjega časa. Posebna pozornost je v klubu namenjena vzgoji mladih, saj je klub prepoznan kot prava valilnica talentov. V partnerstvu s klubom tako v ospredje postavljajo vrednote timskega dela ter širjenje in komuniciranje teh vrednot med mladimi, saj jih lahko pozneje s pridom uporabijo tako v zasebnem kot tudi poslovnem življenju.

Ob tem je klub med drugim tudi organizator velikih kolesarskih spektaklov, kot je dirka Po Sloveniji, v organizacijo katere je Adria Mobil vsako leto močno vpeta. Gre za projekt, ki je prerasel tako lokalne kot nacionalne okvire, saj je postal mednarodno prepoznan in uspešen, kot je postal mednarodno prepoznaven in uspešen njegov slogan Fight for green/Borimo se za zeleno.

Trije osnovni segmenti družbene odgovornosti

Največ sredstev je namenjenih športu, kulturi in humanitarnim dejavnostim. Skozi vse tri osnovne segmente gradijo svoj odnos do okolja nasploh ter hkrati krepijo ugled in prepoznavnost blagovne znamke Adria. Višino sredstev, namenjenih področju družbene odgovornosti, vsako leto definirajo v letnem načrtu.

Smernice za izvedbo aktivnosti izhajajo predvsem iz dolgoročne vizije, saj je le tako dosežen optimalen učinek za obe strani, vsekakor pa želijo delovati na številnih področjih, ki zaznamujejo rast in razvoj lokalne skupnosti in posameznikov nasploh (to pomeni, da se lokalno odzivajo tudi na prošnje zdravstvenih in izobraževalnih ustanov, gasilskih društev, drugih prostovoljnih društev, Rdečega križa, Karitasa ...).

Pri humanitarnih dejavnostih je največkrat v ospredju vsebina – naj gre za pomoč posameznikom ali društvom. Odzivajo se namreč tudi sproti, saj stiska ljudi, krajanov in/ali ne nazadnje lastnih sodelavcev ni in ne more biti stvar letnih načrtov, temveč tudi hipnega odziva na klic na pomoč tistim, ki jo res potrebujejo, sporočajo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo 9

Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih,...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte 2

S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov

IZVOZNIKI
Novice
Novice »Pametne karoserije bodo krojile avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih«

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! z Markom Gorjupom, direktorjem TPV Group, ki bo izšla septembra

IZVOZNIKI
Novice
Novice Fructalov pozitivni vpliv na okolje priznavajo tako kolesarji kot svetovna združenja

Podjetje Fructal skupaj s kolesarskim društvom Črn trn iz Ajdovščine skrbi za razvoj kolesarske kulture in nov sodoben kolesarski park...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Vivapen z inovativnimi pisali osvaja britanski trg

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! s Petro Melanšek, direktorico podjetja Vivapen, ki bo izšla septembra

IZVOZNIKI
Novice
Novice »V Nemčiji osvajamo enega oblikovalskega oskarja za drugim«

Kratek intervju iz aprilske nemške izdaje revije Slovenija vas vabi! z Gašperjem Pirnarjem, prokuristom družbe Pirnar