• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno preživetje?
Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza
Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Uspešni izvozniki odgovarjajo, kako se odzvati ob upadu izvoza in kako prepoznati nove možne kupce v tujini

Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
konferenca   dodaj
stečaji   dodaj
insolvenčni...   dodaj
zavarovanje terjatev   dodaj
 
Čas branja: 4 min
21.08.2019  05:00
Na kaj je treba biti pozoren pri poslovanju z Nemčijo in Avstrijo ter kje vse narašča število stečajev in zakaj? O tem bo govoril osrednji govornik 6. Konference slovenskih izvoznikov Franz Maier, direktor globalnega ponudnika zavarovanj terjatev Atradiusa za Avstrijo, Madžarsko, Romunijo in jugovzhodno Evropo
Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej
»Z vidika pričakovane rasti stečajev so v težavah predvsem tri države: Turčija, Velika Britanija in Italija,« opozarja Franz Maier iz Atradiusa, globalnega ponudnika zavarovanj terjatev.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
konferenca   dodaj
stečaji   dodaj
insolvenčni postopki   dodaj
zavarovanje terjatev   dodaj

Letošnja konferenca slovenskih izvoznikov bo 20. septembra na Brdu pri Kranju, kjer se bodo zbrali predvsem predstavniki vodstev najboljših slovenskih podjetij, tako izvoznih kot tistih, ki sodelujejo z njimi. Naš sogovornik Franz ­Maier bo tam govoril o tem, kako se izogniti pastem in tveganjem ter kako se zaščititi v kompleksnem tujem svetu.

Kateri so glavni razlogi za povečanje števila stečajev v letu 2019?

Glavni razlog za letošnjo rast števila stečajev je počasnejša svetovna rast, večinoma zaradi upočasnjene svetovne trgovine, dodatno so k rasti števila stečajev pripomogli visoko tveganje zaradi trgovinskih politik in varčevalni ukrepi ameriške centralne banke. Sicer so stečaji v korelaciji z rastjo BDP, poleg tega naš raziskovalni oddelek kot spremenljivki pri Atradiusovem modelu upošteva tudi stopnjo brezposelnosti in rast industrijske proizvodnje.

Katera so, globalno gledano, najbolj kritična območja in katere so kritične države v Evropi?​​​​​​​

Z vidika pričakovane rasti števila stečajev so v težavah predvsem tri države: Turčija z letošnjo recesijo, Velika Britanija z negotovostmi in pesimizmom glede brexita ter Italija, ki jo tarejo notranjepolitične nestabilnosti. Pričakujem, da se bo število stečajev v teh državah povečalo.

Čemu naj v Sloveniji posvečamo pozornost pri poslovanju z Nemčijo do konca prihodnjega leta?​​​​​​​

V Nemčiji, ki se že nekaj časa bojuje s šibkim zunanjim povpraševanjem, so se slabim novicam pred nedavnim pridružile povečana negotovost in skromne napovedi za izvozno usmerjen industrijski sektor. Trgovinske napetosti jim bodo povzročale ovire. Ker je Nemčija največja izvozna destinacija za slovensko blago, saj gre 22 odstotkov izvoženega blaga na nemški trg, 16 odstotkov celotnega slovenskega izvoza pa pomenijo deli za avtomobilsko industrijo, bi morebitne ameriške carine na nemške avtomobile, če navedem primer, posredno prizadele tudi Slovenijo.

Katera so trenutno največja tveganja pri sodelovanju z nemško avtomobilsko panogo?​​​​​​​

Okolje za avtomobilsko industrijo je zdaj zelo zahtevno. Treba je upoštevati številna politična tveganja, ki vplivajo tudi na dobavitelje. Tudi če primerjamo prodajo s tisto v prejšnjih desetletjih, lahko ugotovimo, da panoga upada, kar lahko vodi v pritisk na prodajne cene in s tem zmanjševanje dobičkov, kar pa udari predvsem dobavitelje delov drugega razreda, ki že zdaj delajo z majhnimi maržami. Tukaj so še negotovosti, povezane z alternativnimi tipi vozil, kar bo gotovo vodilo v strukturne spremembe in preusmerjanje panoge. Dobavitelji se bodo morali temu prilagoditi in iskati niše, pa tudi vlagati v razvoj novih izdelkov. Vendar pa nihče ne more napovedati, kam nas bo razvoj pripeljal, ali bodo to električna vozila, hibridna vozila ali kakšne druge rešitve.

Dotaknimo se še naših severnih sosedov. Na kaj bi morali biti pozorni pri poslovanju z Avstrijo do konca prihodnjega leta?​​​​​​​

Avstrija je s 7,7 odstotka tretji največji izvozni trg Slovenije, takoj za Nemčijo in Italijo, vendar napoved rasti BDP v tej državi letos kaže na upočasnjevanje na poldrugi odstotek, z lanskih 2,7 odstotka. To je posledica slabšega izvoza, zmanjšanja naložb in manjše rasti industrijske proizvodnje. Dodatna ovira poleg slabšega zunanjega poslovanja zaradi upočasnjene rasti svetovnega gospodarstva bi lahko bile tudi prihajajoče volitve. Koalicija ÖVP/FPÖ je namreč konec maja razpadla in prehodna vlada bo na oblasti do predčasnih volitev ob koncu prihodnjega meseca. To bi lahko prestavilo potrjevanje proračuna za prihodnje leto in tudi načrtovane davčne olajšave podjetjem in gospodinjstvom, ki so mož­ne zaradi proračunskega presežka. To se je lani zgodilo prvič v 44 letih. S tem pa nastaja tudi večja politična negotovost.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 14

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 3

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice