• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno preživetje?
Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza
Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Izvoz 2020: kako se slovenski podjetniki pripravljajo na razburkana poslovna morja? Uspešni izvozniki odgovarjajo, kako se odzvati ob upadu izvoza in kako prepoznati nove možne kupce v tujini

Na Petrolu sedaj lahko nakupujete že med točenjem goriva

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
potrošniki   dodaj
inovacije   dodaj
družbe   dodaj
goriva   dodaj
 
Čas branja: 3 min
05.09.2019  13:23
Novi interaktivni zasloni ob črpalkah poskrbijo za inovativno nakupovalno izkušnjo
Na Petrolu sedaj lahko nakupujete že med točenjem goriva
HipTerminal pohitri proces obiska bencinskega servisa.
Foto: Petrol

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
potrošniki   dodaj
inovacije   dodaj
družbe   dodaj
goriva   dodaj

V kroničnem pomanjkanju časa in želji čim bolje izkoristiti vsak prosti trenutek vedno bolj popularne postajajo hitre trgovine v urbanih središčih in bencinski servisi, ki poleg goriva že dolgo ponujajo tudi možnost priročnega nakupa.

Na Petrolu so šli še korak dalje in sedaj obiskovalce nagovarjajo že med točenjem goriv.

“Izboljšanje uporabniške izkušnje, da že med točenjem goriva nakupuješ svoje najljubše izdelke in s tem privarčuješ čas, je bilo naše glavno vodilo pri oblikovanju HipTerminala. Odlična izkušnja kupca na Petrolovem prodajnem mestu je za nas zmeraj na prvem mestu, tudi s pomočjo digitalnih rešitev,” razloži Miha Valentinčič, direktor Inovativnih poslovnih modelov na Petrolu. »Skupaj z nakupnimi navadami in željami, ki nam jih bodo zaupali uporabniki, se bo nenehno razvijal in izpopolnjeval tudi HipTerminal in tako poskrbel, da bo vsak naslednji obisk Petrola še boljši,« še doda

Kako izgleda točilno mesto prihodnosti

HipTerminal obiskovalcem bencinskih servisov omogoča, da:

  • med točenjem goriva v košarico dodajo izbor izdelkov, ki jih nato prevzamejo na blagajni;
  • se na terminalu identificirajo s svojo Petrol klub kartico, ter tako preverijo stanje z nakupi zbranih Zlatih točk in ugodnosti, ki so jim v Petrol klubu na voljo; in
  • v odziv na prikazan oglas terminalu zaupajo svoj elektronski naslov, na katerega nato prejmejo povratno sporočilo z dodatnimi informacijami o izdelku.

Obojestranski HipTerminal zasloni so postavljeni na Petrolovih točilnih agregatih na desetih strateško izbranih lokacijah v Ljubljani, kjer 62 terminalov dnevno k nakupu, ko točijo gorivo, nagovarja med 1.000 in 2.600 ljudi. Točenje goriva v povprečju traja med 90 in 120 sekund.

“Gre za, poleg mobilnih aplikacij Moj Petrol in Na poti, najsodobnejši način na katerega lahko uporabniki dostopajo do Petrolovih storitev,” poudari Peter Curk, direktor trženja na Petrolu.

Trenutek pozornosti

Leta 2010 so v Nielsen Media Research, podjetju, ki v več kot 100 državah izvaja raziskave potrošniških trendov, preverjali, kako na navade uporabnikov vpliva digitalno označevanje na prodajnih mestih. Ugotovili so, da je uporaba digitalnih zaslonov tik pred točko nakupa štirim od petih blagovnih znamk prinesla za tretjino večjo prodajo. Še več: digitalno oglaševanje na točki nakupa je znatno pripomoglo tudi k priklicu blagovne znamke, ki si jo je zdaj zapomnilo med 14 (spontan priklic) in 31 odstotkov (olajšan priklic) vprašanih.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 14

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 3

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice