• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno preživetje?
Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza
Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Uspešni izvozniki odgovarjajo, kako se odzvati ob upadu izvoza in kako prepoznati nove možne kupce v tujini

Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
hoteli   dodaj
turizem   dodaj
družbe   dodaj
blagovne znamke   dodaj
 
Čas branja: 6 min
07.08.2019  10:27  Dopolnjeno: 07.08.2019 11:20
S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov
Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte
»Po prenovi že opažamo spremembe v sestavi gostov. Najbolj drastično se to kaže pri Centralu, ki je bil prej klasičen štirizvezdničini hotel, zdaj pa ponuja neko alternativno hotelsko izkušnjo, ki ni niti približno podobna temu, kar ponujamo v Levu in Unionu,« pravi Matej Rigelnik, glavni izvršni direktor družbe Union hoteli.
Foto: Marko Delbello Ocepek

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
hoteli   dodaj
turizem   dodaj
družbe   dodaj
blagovne znamke   dodaj

Skupina se po novem imenuje Union Hotels Collection, Grand hotel Union Business pa posluje kot samostojna blagovna znamka uHotel. Posamezni hoteli zdaj ponujajo različne zgodbe, podobe in izkušnje za obiskovalce in so namenjeni različnim segmentom gostov.

»Union je imel prej štiri hotele, ki so si bili po vseh svojih karakteristikah zelo podobni, kar je pripeljalo do tega, da smo prodajali 600 hotelskih sob, ne pa štirih različnih hotelskih konceptov,« pravi Matej Rigelnik, glavni izvršni direktor družbe Union hoteli d.d., in dodaja, da so se zato pred letom in pol, ko so pripravljali strateški načrt za prihodnjih pet let, odločili za diferenciacijo in celotno prenovo blagovne znamke hotelov.

Hotela Lev in Central sta tako že dobila svežo podobo in sta že prenovljena. V zadnjih mesecih leta 2019 pa bodo začeli prenovo sob in konferenčnih prostorov v Grand hotelu Union, ki je zdaj ločen od uHotela (nekdanji Grand hotel Business).

»Grand hotel Union je eden najstarejših hotelov v Ljubljani s preko 114 letno neprekinjeno tradicijo gostoljubja in je začetek zgodbe naše skupine hotelov. Z uHotelom ohranjamo to tradicijo, vendar jo nadgrajujemo z novim, svežim pristopom in sodobnim konceptom storitev. Za zdaj sicer ni predvideno, da bi ga karkoli prenavljali, gre samo za prenovo blagovne znamke in repozicioniranje na trgu,« pojasnjuje Rigelnik.

Izpeljali so že dve tretjini načrtovane prenove

V manj kot dveh letih jim je uspelo izpeljati velik investicijski cikel, ki je bil vreden 23 milijonov evrov in je vključeval obnove, nakupe in širitev zmogljivosti. Končani sta približno dve tretjini celotnega projekta. Ostajajo pa še trije večji odprti projekti, med drugim prenova Grand hotela Union (sobe in javni del), sobe v dveh nadstropjih hotela Lev in širitev hotela Central. Vse te naložbe bodo predvideno izpeljane do konca leta 2021.

Blagovna znamka Union Hotels Collection po prenovi poudarja predvsem zgodovino in tradicijo odličnosti na ravni skupine, ki je sestavljena iz štirih unikatnih ljubljanskih hotelov. To so Grand hotel Union, uHotel, hotel Lev in Central hotel, ki imajo skupaj 636 sob. Za vsakega od njih so razvili specifične trženjske pristope, vključno z zgodbo blagovne znamke vsakega hotela. Sestavni del te prenove sta tudi nova celostna grafična podoba na ravni skupine in posameznih hotelov ter povsem nova spletna stran.

Central hotel sprejema goste brez receptorja

Prenovljeni Central hotel na Miklošičevi v Ljubljani ponuja za naš prostor novo izkušnjo hotelskega bivanja in ima po prenovi 90 sob ali 20 več kot prej in dodatno še 10 spalnih kapsul. V njem ni več klasičnega hotelskega osebja. Gostje se zdaj lahko prijavijo in vstopajo v sobe prek mobilne aplikacije, na voljo pa je tudi prenočevanje v spalnih kapsulah. Te so od predstavitve močno zasedene.

»Z odzivom gostov smo izjemno zadovoljni. Ne obstaja ciljna struktura, ki bi prevladovala, ampak gre za različne segmente gostov, od backpackerjev do 80-letne ameriške babice, ki je prespala v kapsuli,« pravi Rigelnik in dodaja, da je v poletni sezoni tudi veliko družin, saj imajo v sobah tudi raztegljive kavče, tako da lahko prespita dva odrasla in dva otroka. Sestava gostov ter način rezervacij in plačevanja sta se po prenovi hotela popolnoma spremenila.

Prostorsko je hotel optimiziran in enako velja za delo v njem. Sobe so v povprečju večje, kot so bile prej, kar je posledica optimizacije prostora pri hodnikih. V hotelu ni zaposlenih, ki smo jih bili vajeni: ni receptorjev, natakarjev, postreščkov ... So pa tako imenovani experience officerji, ki skrbijo za dobro počutje gostov in so bili med obiskovalci odlično sprejeti, saj gre za pristnejši odnos kot v običajnih hotelih.

Gre za drugačno, novo hotelsko izkušnjo, saj se po besedah sogovornika kar 90 odstotkov komunikacije opravi prek mobilne aplikacije Whatsapp.

Obsežno je prenovljen tudi hotel Lev

Leta 1964 odprti hotel Lev je bil prvi petzvezdični hotel v Ljubljani in pomemben objekt v času, ko se je Jugoslavija začela razcvetati kot turistična država.

Z zadnjo naložbo, vredno 4,5 milijona evrov, je pridobil 36 sob. Bogatejši je tudi za konferenčni center TehnoLev, ki ga sestavljajo tri modularno zasnovane konferenčne dvorane. Kongresne zmogljivosti hotela Lev pa imajo tako zdaj skupno površino več kot 500 kvadratnih metrov, sprejmejo pa lahko do 470 udeležencev. Hotel zdaj ponuja štirizvezdično doživetje in možnosti za kongresni turizem.

»Hotel Lev je bil eden najbolj zapostavljenih v skupini Union hoteli, čeprav gre za zelo imeniten objekt, ki je z vidika nepremičnine edina prava hotelska zgradba, ki jo imamo. Vse preostale so bile grajene za drugačen namen. V Levu smo zato dali velik poudarek vabljivim javnim prostorom in privlačnim sobam, zlasti v visokih nadstropjih, ki imajo fantastičen razgled,« opisuje sogovornik.

Prenovili so tudi lokal in bistro, ki zdaj združuje lobby bar in restavracijo. L Bistro & Bar, kot se po novem imenuje, ima moderno ponudbo, ki temelji na vegetarijanski in veganski hrani, kar je med gosti zelo pozitivno sprejeto.

Gostje iz skandinavskih držav že manj potujejo z letali

Z letošnjo sezono so zadovoljni. Rigelnik pa opozarja, da bo trenda neskončne turistične rasti počasi konec. Podatki namreč kažejo, da je v vzhodni Evropi že zaznati upad števila prenočitev, ki ponekod pomeni kar petino prenočitev. Ta trend ustavitve rasti cen in zasedenosti je globalen.

»Zanimivo je, da je v Skandinaviji avtobusna družba vredna več od letalske. Razlog je v tem, da se ozaveščeni prebivalci zaradi ogljičnega odtisa, ki ga takšno potovanje povzroči, ne odločajo več toliko za poti z letali. Ljudje v razvitih državah tega več ne želijo, zato ne potujejo več toliko oziroma potujejo bolj lokalno. Je pa seveda upad turizma predvsem posledica upada gospodarske rasti v Evropi,« opaža Rigelnik.

Tega upada pa ni opaziti pri gostih z vzhoda, predvsem iz Kitajske. Največ gostov imajo sicer še vedno iz Italije. Poleg gostov iz evropskih držav so dobro zastopane tudi ZDA.

Cenovno v Sloveniji nismo več zelo ugodni, meni sogovornik. Cene so zrasle, kar pa ni bilo vedno podkrepljeno z vlaganji in spremembami ponudbe. »Generalno sem glede turizma precej zadržan, ne verjamem, da se bodo razmere pravljično nadaljevale še naprej. Manj kot dvoodsotna rast povpraševanja pravzaprav ni rast,« razlaga in napoveduje, da se bo v prihodnjih letih pojavilo še precej novih zmogljivosti, ki jih bo treba zapolniti, kar bo prej ko slej pripeljalo do tega, da bo nastanitev več od povpraševanja.

Lani jim je dobiček zrasel za več kot tretjino

Skupina Union hoteli je v letu 2018 skupne prihodke povečala za 5,4 odstotka na 23,9 milijona evrov. Čisti dobiček je poskočil za več kot tretjino (38,7 odstotka), na 3,9 milijona evrov. EBITDA je bil 8,9 milijona evrov, kar pomeni 43-odstotno rast.

V prihajajočem srednjeročnem obdobju bodo večino prostega denarnega toka namenili vlaganjem v obnovo in širitev zmogljivosti ter ponudbe. Družba bo v tem obdobju imela tako dividendno politiko, ki bo najbolje podrejena zagotavljanju zadostnih denarnih sredstev za nadaljnji razvoj skupine, so zapisali v letnem poročilu družbe.

»V petletnem strateškem načrtu je naša glavna usmeritev, da zadržimo 23- do 24-odsotni tržni delež v Ljubljani, zdaj imamo okoli 26 odstotkov uradnih zmogljivosti. Naša želja pa je tudi prodor na druge trge oziroma v druga mesta,« še pravi Rigelnik.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 14

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 3

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice