• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Intervju z zmagovalcem slovenskega izvoza: Ko sem rekel, da bom zgradil nov fructal, so se mi malo smejali Intervju z zmagovalcem slovenskega izvoza: Ko sem rekel, da bom zgradil nov fructal, so se mi malo smejali Andrej Slokar, ustanovitelj in lastnik Incoma, ter Boštjan Jerončič, direktor Incoma, o tem, zakaj je podjetje, ki sladoled prodaja po vsem svetu, tako uspešno in kaj bodo delali v prihodnjih petih letih
Incom je zmagovalec slovenskega izvoza Incom je zmagovalec slovenskega izvoza Izmed petih finalistov slovenskega izvoza je strokovno žirijo najbolj prepričalo podjetje Incom, kralj sladoleda

»V Nemčiji osvajamo enega oblikovalskega oskarja za drugim«

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
intervju   dodaj
nagrada nemškega...   dodaj
Gašper Pirnar dodaj
 
Čas branja: 2 min
31.07.2019  12:45
Kratek intervju iz aprilske nemške izdaje revije Slovenija vas vabi! z Gašperjem Pirnarjem, prokuristom družbe Pirnar
»V Nemčiji osvajamo enega oblikovalskega oskarja za drugim«
»Prepričan sem, da bo odpiranje vrat s prstnim odtisom čez pet let skoraj standard,« pravi Gašper Pirnar iz podjetja Pirnar, ki izdeluje vhodna vrata.
Foto: Aleš Ogorevc

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
intervju   dodaj
nagrada nemškega...   dodaj
Gašper Pirnar dodaj

Le malokatero slovensko podjetje se lahko pohvali, da je v štirih letih kar petkrat prepričalo komisijo uglednega nemškega sveta za oblikovanje German Design Council. Ta pomembni met je letos znova uspel proizvajalcu vhodnih vrat Pirnar, ki si je za vrata theatrica prislužil že tretjo nagrado German Design Award.

Kaj nemške nagrade prinesejo podjetju Pirnar?

Nagrada je za nas pomembna potrditev, da smo na pravi poti in da v svoji panogi ustvarjamo svetovne smernice. Nagrada nam zelo pomaga tudi pri sklepanju novih partnerstev s trgovci na nemškem trgu, kjer ustvarimo več kot 60 odstotkov prihodkov. Ocenjujemo, da bo nemški trg tudi v prihodnje naš najpomembnejši.

Na kakšne kupce ste ciljali pri oblikovanju theatrice?

Pri theatrici ne govorimo več o vratih, zaradi dimenzij je to vhodna stena. Vrata se samodejno in brez dotika odprejo in zaprejo samo lastniku, pri odpiranju se pogreznejo v sosednjo steno. Theatrica prek kamere samodejno prepozna lastnika – dovolj je le pogled in sistem za prepoznavanje obraza nas prepozna, nato pa nežno odpre in za nami zapre vrata. S theatrico ciljamo predvsem na kupce, ki so inovatorji po duši in si želijo naprednih izdelkov, to pa so kupci, ki so že pred 15 leti kupili prvo plazemsko televizijo, pozneje prvi napredni telefon. Posebej smo veseli, da smo komisijo nemškega sveta za oblikovanje prepričali, še preden so vrata prišla na trg. Serijsko proizvodnjo načrtujemo leta 2020. Ko smo snovali theatrico, smo razmišljali, kakšna vrata bi naredili, če bi jih danes zasnovali iz nič. Vrata na tečajih poznamo že pet tisoč let, pri theatrici pa smo želeli narediti nekaj povsem novega. Nemški kupci so dobro sprejeli tudi naša vrata one touch, za katera smo leta 2017 prejeli nagrado German Design Award. Ta vrata so v tem trenutku naš tehnološki presežek, njihova posebnost pa je vgrajeno potezalo, ki prepozna lastnika prek čitalnika prstnih odtisov.

Kakšna vrata iščejo nemški kupci in v čem se v svojih željah razlikujejo od avstrijskih kupcev?

Avstrijski kupec je veliko bolj tradicionalen in rad posega po izdelkih iz lesa. Nemški kupec je perfekcionist in ne odpušča napak.

Ljudje smo čustvena bitja, radi se poistovetimo s svojim domom. Kje črpate navdih za svoja vrata?

Navdih smo črpali v naravi in živalskem svetu. Oblika naših vrat spominja na peščene sipine, na morske valove. Navdih iščemo tudi pri urarjih, proučujemo, kako, s kakšnimi tehnikami obdelujejo materiale, in ta znanja pretapljamo v videz naših vrat.

Tehnologija gre naprej tudi pri vhodnih vratih. Kakšni trendi bodo narekovali razvoj vhodnih vrat v prihodnjih petih letih?

V prihodnjih letih bo še večji poudarek namenjen udobnemu odpiranju vrat, sodobnim sistemom zaklepanja in varnosti našega doma. Že danes so temelj vsakega pametnega doma vrata s sistemom za prepoznavanje obraza ali ključavnicami s prstnim odtisom in prepričan sem, da bo odpiranje vrat s prstnim odtisom čez pet let skoraj standard. Odpiranje vrat s ključem pa bo počasi drselo v pozabo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Intervju z zmagovalcem slovenskega izvoza: Ko sem rekel, da bom zgradil nov fructal, so se mi malo smejali 24

Andrej Slokar, ustanovitelj in lastnik Incoma, ter Boštjan Jerončič, direktor Incoma, o tem, zakaj je podjetje, ki sladoled prodaja po...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Zakaj so Švedi razočarali Iskraemeco, ki spreminja strategijo in osvaja vse več trgov 14

Finalist izbora Zmagovalec slovenskega izvoza je prisoten v 62 državah in se širi, med zadnjimi uspešno v Dubaju in Argentini ter odpira...