• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Izvozniki sporočajo.

Dobrodelno 24-urno kolesarjenje z Markom Balohom
21.01.2019 10:29
V Športnem centru Millenium v BTC Cityju Ljubljana se bo ponovno kolesarilo za dober namen. Marko Baloh, slovenski ultra-maratonski kolesar, bo z velikim veseljem že štirinajstič sedel na kolo za ...
Več ▼

V Športnem centru Millenium v BTC Cityju Ljubljana se bo ponovno kolesarilo za dober namen. Marko Baloh, slovenski ultra-maratonski kolesar, bo z velikim veseljem že štirinajstič sedel na kolo za polnih 24 ur. Tradicionalna maratonska kolesarska preizkušnja je letos posvečena podpori humanitarne organizacije Zveza prijateljev mladine Moste Polje, ki bo sredstva, zbrana s pomočjo SMS donacij, namenila za nakup koles otrokom iz socialno šibkih družin.

Dobrodelno 24-urno kolesarjenje se bo pričelo v petek, 25. januarja ob 12. uri in trajalo vse do poldneva naslednjega dne.  

Marko Baloh bo na kolesu preživel vseh 24 ur, obiskovalci pa se mu lahko pridružijo kadarkoli, brez časovnih omejitev, ob kolesarjenju na sobnih kolesih pa bodo ob gledanju posnetkov ameriške in slovenske pokrajine virtualno obkrožili Slovenijo. Udeleženci za udeležbo potrebujejo le športno opremo in dobro voljo, za lažje premagovanje kilometrov pa bodo poskrbeli tudi ekskluzivni Jrobic Touring posnetki Jureta Robiča in Marka Baloha (RAAM&DOS). S pomočjo storitve VŽIVO.si bo zagotovljen tudi neposreden prenos celotnega dogodka.

Pomagajmo otrokom do koles

"Do novih koles bomo pomagali otrokom, ki si tega drugače ne bi mogli privoščiti. Ker iz prve roke vem, kako ti kolo (in kolesarjenje) lahko spremeni življenje, mi je letošnji projekt zelo pri srcu. Vabljeni kolesarji vseh vrst in prepričanj, pridružite se nam, da polepšamo življenje še drugim!" je povedal Marko Baloh.

Dogodek ni namenjen le kolesarjem, saj vsakdo lahko odda svoj prispevek z SMS donacijo.  ZPM Moste Polje bo zbrana sredstva namenila za nakup koles za otroke iz socialno šibkejših družin.

SMS donacije

Pošljite "PRIJATELJ" ali "PRIJATELJ5" na 1919 in donirajte 1,00 ali 5,00 EUR.

Linije so odprte od 18. januarja do 1. februarja 2019.

Rezervacija kolesa

V primeru kolesarjenja je obvezna rezervacija termina oz. kolesa na recepciji ŠC Millenium:

  • T: 01/585 15 00 (od 7. do 23. ure)
Partnerstvo za trajnostni razvoj našega planeta
07.02.2019 13:31
Podjetje SKAZA se v letu 2019 odreka 850.000 evrov prihodka od prodaje za odgovorno ravnanje z okoljem in s tem pomaga kupcem, da zamenjajo plastiko za enkratno uporabo z ekološko, trajnostno ...
Več ▼

Podjetje SKAZA se v letu 2019 odreka 850.000 evrov prihodka od prodaje za odgovorno ravnanje z okoljem in s tem pomaga kupcem, da zamenjajo plastiko za enkratno uporabo z ekološko, trajnostno plastiko.

Absolutna zavezanost zelenemu planetu in za vedno brez plastike za enkratno uporabo

Poslanstvo podjetja Skaza je osredotočeno na trajnostni razvoj. Na nepopustljivo in dosledno prizadevanje, da s svojimi rešitvami pomagajo človeku spremeniti dosedanje, za okolje pogosto slabe navade. Te lahko s pomočjo njihovih rešitev in produktov enostavno, hitro in učinkovito spremenijo v naravi koristno sobivanje. V Skazi so neomajni zagovorniki popolnega umika plastičnih izdelkov za enkratno uporabo iz življenja na Zemlji. Namesto  tega uporabnikom dajejo možnost, da z njihovimi eko izdelki in rešitvami stopijo na pot trajnostnega razvoja in se jim pridružijo pri odgovornem ravnanju z našim življenjskim prostorom.

Zavezanost zelenemu planetu je v Skazi absolutna. Pri svojem delu uporabljajo zelene, bio materiale  iz naravnih surovin, kot je sladkorni trs. Nove izdelke ustvarjajo iz reciklirane plastike in ustvarjajo reciklate. Trajnostno ravnanje, ustvarjanje produktov brez odpadkov, nizek ogljični odtis in krožno gospodarjenje so vključili v vse procese in organizacijske enote v podjetju. K tovrstni odgovornosti pa spodbujajo in učijo sodelavce, kupce, poslovne partnerje, širšo družbo.

850.000 evrov za trajnostno ravnanje z okoljem v 2019, postavljanje meril celotni industriji

Zmanjševanje odpadnih plastičnih izdelkov za enkratno uporabo, kot so plastične posode za živila ali lončki za pijače, bodo članice Evropske unije morale doseči s sprejetjem ukrepov na državni ravni, s spodbujanjem alternativnih proizvodov ali s preprečevanjem brezplačne distribucije plastičnih proizvodov za enkratno uporabo. Podjetje Skaza že ima zeleno rešitev za vse prebivalce EU. Da bodo njihove rešitve dostopne čim več uporabnikom, so oblikovali trajnostni popust v višini 30% ob nakupu izdelkov Viva 2.0 in piknik seta Pick &Go, ki so narejeni iz bio materialov. Na ta način bodo za ohranitev okolja v letu 2019 prispevali 850.000 evrov, hkrati pa omogočili vsemu porabnikom, ki to želijo, da uporabljajo naravi in človeku prijazne rešitve.

Vsakdo je lahko partner trajnostnega razvoja našega planeta

Mirela Kurt, direktorica prodaje v Skazi vabi vse, ki čutijo odgovornost do okolja, da postanejo del  Skazine zgodbe o ohranjanju našega planeta. »Potrebujemo zaveznike. S tem, ko smo se odrekli delu naših prihodkov, smo imeli v mislih naše dosedanje in bodoče kupce, da jim pomagamo in omogočimo, da plastiko za enkratno uporabo zamenjajo za ekološko plastiko iz sladkornega trsa za večkratno uporabo. Mi trdno verjamemo v zeleno prihodnost našega podjetja in ohranjanje našega planeta, zato vsak dan skrbimo za to - vsem omogočamo najboljše možnosti - da so del našega poslanstva«.

V Skazi so prepričani, da bodo na ta način tudi uspešno utirali pot do uresničitve njihove vizije, biti med desetimi najboljšimi ekološkimi podjetji, ki postavljajo merila, smernice in najboljše rešitve v industriji sodobne plastike. Da zares živijo svoje poslanstvo spreminjanja navad in  zamenjave plastike za enkratno uporabo z ekološko plastiko iz naravnih materialov za večkratno uporabo, so dokazali tudi s tem, da se je 368 Skazinih zaposlenih pridružilo Skaza Coffee Cup gibanju, kar pomeni, da so vsi zaposleni  v podjetju Skaza prejeli ekološki lonček za kavo s svojim imenom in s tem popolnoma opustili uporabo lončkov za kavo za enkratno uporabo iz kavomatov.

Vse, kar v velenjskem podjetju Skaza delajo, opravijo z mislijo na naravo.  Iz narave in za naravo. V njeno središče postavljajo človeka, najbolj ustvarjalen del narave, ki je svojo kreativnost dolžan usmerjati tako, da naravo ohranja v vsej njeni lepoti, kakovosti, virih, bogastvu in vrednosti.

Partnerstvo za trajnostni razvoj našega planeta
Krkaši v mikroskopskih posnetkih, namenjenih znanosti, prepoznali tudi umetniške podobe
06.02.2019 12:30
V farmacevtski družbi Krka so se letošnjemu  slovenskemu kulturnemu prazniku poklonili s slavnostnim odprtjem razstave fotografij, ki odstirajo pogled v svet mikroskopskih posnetkov kristalov ...
Več ▼

V farmacevtski družbi Krka so se letošnjemu  slovenskemu kulturnemu prazniku poklonili s slavnostnim odprtjem razstave fotografij, ki odstirajo pogled v svet mikroskopskih posnetkov kristalov zdravilnih učinkovin. Mikroskopske povečave prikazujejo Krkina zdravila, ki tvorijo različne barve in strukture, v katerih so Krkini sodelavci poleg njihovih zdravilnih učinkov prepoznali tudi zanimive estetske podobe. V Krki so že od ustanovitve zavezani kulturi, zato ni naključje, da se že vrsto let z različnimi projekti poklonijo Prešernovemu dnevu. Razstava z naslovom »Lepota je v majhnih stvareh.« bo v Novem mestu na ogled do sredine marca, nato pa v Galeriji Krka v Ljubljani.

V Krki, ki je danes eden največjih generičnih proizvajalcev zdravil na svetovnem farmacevtskem trgu, v kulturi v povezavi s svojo osnovno dejavnostjo vidijo veliko simbolike, saj  je  kultura »zdravilo«, ki plemeniti duha. To odseva tudi razstava 29 fotografij, ki so jo sinoči v počastitev kulturnega praznika odprli v Galeriji Krka v Novem mestu. Gre za razstavo mikroskopskih posnetkov kristalov zdravilnih učinkovin z zanimivimi oblikami, linijami in barvami, v katerih opazovalec lahko prepozna tudi umetniške elemente.

Zamisel zanjo se je porodila predsedniku Kulturno-umetniškega društva Krka Mitji Pelku, sicer zaposlenemu v Službi za industrijsko lastnino. Skupaj s še tremi Krkinimi sodelavci –Polono Bukovec, Mojco Rebolj in Smiljanom Pavišičem – so zasnovali koncept razstave Krkinih izdelkov, ki so plod posnetkov najsodobnejše farmacevtske opreme Krkinih laboratorijev. Pričujoči posnetki v Krki dejansko nastajajo vsak dan z namenom pridobivanja informacij, ki Krkinim raziskovalcem omogočajo razvoj in proizvodnjo kakovostnih, varnih in učinkovitih zdravil.

V besedilu o razstavi je Mitja Pelko zapisal: »Vsakemu od nas bo prizor mikroskopske fotografije priklical svojo zgodbo, četudi bomo vsi stali pred enim samim motivom.  /…/

Likovni kritik bo morda v mikroskopskih fotografijah prepoznaval točke, linije, ploskve, barve ali oblike. Tehnolog bo bolj kot osnovne likovne prvine opazoval granule, plasti pelet in prereze tablet. Sodelavec s področja kakovosti bo vesel, kako dobro smo v razvoju opredelili nečistote in jih v postopku priprave odstranili. Nekoga bo pogled spomnil na blagovno znamko, z izdelki povezane poti v svet ali prodajni uspeh.«

Fotografije kristalov oziroma prerezov tablet, ki tvorijo izjemno zanimive barve in strukture, nas popeljejo na pot Krkinega zdravila, ki se začne z nastankom kristala, nadaljuje z razvojem farmacevtske oblike in zaključi s končnim izdelkom. Gre za zdravila, ki rešujejo življenja mnogim bolnikom, v njihovih mikroskopskih posnetkih pa so v Krki prepoznali tudi zametke umetniških podob.

***

V Krki se že od ustanovitve zavedajo, da so poleg ustvarjanja dobrih poslovnih rezultatov pomembne še druge stvari, ki ljudem v okolju, v katerem delujejo, omogočajo bogatejše, bolj kakovostno in lepše življenje. Zato svoje sodelavce spodbujajo k odkrivanju in razvijanju talentov in prepoznavanju svetov, ki niso povezani zgolj z delom, ampak tudi s kulturnim in družbenim udejstvovanjem.

Kultura je v poslovnem razmišljanju Krke trajni element. Razumejo jo kot edinstveno simbiozo dela in umetnosti. Izdajajo tudi lastno knjižno zbirko, ki je bila prav na lanski kulturni praznik bogatejša za novo, že šesto knjigo z naslovom Otočec – biser na zeleni Krki.

Poleg slednje so doslej izdali še dve fotografski monografiji (o reki Krki in Novem mestu), knjigi Reka zgodb, v katerih so za prihodnje rodove povzeli spomine sodelavcev na delo v Krki, ter večjezično knjigo pesmi, v kateri so zbrali najboljše pesmi sodelavcev, izbrane po mednarodnem natečaju, razpisanem v vseh državah, kjer je Krka prisotna s svojimi podjetji in predstavništvi. Omeniti velja tudi predlansko razstavo fotografij, na kateri so razstavili najboljše v objektiv ujete motivi pokrajin, ki pripovedujejo uspešno zgodbo povezovanja narodnostno in kulturno raznovrstne množice ustvarjalnih krkašev.

Pomemben del kulturnih dejavnosti krkašev predstavlja tudi Kulturno umetniško društvo Krka, ki že od leta 1971 prispeva k razvoju Krkine kulturno-umetniške dejavnosti in bogatenju odnosov. Pod njegovim okriljem deluje Mešani pevski zbor Krka, ki je od ustanovitve nastopil že več kot 500-krat, dobro zastopana je tudi galerijska dejavnost.

V Galeriji Krka v Novem mestu in Ljubljani vsak mesec odprejo novo likovno razstavo, skupaj so pripravili že več kot 700 razstav. Krkini poslovni prostori v Ljubljani pa so že več kot 25 let prizorišče pogovornih večerov Gledališkega kluba Krka. Člani društva se lahko vsak mesec udeležujejo  tudi ustvarjalnih delavnic.

Vidno mesto med ponudniki literarno-kulturnih vsebin si je KUD Krka utrdilo z vsakoletno pripravo Dolenjskega knjižnega sejma, ki seznanja s slovenskimi knjižnimi novostmi in spodbuja bralno kulturo. V letu 2019 bodo organizirali že 42. knjižni sejem. Kulturno-umetniško društvo Krka je leta 2016 za dolgoletne pomembne dosežke in bogat prispevek k promociji kulturnih dejavnosti prejelo grb Mestne občine Novo mesto.

 

 

 

Krkaši v mikroskopskih posnetkih, namenjenih znanosti,  prepoznali tudi umetniške podobe
Skazin Bokashi Organko 2 na sejmu Ambiente v Frankfurtu izbran med najboljše izdelke Solutions 2019
04.02.2019 14:49
Tudi tokrat največji in najpomembnejši svetovni sejem za dom Ambiente v Frankfurtu, ki bo od 8. do 12. februarja v Frankfurtu, izbira prav posebno kategorijo izdelkov, ki jih odlikuje inovativnost ...
Več ▼

Tudi tokrat največji in najpomembnejši svetovni sejem za dom Ambiente v Frankfurtu, ki bo od 8. do 12. februarja v Frankfurtu, izbira prav posebno kategorijo izdelkov, ki jih odlikuje inovativnost in kreativnost, ki uporabnikom rešuje vsakdanje izzive. Gre za »oskarje« tega največjega sejma na svetu, ki ponuja najboljše, kar je bilo v zadnjem času ustvarjenega v segmentu široke potrošnje. Žirija, v kateri so bili Sebastian Bergne, eden najuglednejših svetovnih industrijskih oblikovalcev, dr. Claudia Wasser, odgovorna urednica nemške revije Trend & Style ter Kate Birch, urednica Tableware iz Velike Britanije, je Skazin kuhinjski kompostnik za trajnostno ravnanje z biološkimi odpadki Bokashi Organko 2 uvrstila v izbor 26 izjemnih izdelkov letošnjega sejma. Zapisali so, da je »Bokashi Organko inovativni kompostnik, ki sodi naravnost v kuhinjo. Tudi tisti, ki nimajo svojega vrt, so tako lahko udeleženi pri kompostiranju svojih organskih odpadkov. Fermentacijska tekočina tega procesa je odlično gnojilo za rože, kompostnik pa je dizajniran tako, da preprečuje neprijetne vonjave, ki običajno spremljajo neprimerno ravnanje z biološkimi odpadki«.

Izbranim izdelkom frankfurtski sejem namenja posebne predstavitve, ki vključujejo tudi video projekcije in predstavitve delovanja.

Tanja Skaza, direktorica družinskega podjetja Skaza, ki je z možem Igorjem v dobrem desetletju popolnoma preobrazila podjetje in ga spremenila v eno najbolj navdihujočih, novodobnih družb v EU, je uvrstitev med zvezde sejma Ambiente komentirala: »Ustvarjamo rešitve, v katere verjamemo in za katere živimo. Naša trajnostna naravnanost je vtkana v vsak izdelek naše blagovne znamke. V Skazi smo plastiko že pred leti spremenili v material, ki temelji na naravnih surovinah, naši izdelki pa sodijo v krog gospodarjenja brez odpadkov, v krožni tok reciklatov, recikliranja in spreminjanje obstoječih materialov v nove vire uporabe. Predano ustvarjamo rešitve, ki dvigujejo kakovost in lepoto življenja na Zemlji, zato sem vesela, da so naše poslanstvo prepoznali in nagradili tudi na sejmu Ambiente, ki se ga letos udeležujemo šestič«.

Bokashi Organko 2 je bil uradno predstavljen septembra 2018 v Velenju in je zaradi svoje enostavnega, a učinkovitega ravnanja z bio odpadki ter izvrstnega  dizajna takoj požel izjemno zanimanje široke mednarodne javnosti. Predstavitve so se udeležili kupci in mediji iz Finske, Litve, Avstrije, Hrvaške, pogovori so že takrat potekali s Skandinavskimi državami, Švico, Francijo in številnimi drugimi državami, kjer je okoljska zavest prebivalcev na visoki ravni.

Na letošnjem sejmu Ambiente se bo predstavilo 4376 razstavljalcev, ki prihajajo iz 168 držav. Ocenjujejo, da bo sejem obiskalo okoli 140 tisoč obiskovalcev z vsega sveta. Ta najpomembnejša svetovna razstava potrošniških dobrin ponuja široko paleto dogodkov, programov za novince, predstavitve trendov in podelitve nagrad.

Skazin Bokashi Organko 2 na sejmu Ambiente v Frankfurtu izbran med najboljše izdelke Solutions 2019
Food Bluz – Okusni bluz postavlja BTC City Ljubljana na zemljevid pomembnih kulinaričnih destinacij v Evropi
23.01.2019 15:34
V restavraciji diVino v BTC Cityju Ljubljana je danes potekala predstavitev knjige »Food Bluz: Okusite različnosti, spoznajte nove prijatelje«, ki je nastala v sodelovanju med družbo BTC in prof. ...
Več ▼

V restavraciji diVino v BTC Cityju Ljubljana je danes potekala predstavitev knjige »Food Bluz: Okusite različnosti, spoznajte nove prijatelje«, ki je nastala v sodelovanju med družbo BTC in prof. dr. Janezom Bogatajem. Predstavlja vodnik za vse obiskovalce BTC Cityja Ljubljana pri odkrivanju njegove bogate kulinarične ponudbe, ki se predstavlja pod blagovno znamko Food Bluz – Okusni Bluz. Nakupovalno središče pa je tudi prvo, ki je svojo ponudbo predstavilo v projektu European Region of Gastronomy 2021. S tem družba BTC utrjuje vlogo BTC Cityja Ljubljana kot vedno bolj obiskane turistične destinacije.

V BTC Cityju Ljubljana obiskovalci vsak dan znova lahko okušajo tako domače jedi, kot tudi preizkušajo drzne okuse svetovnih kuhinj. Lahko se ustavijo le za hiter prigrizek med dnevnimi obveznostmi, ali pa si privoščijo razvajanje brbončic v a la carte ponudbi izbranih restavracij. Najdejo lahko tudi prostor za sproščeno druženje s prijatelji v trendovskih jedeh, ali pa se z mislimi na naslednje domače kulinarično ustvarjanje sprehodijo med ponudniki na Tržnici BTC City.

Več kot 70 kulinaričnih ponudnikov v BTC Cityju tudi najbolj zahtevnim obiskovalcem pričara popolno kulinarično izkušnjo, vsi ponudniki na območju pa se od leta 2017 javnosti predstavljajo tudi pod novo blagovno znamko Food Bluz – Okusni Bluz. Eden od rezultatov prizadevanj predstavitve BTC Cityja kot privlačne kulinarične destinacije je tudi nastanek knjige, ki je bila danes predstavljena širši javnosti.

Jože Mermal, predsednik uprave družbe BTC, je na dogodku izpostavil: »40 let nazaj, ko sem kot pripravnik prišel v BTC, je bila kulinarična ponudba omejena zgolj na eno menzo, danes pa območje predstavlja dom več kot 70 ponudnikom. Zato smo z namenom združitve celotne kulinarične in gastronomske ponudbe na območju BTC Cityja Ljubljana pod eno blagovno znamko in njegovo pozicioniranje kot izvrstne kulinarične destinacije vzpostavili blagovno znamko Food Bluz – Okusni Bluz. Že na samem začetku smo se povezali z vrhunskim strokovnjakom, prof. dr. Janezom Bogatajem, ki nam je pomagal pri pripravi strategije, skupaj z njim pa smo ustvarili tudi knjigo »Food Bluz: Okusite različnosti, spoznajte nove prijatelje«.«

Prof. dr. Janez Bogataj, avtor besedil v knjigi »Food Bluz: Okusite različnosti, spoznajte nove prijatelje«, je povedal, da knjiga povezuje in izpostavlja pestrosti prehranske ponudbe v našem največjem nakupovalnem središču: »Knjiga ni le vodnik obiskovalcem, ampak je tudi priročnik z zgodbami, ki »skozi« jedi in obroke pripovedujejo o človekovih vsakdanjikih in praznikih. Ker je knjiga prevedena tudi v angleščino, omogoča turistom, ki obiskujejo Ljubljano in Slovenijo, da se spoznajo z našo kulinariko. Ali z drugimi besedami: BTC City Ljubljana postaja velika miza, za katero lahko turisti spoznavajo naše prehranske posebnosti ter naša razumevanja posebnosti drugih evropskih okolij in sveta.«

Zbrane je navdušil tudi vrhunski kuharski mojster in glavni kuhar restavracije diVino ter svetovni podprvak v pripravi testenin Matjaž Cotič. V pravi kulinarični predstavi je v živo pripravil okusne fuže po istrsko po receptu, ki je objavljen tudi v predstavljeni knjigi. Po dogodku je povedal: »BTC City predstavlja središče, v katerem se v kulinaričnem smislu meša veliko kultur in med njimi smo tudi mi. Jaz osebno prihajam iz Vipavske doline, lastniki restavracije diVino pa so iz Brd, zato smo hitro našli skupni jezik. V moji kuhinji je poudarek na mediteranskih okusih in tudi naši gostje lahko okusijo mediteransko hrano iz lokalno pridelanih sestavin.«

V letošnjem letu bo v okviru projekta Food Bluz – Okusni Bluz potekala vrsta aktivnosti v BTC Cityju Ljubljana. V sodelovanju s kulinaričnimi ponudniki na območju se bo odvilo šest tematskih tednov, pripravlja se šest sejmov na Tržnici BTC City, v drugi polovici septembra pa še poseben kulinarični teden, na katerem bodo ponudniki obiskovalce lahko razvajali s svojimi specialitetami. Vrsto kulinaričnih namigov in slastnih receptov bo objavljenih tudi na spletni strani BTC City in drugih kanalih BTC Cityja.

BTC City Ljubljana vsako leto zabeleži 21 milijonov obiskovalcev, med katerimi niso le prebivalci Ljubljane in okolice ampak tudi turisti iz številnih držav po svetu. Tu najdejo namreč zaokroženo turistično ponudbo, hkrati je nakupovalni turizem del strategije Slovenske turistične organizacije, pri snovanje katere so sodelovali tudi v družbi BTC.

Za učinkovito nagovarjanje tako tujih kot domačih obiskovalcev prestolnice se družba BTC povezuje tudi s Turizmom Ljubljana in Slovensko turistično organizacijo v projektih Okusi Slovenije, Okusi Ljubljane in Ljubljana gourmet. BTC City Ljubljana namreč prispeva svoj delež h kulinarični ponudbi turistične Ljubljane in je hkrati pomemben člen v projektu European Region of Gastronomy 2021 (ERG). Gre za projekt 20 partnerjev, v katerem je BTC City Ljubljana prvo nakupovalno središče, ki izpostavlja svojo kulinarično ponudbo.

Prof. dr. Janez Bogataj, ki aktivno sodeluje tudi pri projektu ERG, je dodal: »Blagovna znamka družbe BTC Food Bluz – Okusni bluz pomembno prispeva k projektu ERG, saj je bila prav ta vsebina deležna velikega zanimanja in prvih pohval pri vodstvu ERG s sedežem v španski Barceloni.«

Naziv ERG je izjemnega pomena za slovenski turizem. Za vse, ki so vključeni v izvedbo ponudbe in promocije gastronomije, pomeni prispevek k temu, da Slovenija postane globalno prepoznavna kot edinstvena, vrhunska gastronomska destinacija za butična 5-zvezdična doživetja. Preko projekta ERG 2021 se nadaljujejo tudi prizadevanja za doseganje boljše kakovosti življenja v naši regiji in izboljšanje zdrave ponudbe v gostinstvu. Projekt namreč poudarja edinstvene kulinarične kulture, izobraževanja za bolj zdravo in sonaravno življenje, spodbuja inovativnost v gastronomiji in tesnejša medsektorska povezovanja.

Knjiga je na voljo na povezavi: [goo.gl]

UniCredit in UNI Global Union podpi sala mednarodni sporazum za okrepitev dialoga o človekovih pravicah in temeljnih pravicah delavcev
23.01.2019 14:07
UniCredit je danes sporočila, da je z UNI Global Union podpisala globalni okvirni sporazum. Sporazum bo med obema stranema okrepil dialog o človekovih pravicah in temeljnih pravicah delavcev ter ...
Več ▼

UniCredit je danes sporočila, da je z UNI Global Union podpisala globalni okvirni sporazum. Sporazum bo med obema stranema okrepil dialog o človekovih pravicah in temeljnih pravicah delavcev ter potrjuje zavezanost skupine UniCredit najvišjim mednarodnim standardom na tem področju. Sporazum temelji na prejšnjih deklaracijah, ki jih je Banka podpisala z Evropskim svetom delavcev (UEWC).

Globalni okvirni sporazum sta podpisala generalni direktor UniCredit Jean Pierre Mustier in generalna sekretarka UNI Global Union Christy Hoffman na rednem zasedanju Evropskega sveta delavcev, ki se je odvijalo 22. januarja 2019.

Generalni direktor UniCredit Jean Pierre Mustier je ob tej priložnosti povedal: "V UniCredit verjamemo, da če želimo poslovati dobro, moramo tudi delati v dobro vseh vključenih in etično delovanje je bistven del tega. Naš uspeh temelji na spoštovanju in odprti kulturi, ki podpira vrednote vsakega posameznega zaposlenega.

Christy Hoffman, generalna sekretarka UNI Global Union, je povedala: »Ta sporazum določa nov standard, delovanja naših finančnih institucij – v smislu izboljšanja pravic zaposlenih in strank. UniCredit je že dolgo vodilna na področju finančnih storitev, kot globalni zaposlovalec pa je pokazala tudi zavezanost svojim zaposlenim.“

Okvirni sporazum predstavlja še en pomemben korak na poti transformacije banke, ki se je začela pred dvema letoma. Načela sporazuma bodo upoštevale in izvajale vse družbe v UniCredit skupini.  

Dokument se nanaša na več področij, vključno s posebnimi zavezami glede upoštevanja:

Varovanja človekovih pravic: v skladu s kodeksom ravnanja Skupine, splošnimi okoljskimi in socialnimi načeli ter upoštevaje smernice Združenih narodov o podjetništvu in človekovih pravicah;

Boja proti spolnemu nasilju, nadlegovanju in ustrahovanju, vključno s trajno zavezanostjo sprejetju potrebnih ukrepov za boj proti tveganju spolnega nadlegovanja na delovnem mestu;

Boja proti diskriminaciji in spodbujanje raznolikosti: zavezanost k skupni UniCredit in UNI promociji raznolikosti ter vključenosti ne glede na spol, starost, etnično pripadnost, sposobnost ali spolno usmerjenost - boj proti diskriminaciji in podpora invalidom skozi celotno delovno dobo.

Globalni okvirni sporazum zajema tudi pravice sindikatov in poudarja, da se UniCredit zavezuje, da bo zagotavljala pozitivno delovno okolje, s pravico do svobode združevanja in zdravega usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja v skladu s skupnimi deklaracijami, ki so bile predhodno podpisane z UEWC. Sporazum vključuje tudi poglavje o nadaljnjem spodbujanju zdravega in varnega delovnega okolja in zavezanosti družbe UniCredit k odgovorni prodaji.

Ta sporazum potrjuje prepričanje UniCredit, da so spoštovanje in močna etična načela ključnega pomena za zagotavljanje trajnostnega poslovanja.

Izvajanje sporazuma bosta skupaj spremljala vodstvo UniCredit in UNI Global Union, ki se bosta sestajala enkrat letno in razpravljala o napredku.