• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno preživetje?
Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza
Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Uspešni izvozniki odgovarjajo, kako se odzvati ob upadu izvoza in kako prepoznati nove možne kupce v tujini

»Pametne karoserije bodo krojile avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih«

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
intervju   dodaj
avtomobilska...   dodaj
TPV dodaj
Marko Gorjup dodaj
 
Čas branja: 2 min
31.07.2019  13:05  Dopolnjeno: 31.07.2019 14:00
Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! z Markom Gorjupom, direktorjem TPV Group, ki bo izšla septembra
»Pametne karoserije bodo krojile avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih«
V TPV so razvili lastno avtomatsko vodeno vozilo AGV za oskrbo delovnih mest, ki so ga poimenovali Optimatik 160.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
intervju   dodaj
avtomobilska industrija   dodaj
TPV dodaj
Marko Gorjup dodaj

Družba TPV, ki razvija in proizvaja sklope avtomobilske karoserije in podvozja, dele avtomobilskih sedežev ter tesnila motorjev, v prihodnost zre s prav posebnim projektom – pametno karoserijo. »Takšna karoserija avtomobila bo z uporabnikom sodelovala in mu pomagala tudi pri vozni dinamiki, varnosti in udobju pri vožnji,« pravi Marko Gorjup, direktor družbe TPV.

Do leta 2025 naj bi bilo kar 7,7 odstotka vseh na svetu proizvedenih avtomobilov električnih. Kako se v TPV pripravljate na dobo zelene mobilnosti?

Kot razvojni in predrazvojni dobavitelj premijskim proizvajalcem vozil smo tesno vključeni v razvoj tudi na področju elektrifikacije in uporabe lahkih materialov vozil prihodnosti. Že danes torej gledamo v prihodnost vozil, ki temeljijo izključno na električnih pogonih in s tem na filozofiji ničnega izpusta ogljikovega dioksida v okolje. Na splošno pa poskušamo uporabljati materiale, ki imajo možnost stoodstotnega recikliranja in nam omogočajo ekološko uporabo tudi v novih generacijah vozil.

Razvijate izdelek, ki ste ga poimenovali pametna karoserija. Kako lahko ta pomaga voznikom in kdaj bodo pametne karoserije »zapeljale« na ceste?

Pametne karoserije in podvozja so nasledniki pametnih tovarn oziroma industrije 4.0 in bodo krojili avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih. Uporabnikom bodo prinesli širšo uporabnost vozila, na primer avtonomno prilagajanje razmeram na cesti, aktivno interakcijo z vozilom in povečanje varnosti v okolju, kjer je vozilo.

Kako lahko TPV s svojimi rešitvami pomaga proizvajalcem avtomobilov do večje poslovne učinkovitosti?

Zaradi potreb v lastni proizvodnji, bogatega znanja in izkušenj razvijamo in tržimo module za pametne tovarne, ki temeljijo na avtomatizaciji, digitalizaciji in umetni inteligenci ter izboljšujejo poslovno učinkovitost proizvodnih podjetij. Eden od modulov je, denimo, avtomatizacija interne logistike, v okviru katerega smo razvili tudi lastno avtomatsko vodeno vozilo (AGV) optimatik 160, ki ima lasten nadzorni sistem, povezljiv z drugimi sistemi digitalizacije ter omogoča učinkovito in zanesljivo oskrbo proizvodnje. Opozoril bi tudi na »bin picking« – modul za robotsko pobiranje kompleksnih kosov iz neurejenega stanja s strojnim vidom in robotsko vlaganje urejenih kosov v orodje za nadaljnje upravljanje.

Za zvezni zadrževalnik avtomobilskih vrat ste lani prejeli zlato inovatorsko priznanje Gospodarske zbornice Slovenije. Kakšno težavo rešuje vaša inovacija?

Drugače od navadnega zadrževalnika vrat (panta), ki avtomobilska vrata zadrži le v treh položajih, na preostalih točkah pa ta »odskočijo« bodisi naprej bodisi nazaj, naš integrirani zvezni zadrževalnik vrata zadrži v poljubnem položaju. S tem pomembno olajša vstop v avtomobil in izstop iz njega ter hkrati zmanjša nevarnost poškodbe vrat. Ljudje so to že prepoznali kot izvrstno funkcionalnost in tako smo poleg omenjenega zlatega priznanja dobili še priznanje za najboljšo slovensko inovacijo po izboru javnosti.

Pred nedavnim ste odprli platformo za inovatorje TPV Innovation Station. Kakšne ideje iščete, kdo vas lahko nagovori?

Iščemo inovativne ideje in rešitve s področja mobilnosti in elektrifikacije. Prek platforme se želimo povezati z inovatorji, startupi, razvojno-raziskovalnimi ustanovami in posamezniki, ki razvijajo inovativne rešitve, ter jim omogočiti nadgradnje in generični razvoj njihovih idej do končnega izdelka.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 14

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 3

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice