• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Izvozniki sporočajo.

JUPOL potuje. JUPOL povezuje.
21.03.2019 08:33
Vedro JUPOL, ki bo prepotovalo 10 držav in simbolično povezalo milijone zvestih uporabnikov, bo na poti več kot dva meseca Družba JUB bo jubilejno 50-letnico blagovne znamke JUPOL povezala s ...
Več ▼

Vedro JUPOL, ki bo prepotovalo 10 držav in simbolično povezalo milijone zvestih uporabnikov, bo na poti več kot dva meseca

Družba JUB bo jubilejno 50-letnico blagovne znamke JUPOL povezala s praznovanjem v vseh 10 državah, kjer posluje preko svojih družb. Za te namene je z vedrom JUPOL opremila vozilo Nissan Navara, ki bo obiskalo številna mesta in s sabo nosilo dobre želje, misli in srečo tistim, ki jo najbolj potrebujejo. Začetek slovesnega praznovanja bo JUB obeležil že 21. marca, na prvi pomladni dan, ko bo vedro JUPOL začelo svoje popotovanje po Severni Makedoniji, jo nadaljevalo na Kosovu, Črni gori, Srbiji, Bosni in Hercegovini ter na Hrvaškem, zatem pa še na Madžarskem, Slovaškem in Češkem, ter po dobrih dveh mesecih in po 5.000 prevoženih kilometrih zaključilo svojo pot v Sloveniji. Na tej poti bo lahko vsak, ki bo spremljal potovanje JUPOL-a v svoji državi, blagovni znamki izrazil priznanje za dosedanje dosežke, ji napisal voščilnico ali ji na različne načine v sliki, besedi ali z videom čestital kar preko JUB-ove spletne strani. Vsa voščila in sporočila v zgodbi potovanja vedra JUPOL bodo zbrana na posebni spletni strani www.jupol50.si, najbolj zanimiva pa bo JUB delil tudi preko družbenih omrežij pod oznako #JUPOL50. Tako bodo vsi kupci, trgovci in drugi poslovni partnerji, ki so zvesti JUPOL-u že dolgo vrsto let, lahko izrazili svoje spoštovanje, naklonjenost in pripadnost tej nadvse uspešni blagovni znamki, ki si ga je v minulih 50. letih nedvomno tudi zaslužila.

Vedro JUPOL, ki ga bo JUB popeljal po krajih, kjer barve že desetletja barvito osvežujejo naša bivalna okolja, se bo v vsaki državi ustavilo na pomembnih trgovskih mestih specializiranih ponudnikov gradbenega materiala. JUB bo na teh lokacijah pripravil različna praznovanja, ki bodo vključevala vso zainteresirano javnost iz lokalnega in širšega okolja, predvsem pa jih bo popestril tudi z atraktivnimi nagradnimi igrami, ustvarjalnimi delavnicami, družabnimi srečanji in rojstnodnevno torto, ki je bodo deležni vsi tisti, ki se bodo pridružili JUB-ovim zaposlenim, trgovcem in predstavnikom lokalnih skupnosti na posameznem dogodku. Da bi dodobra zaznamovali ta častitljivi jubilej, kar se za to priložnost tudi spodobi, so JUB-ovci pripravili tudi himno JUPOL, za katero so sami spisali besedilo in jo bodo lahko v prijetnih glasbenih ritmih ponosno izvajali na letošnjih prireditvah.

V Sloveniji bo potovanje vedra JUPOL potekalo po vseh regijah, ustavilo pa se bo v kar 19 mestih. Praznovanje bodo spremljale promocije in druženje s kupci, trgovci in izvajalci, ob tej priložnosti pa bodo v družbi JUB-ove maskote Bojana organizirali tudi rojstnodnevne zabave s torto, kjer bodo zbirali čestitke in dobre želje ter podelili vrsto praktičnih nagrad. S predajo barv JUPOL bodo tudi v tem času poskrbeli za družine, ki bodo v okviru načrtovanih humanitarnih aktivnosti prejele materialno pomoč.

3. 6. bo vedro JUPOL začelo svojo pot v Mariboru, na Ptuju in v Murski Soboti, 4. 6. bo obiskalo Prevalje, Velenje, Celje in Žalec, se 5. 6. ustavilo v Kranju in Škofji Loki ter 6. 6. v Postojni, Novi Gorici, Izoli in Kopru. 7. 6. bo obiskalo Novo mesto, Trebnje, Brežice in Krško ter se 8. 6. ustavilo v Ljubljani v BTC-ju. 10. 6. bo vedro JUPOL krožilo po Ljubljani - od Rudnika in Viča do Črnuč - ter zaključilo svojo pot v JUB-u v Dolu pri Ljubljani.

Ob zaključku poti bo 12. junija JUB v dopoldanskem času v Ljubljani pripravil srečanje z novinarji in jih seznanil s zgodbo vedra JUPOL, pridružil pa se jim bo tudi Marjan Platovšek, avtor grafičnega znaka JUB, ki ga je ustvaril pred štirimi desetletji in ga JUB še vedno uporablja v svoji korporativni podobi. Ob tej priložnosti bo javnosti predstavil svojo kreacijo na platnu v pop art tehniki, ki jo bo na dimenziji 4 x 1,2 metra ustvaril posebej za priložnost praznovanja 50-letnice blagovne znamke JUPOL. 

JUPOL potuje. JUPOL povezuje.
Ali veste, kje vse so izdelki Cinkarne pri vas doma?
14.05.2019 15:05
Cinkarna Celje je letos stara 146 let. Skozi obdobja se jo preoblikovala in svoje delovanje ves čas izboljševala. O njej se moramo zavedati dveh stvari: izdelki Cinkarne so skoraj nujni za način ...
Več ▼

Cinkarna Celje je letos stara 146 let. Skozi obdobja se jo preoblikovala in svoje delovanje ves čas izboljševala. O njej se moramo zavedati dveh stvari: izdelki Cinkarne so skoraj nujni za način življenja, kot ga živimo danes. Poleg tega pa podjetje s številnimi projekti in izboljšavami odgovorno skrbi za varno delovanje v lokalnem okolju, zmanjšuje porabo energije in količino odpadkov.

Eden izmed omenjenih projektov je tudi natečaj za osnovne in srednje šole v regiji. Letošnji 11. je potekal pod naslovom Poišči izdelke Cinkarne. Mladi so tokrat izdelovali družabne igre na temo, kje vse so izdelki podjetja prisotni v njihovem vsakdanjem življenju.

Žveplova kislina je namreč v akumulatorjih avtomobilov, titanov dioksid je v kozmetiki, zdravilih, barvah ali papirju, cinkove zlitine so v okovju, masterbatchi so osnova za vse plastične izdelke, gospodinjski aparati so zaščiteni s praškastimi laki. Seznam se nadaljuje in nadaljuje… Torej so izdelki Cinkarne povsod okoli nas, čeprav se tega skoraj ne zavedamo.

Predsednik Uprave – generalni direktor Cinkarne Celje Tomaž Benčina je ob tem povedal: »Glede na trenutne razmere na trgu smo veseli, da smo še izboljšali uspešnost svojega poslovanja. Naše prednosti so prilagodljivost, hitra odzivnost in dobro načrtovanje količine zalog. Enako pomemben, kot je poslovni uspeh, pa nam je tudi odgovoren odnos do okolja, v katerem delujemo. Pomembno se nam zdi, da ljudje poznajo naše delo in izdelke, zato vsako leto organiziramo kakšen dogodek in pripravimo natečaj za mlade.«

560 mladih izdelalo več kot 40 družabnih iger

V letošnjem natečaju je sodelovalo več kot 500 mladih, ki so izdelali zelo raznolike, izvirne družabne igre. Z nekaterimi od njih se boste lahko v prihodnjih dneh igrali v Osrednji knjižnici Celje in tako preizkusili svoje poznavanje o Cinkarni.

»Naši kemijski proizvodi so prisotni v življenju vsakega izmed nas. Fasadne barve, sredstva za zaščito pred rjavenjem in za ekološko pridelavo sadja in zelenjave, praškasti laki za zaščito delov v avtomobilu in za barvanje pohištva. Potem pa je tu še titanov dioksid, ki je npr. v oblačilih, avtomobilskih gumah, sončnih kremah, premazih za les,… Vse to uporabljamo. Natečaji so dobra priložnost, da na zabaven in preprost način raziskujemo, kje vse so naši izdelki prisotni in kako zelo jih potrebujemo,« je ob zaključku natečaja povedala Članica Uprave – tehnična direktorica Cinkarne Celje Nikolaja Podgoršek Selič.

Zmanjševanje odpadkov na vseh ravneh

Izvedba natečaja je vsako leto povezana tudi s kakšno novostjo. Tokrat je razpis izšel zgolj v elektronski obliki, saj je zmanjševanje odpadkov na vseh ravneh ena od pomembnih usmeritev podjetja. Z vrsto ukrepov za izboljšanje sistema ravnanja z odpadki naj bi sicer že letos dosegli 5 odstotkov manj posameznih odpadkov.

Ali veste, kje vse so izdelki Cinkarne pri vas doma?
Rast v regiji SVE bo v večini držav v letu 2019 predvidoma ostala zdrava
09.05.2019 11:58
Na letnem srečanju in poslovnem forumu EBRD 2019 je UniCredit potrdila svojo zavezanost regiji Srednje in Vzhodne Evrope kot pomembni gonilni sili rasti. Makroekonomska napoved: SVE s predvideno ...
Več ▼

Na letnem srečanju in poslovnem forumu EBRD 2019 je UniCredit potrdila svojo zavezanost regiji Srednje in Vzhodne Evrope kot pomembni gonilni sili rasti.

  • Makroekonomska napoved: SVE s predvideno večjo rastjo kot ostali razvijajoči se trgi
  • Velika ter mala in srednja podjetja (MSP): potrjujejo potencial za rast
  • Poslovanje s prebivalstvom: rast spodbujata človeški in digitalni kapital
  • Zelene, trajnostne in obveznice z družbenim učinkom: vse večja zavezanost etiki
  • SVE regija pomembna gonilna sila UniCredit

MAKROEKONOMSKA NAPOVED: RAST V SVE PREDVIDOMA VEČJA KOT NA RAZVIJAJOČIH SE TRGIH

Zunanje okolje: V letih 2019 in 2020 se pričakuje ciklična upočasnitev svetovne rasti, predvsem zaradi pričakovane tehnične recesije v ZDA, kjer bo trenutno obdobje okrevanja verjetno najdaljše v zabeleženi zgodovini. Svetovna trgovina se je že upočasnila, sicer se letos poleti pričakuje kratkoročno okrevanje zaradi verjetnega izboljšanja v nemški proizvodnji, potencialnega trgovinskega sporazuma med ZDA in Kitajsko ter ohlapnejših globalnih finančnih pogojev, ko FED in ECB vodita bolj popustljivo monetarno politiko. Pozno v letu 2019 in v 2020 bo svetovna gospodarska upočasnitev predvsem posledica konca ameriškega cikla. V euro območju se pričakuje upočasnitev gospodarske rasti na 1,0 % v letih 2019 in 2020.

SVE predvidoma bolj uspešna od ostalih razvijajočih se trgov: tako kot drugod po svetu bo svetovna upočasnitev vplivala na Srednjo in Vzhodno Evropo, vendar pa je lahko regija v soočenju z zunanjimi vplivi v boljšem položaju kot drugi razvijajoči se trgi, predvsem zaradi močnega domačega povpraševanja, podpirajoče denarne politike in manjše odvisnosti od kratkoročnega nestabilnega zunanjega financiranja. Pričakuje se, da bo gospodarsko okolje v letu 2019 ostalo ugodno. Po vrhuncu v letu 2018 se pričakuje, da se bo BDP v državah Srednje in Vzhodne Evrope, ki so članice EU, dolgoročno še naprej dvigoval nad pričakovanji, pri čemer bodo Poljska, Madžarska, Bolgarija, Slovaška, Srbija in Slovenija rasle nad 3,2 odstotka glede na leto prej. Pričakovano je, da bo Rusija rasla za približno 1 odstotek, medtem ko Turčija doživlja svojo prvo recesijo po svetovni finančni krizi, vendar se bo lahko leta 2020 vrnila k rasti.

VELIKA TER MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA (MSP): POTRJUJEJO POTENCIAL ZA RAST

UniCredit se opira na pričakovano rast BDP v regiji SVE v letu 2019, pri čemer bo regija izkoristila prednosti odprtega gospodarstva in neposrednih tujih naložb ter EU skladov, ki imajo pomembno vlogo za gospodarstvo in zagotavljajo potencial rasti velikih in MSP.

Korporativni sektor in trg združitev in prevzemov: Korporativni sektor v Srednji in Vzhodni Evropi pri financiranju ostaja konzervativen, osredotoča se predvsem na tradicionalna bančna posojila. Še vedno obstaja prostor za rast v smislu zadolževanja in lastniškega financiranja, ki pa je v veliki meri odvisen od specifičnih dejavnikov posamezne države. Združitve in prevzemi v regiji so v letu 2018 dosegli najvišjo vrednost v zadnjih petih letih, čeprav daleč pod zgodovinsko vrednostjo. V letu 2018 je bilo izvedenih 222 transakcij (254 v letu 2017) z največjo aktivnostjo v potrošniškem sektorju, sledila sta mu sektor tehnologije, medijev in telekomunikacij ter finančni sektor. UniCredit je v letu 2018 sodelovala v 20 transakcijah v regiji SVE – več kot katerakoli druga investicijska banka. To že peto leto zapored postavlja UniCredit na vodilno pozicijo po številu transakcij M&A v regiji.

Gospodarsko rast v SVE podpirajo prilagodljiva velika ter mala in srednja podjetja (MSP): UniCredit velikim ter malim in srednjim podjetjem nudi celoten spekter bančnih produktov in storitev ter se osredotoča na nadaljnjo izboljšavo ponudbe, da bi predvidela in zadovoljila potrebe strank. Sektor malih in srednje velikih podjetij v Srednji in Vzhodni Evropi zaposluje 11,4 milijona ljudi v 3,2 milijona podjetjih in ustvarja 195 milijonov EUR dodane vrednosti. V veliki meri je ta sektor gospodarstva pod vplivom trendov hitro spreminjajočega se okolja, ki ustvarja nove potrebe, ki jih morajo nasloviti banke – govorimo predvsem o regulatornih učinkih, kapitalskih trgih in digitalizaciji. Med drugimi pobudami UniCredit sektorju MSP nudi podporo prek programa UniCredit CEE Lounge - partnerstva z ekskluzivno iniciativo ELITE londonske borze, ki pridruženim podjetjem pomaga bolje razumeti različne razpoložljive možnosti financiranja in jih pripraviti na komunikacijo z vlagatelji, ki so potrebni za podporo pri njihovi nadaljnji rasti. Do danes je UniCredit CEE Lounge sprejel več kot 60 podjetij iz 11 držav po celotni UniCredit SVE mreži, med njimi tudi več slovenskih podjetij. UniCredit še naprej olajšuje dostop do priložnosti EU skladov, ki imajo zelo pomembno vlogo v Srednji in Vzhodni Evropi (približno 90 milijard EUR v obdobju 2014–2017, 18% proračuna EU).

Andrea Diamanti, vodja Korporativnega, investicijskega in privatnega bančništva v SVE UniCredit je povedal: “Kot največji posojilodajalec v regiji in pomemben partner naših strank in skupnosti, v katerih poslujemo, si prizadevamo podpirati njihov razvoj in rast. Naša moč je v poglobljenem poznavanju lokalnih trgov, močni mednarodni mreži in nadaljnjih vlaganjih v digitalizacijo, da bi zadovoljili in predvideli potrebe strank.”

POSLOVANJE S PREBIVALSTVOM:  RAST SPODBUJATA ČLOVEŠKI IN DIGITALNI KAPITAL

Človeški kapital, digitalna pripravljenost in tehnološki odtis so značilnosti, zaradi katerih je Srednja in Vzhodna Evropa idealna podlaga za digitalizacijo, rast in razvoj.

Učinkovitost bančnega sektorja v Srednji in Vzhodni Evropi: Število prebivalcev na trgih SVE in Zahodne Evrope je podobno in znaša približno 150 milijonov državljanov, razlike med regijama pa se zmanjšujejo, zaradi povečevanja prihodkov in nominalnega BDP v SVE na raven povprečja EU. Obenem pa imajo SVE trgi v poslovanju s prebivalstvom prostor za rast zaradi:

  • nižjih bančnih stroškov bank v Srednji in Vzhodni Evropi, ki lahko podobnim populacijam ponudijo storitve z zmernimi operativnimi stroški in izkoristijo večjo učinkovitostjo zaposlenih, podružnic in bankomatov,
  • manjše penetracije volumenskega obsega prodaje v razmerju do BDP velikosti trga posojil prebivalstvu (približno 9 odstotkov proti 14 odstotkom),
  • hitrejše digitalizacije zaradi šibkejše tehnološke preteklosti, posledično pa hitrejšega širjenja širokopasovne pokritosti in hitrejše rasti internetne penetracije (76,3 odstotka);

Ivan Vlaho, vodja Poslovanja s prebivalstvom v SVE UniCredit je slednje komentiral: “UniCredit služi več kot 15 odstotkom prebivalstva v Srednji in Vzhodni Evropi z eno od največjih mrež v regiji in dobro delujočim večkanalnim pristopom. Resnično poznamo naše stranke kar dosegamo s kvalitetno analitiko podatkov ter tako zagotavljamo najboljšo uporabniško izkušnjo na vsakem kanalu, zahvaljujoč izmenjavi najboljših praks in kompetenčnim centrom ter poenostavljanju postopkov. Ta zaveza prinaša pozitivne rezultate. Velikost naše baze strank se povečuje, število uporabnikov mobilnega bančništva se je povečalo s 13 odstotkov v letu 2015 na 40 odstotkov danes.“

ZELENE, TRAJNOSTNE IN OBVEZNICE Z DRUŽBENIM UČINKOM: VSE VEČJA ZAVEZANOST ETIKI

Naraščajoče zanimanje za zelene vire financiranja, kot so zelene obveznice (Green bonds), kažejo, da podjetja cenijo trajnostne vrednote in se zavzemajo za odgovorno podjetništvo.

Razvoj trga z izjemnim obsegom: Obseg izdaj obveznic se hitro povečuje. Izdaja zelenih obveznic je dosegla vrhunec v letu 2018 z zneskom v višini 167 milijard USD (povečanje za 5,8 % glede na preteklo leto) kljub sicer nižjemu volumnu izdaj na globalnem trgu. Za leto 2019 pričakujemo nadaljnje povečanje izdajanja zelenih obveznic na 170 milijard USD (rast za 1,7 % glede na leto 2018). Volumen izdaj v Evropi je leta 2018 dosegel 66 milijard USD, kar predstavlja 40 % prispevek k skupni izdaji novih obveznic v letu 2018. Pričakujemo, da bodo evropski izdajatelji v letu 2019 na primarni trg prinesli 72 milijard USD (kar predstavlja 42 % celotne nove izdaje zelenih obveznic).

UniCredit v vlogi pionirja pri uvajanju zelenih obveznic na trg: UniCredit je od začetka dejavna na trgu zelenih, trajnostnih ter obveznic z družbenim učinkom in je bila v letu 2007 Joint Lead Manager Evropske investicijske banke pri izdaji prvih zelenih obveznic – Climate Awareness Bonds. Od takrat UniCredit krepi svoje strokovno znanje s številnimi mandati na področju prelomnih izdaj zelenih obveznic. V SVE regiji je slovenska SID Banka v letu 2018 uspešno izvedla prvo Green Bond (75 milijonov EUR) kot prvo zeleno obveznico izdajatelja v Sloveniji. UniCredit je delovala kot edina banka za strukturiranje rezervacij in zelenih obveznic.

SVE REGIJA DOKAZANO POMEMBNA GONILNA SILA unICREDIT

SVE še naprej ostaja pomembna gonilna sila in krepi vodilni položaj Skupine po veliki rasti strank v letu 2018.

UniCredit je največji posojilodajalec v SVE (65,33 milijarde EUR) z 11.6 odstotnim tržnim deležem na področju posojil in solidno rastjo v zadnjih petih letih. UniCredit se uvršča na prvo mesto v Srednji in Vzhodni Evropi glede na bilančno vsoto in med vodilnih pet v večini posameznih držav SVE.

Baza strank UniCredit v SVE raste in se približuje cilju 2.6 milijona neto prirastka novih strank do konca leta 2019. Kakovost portfelja se prav tako izboljšuje, bruto delež nedonosnih posojil se je v finančnem letu 2018 glede na leto 2017 zmanjšal za 152 bazičnih točk (s 7,9 na 6,4 odstotka).

Donosnost dodeljenega kapitala v letu 2018 je posledično znašala 15,7 odstotka, kar ponovno potrjuje močno dobičkonosnost divizije SVE.

Uspeh UniCredit v regiji temelji na trdni franšizi - eni največjih in najbolj raznolikih v Srednji in Vzhodni Evropi - z močno lokalno pokritostjo, vzdrževanjem odnosov s strankami, zmožnostjo izkoriščanja globalnih rešitev, ki so „najboljše v razredu“ in znanja kako najbolje zadovoljiti potrebe naših strank. Tržni položaj UniCredit v SVE lokalnim bankam zagotavlja konkurenčno prednost zaradi močne prepoznavnosti blagovne znamke, dostopa do mednarodnih trgov, izmenjave najboljših praks in pomembnih ekonomij obsega.

Marco Esposito imenovan kot novi Predsednik uprave (CEO) UniCredit Banka Slovenija d.d.
07.05.2019 08:15
Nadzorni svet UniCredit Banka Slovenija d.d. je potrdil imenovanje Marca Esposita kot novega predsednika uprave (CEO) banke, pod pogojem odobritve imenovanja s strani Evropske Centralne Banke. ...
Več ▼

Nadzorni svet UniCredit Banka Slovenija d.d. je potrdil imenovanje Marca Esposita kot novega predsednika uprave (CEO) banke, pod pogojem odobritve imenovanja s strani Evropske Centralne Banke. Funkcijo bo nastopil s 1. junijem 2019, po odobritvi regulatorja.



Marco Esposito, ki je trenutno v UniCredit vodja Globalnega Transakcijskega Bančništva za regijo Srednje in Vzhodne Evrope, bo zamenjal Stefana Vavtija, ki bo svojo pozicijo zapustil ob izteku svojega mandata, 31. maja 2019, po tem, ko je UniCredit Banka Slovenija d.d. uspešno vodil zadnjih 7 let.



Gianfranco Bisagni in Niccolò Ubertalli, Co-CEO-ja Komercialnega Bančništva v SVE sta imenovanje komentirala: »Marcu Espositu čestitava ob njegovem imenovanju in mu želiva uspeha v njegovi novi vlogi. Marcovo imenovanje je lep primer našega učinkovitega načrtovanja nasledstva, kjer se lahko naslonimo na izoblikovane vodje z globokim znanjem o poslu in mednarodnimi izkušnjami.« Dodala sta: »Stefan Vavti je bil v banki več kot 20 let, od tega je več kot 7 let uspešno vodil UniCredit Banka Slovenija d.d. kot CEO. V imenu Skupine se mu želiva zahvaliti za njegov dolgotrajni doprinos k razvoju Banke in mu v prihodnosti želiva vse dobro.«

Marco Esposito je svojo kariero začel leta 1982 v Credito Italiano SpA v Italiji. V sledečih letih je prevzel različne funkcije v oddelkih Trade Finance, Custody in Credit and Corporate customers acquisition kot tudi vodje različnih poslovalnic, dokler ni leta 2000 postal Corporate Business strategy and development Manager na sedežu Banke. Leta 2001 je bil imenovan kot izvršni direktor divizije UniCredit Corporate New Europe, kjer je sodeloval pri procesu skrbnega pregleda v prevzemnih postopkih mnogih bank v državah SVE.

Leta 2004 prevzel vlogo vodje Corporate Banking v bolgarski Bulbank, kasneje, leta 2010, pa še dodatno odgovornost kot vodja divizije Corporate, Investment Banking and Private Banking. Prav tako je bil v obdobju med 2007 in 2011 namestnik predsednika uprave v UniCredit Bulbank Factoring. Od aprila 2011 do decembra 2017 je bil vodja Corporate and Investment Banking v UniCredit Bank Romunija. Januarja 2018 pa je bil imenovan kot vodja Global Transaction Banking CEE na Dunaju.



Ob imenovanju je dejal: »Počaščen sem, da mi je bila dana ta priložnost in se veselim skorajšnjega sodelovanja z ekipo in nadgrajevanja uspešne rasti UniCredit Banka Slovenija d.d.«

Stefan Vavti je dejal: »Ponosen sem na dosežke v preteklih letih. UniCredit Banka Slovenija d.d. je danes močna, stabilna in dobro pripravljena za nadaljnjo rast. Zahvaljujem se vsem našim zaposlenim, kajti vse to je posledica odlične in predane ekipe. Po preteklih dosežkih je zame sedaj prišel čas za nove izzive.«

Iskratel na dnevu inovativnosti gostil več kot 200 obiskovalcev
19.04.2019 10:31
Največje slovensko IKT podjetje, kranjski Iskratel, je v četrtek, 18. aprila 2019, na Iskratelovem DNEVU INovativnosti – Bodi !N gostil prek 200 obiskovalcev. Dopoldan so gostili dijake in ...
Več ▼
Največje slovensko IKT podjetje, kranjski Iskratel, je v četrtek, 18. aprila 2019, na Iskratelovem DNEVU INovativnosti – Bodi !N gostil prek 200 obiskovalcev. Dopoldan so gostili dijake in študente gorenjskih in osrednjeslovenskih srednjih šol in fakultet, popoldan pa obiskovalce iz vse Slovenije.



Inovativnost je pomembna za uspeh vsakega posameznika in podjetja, v Iskratelu je tudi ena izmed vrednot in kompetenc vseh zaposlenih. "Inovativnost je del naše kulture, brez nje ne bi mogli preživeti na trgu več kot 70 let. Z današnjim dnem si želimo njen pomen razširiti tudi izven našega podjetja in kot ambasadorji inovativnosti na svoj način prispevati k razvoju slovenskega gospodarstva in družbe," je uvodoma povedal glavni direktor Iskratela, mag. Željko Puljić.



V popoldanskem delu dogodka sta Iskratelovo inovativno okolje in ljudi predstavila direktorica Sektorja za kadre in korporativno komuniciranje, mag. Jelica Lazarević Lajovic in upravljalec inovacij v Iskratelu, Gregor Smolej. Spodbudno delovno okolje in kultura v podjetju sta namreč temelj za razvoj inovativnosti pri zaposlenih. V Iskratelu jo spodbujajo z različnimi aktivnostmi - od sistemske obravnave idejnih predlogov, srečanj za "vžig kreativnosti" in usmerjenih inovacijskih kampanj do (ne)denarnega nagrajevanja.



Svoje izkušnje, pogled na pomen inovativnosti in prakse spodbujanja inovativnosti v različnih podjetjih so z obiskovalci delili tudi uspešni in ugledni gostje okrogle mize Bodi inovativen in zmagaj pod vodstvom mag. Tila Lajovica, direktorja inštituta za poslovno-izobraževalne rešitve: mag. Tomaž Lanišek (Knauf Insulation, d. o. o.), Miha Valentinčič (Petrol d. d.), dr. Darja Ferčej Temeljotov (Lek d. d.), Tilen Travnik (D.Labs, d. o. o.) in gostitelj dogodka mag. Željko Puljić. 



Dopoldan, namenjen dijakom in študentom

V dopoldanskem delu dogodka pa je prek 100 dijakov in študentov spoznavalo utrip podjetja. V Poslovno- referenčnem centru so si pod vodstvom Roberta Zlatanova, strokovnjaka za produktni marketing lahko ogledali, kako Iskratelove rešitve delujejo v praksi, vodja Centra za upravljanje znanj, Jože Kancilija, jih je popeljal po Iskratelovi proizvodnji, prisluhnili pa so lahko tudi predavanju, kako se uspešno soočiti s trgom dela v izvedbi strokovnjakinje za razvoj kadrov, Barbare Mulej. Petra Hribšek, strokovnjakinja za rekruting, jim je predstavila sodelovanje z mladimi, upravljalec inovacij Gregor Smolej, produktni vodja Gašper Berčič in direktor RC IKT-ja, dr. Roman Kužnar pa so mlade navdušili s prikazom inovativnih praks in jim predstavili Startup program. Poleg širjenja pomena inovativnosti so v Iskratelu želeli tudi opozoriti na pomen inženirskih poklicev, kar je tudi namen vseslovenskega projekta Inženirke in inženirji bomo!, katerega partner je tudi Iskratel. 
Iskratel na dnevu inovativnosti gostil več kot 200 obiskovalcev
JUB in GBC Slovenija v Dolu pri Ljubljani gostila upravnike večstanovanjskih objektov iz vse Slovenije
18.04.2019 09:46
JUB je sredi aprila v prostorih svojega Tehnološko raziskovalnega centra v Dolu pri Ljubljani gostil več kot 80 upravnikov večstanovanjskih objektov iz vse Slovenije, ki so se udeležili ...
Več ▼

JUB je sredi aprila v prostorih svojega Tehnološko raziskovalnega centra v Dolu pri Ljubljani gostil več kot 80 upravnikov večstanovanjskih objektov iz vse Slovenije, ki so se udeležili strokovnega posveta na temo sanacij toplotnih ovojev in z njimi povezanimi trajnostnimi energetskimi rešitvami. V imenu organizatorja GBC Slovenija je udeležence posveta najprej pozdravil predsednik UO združenja Iztok Kamenski, predavanja pa so izvajali predstavniki uglednih in trajnostno usmerjenih podjetij JUB, Knauf Insulation, F. Leskovec, GEN-I Sonce in slovenskega Eko sklada.

Iztok Kamenski je uvodoma predstavil Slovensko združenje za trajnostno gradnjo - Green Building Council Slovenija, ki želi z svojimi prizadevanji in delom prispevati k razvoju na področjih trajnostne gradnje, trajnostnega razvoja ter upravljanja nepremičnin, kar vključuje tako načrtovanje stavb kot tudi njihovo gradnjo in uporabo. Njegovo poslanstvo je namreč spodbujati in omogočati izmenjavo znanj med strokovnjaki, skrbeti za izobraževanje deležnikov in seznanjati širšo javnost o dosežkih in prihodnosti tega področja gradbeništva. Pri tem tesno sodeluje s pridruženimi inštituti - ZAG Ljubljana, Institut Jožef Stefan in Gradbeni inštitut ZRMK, pa tudi z Eko skladom, slovenskim okoljskim javnim skladom, saj želi trajnostna merila vključiti tako v zelena naročila kot tudi druge zahteve za pridobitev subvencij ali kreditov za okoljske naložbe. GBC Slovenija spodbuja trajnost tudi preko lokalnih energetskih agencij ter Konzorcija lokalnih energetskih agencij Slovenije, s svojimi člani pa se osredotoča zlasti na nove okvire trajnostnega razvoja LEVELs ter okoljski uspešnosti stavb, ki vključuje izboljšanje uporabe virov in merjenje vplivov stavb na okolje v njihovem celotnem življenjskem ciklu. Pri tem gre za spodbujanje rabe obnovljivih virov energije in uveljavljanje materialov z nižjimi emisijami, ki pomembno vplivajo na življenjsko dobo objektov. Ti vključujejo tudi kriterij vgrajene energije, ki je pri gradbenem materialu potrebna za njihov nastanek in uporabo, pa tudi učinkovito rabo surovin, ustrezno razgradnjo materialov ter upoštevanje potresne in požarne varnosti, saj gradnja brez upoštevanja teh meril ni trajnostna gradnja. Kamenski je predstavil tudi okoljsko označevanje izdelkov, podprto z ISO standardi, ki investitorjem omogoča prepoznavanje lastnosti materialov in izdelkov pred samo gradnjo.

Kako je mogoče doseči energetsko učinkovitost ovoja stavbe prek izolacijskih rešitev ter požarno varnih in zvočno izoliranih konstrukcij, je udeležencem predstavil Tomaž Dolenc iz škofjeloškega podjetja Knauf Insulation. Opozoril je na specifiko trajnostnih izolacijskih rešitev v večstanovanjskih objektih, katerih delež med stavbami pri nas znaša 18,5 odstotkov. V zadnjih petih letih je bilo pri nas skupno prenovljenih približno 2,5 milijonov kvadratnih metrov fasadnih površin, torej 500.000 kvadratnih metrov letno, pri čemer delež prenov stavbnega fonda znaša na letni ravni le 3,6 odstotkov. Opozoril je, da zatečeno stanje žal pogosto kaže na neusklajenost videza med posameznimi enotami na večstanovanjskih objektih ter tudi samih sosesk, vprašljiva je tudi protipotresna sanacija in izboljšanje požarne varnosti, pomanjkljivosti pa je najti tudi pri zvočni izolaciji objektov, vgradnji dvigal, osvetljevanju ter ureditvi skupnih prostorov. Vodilo za prihodnost je tako izboljšati energetsko bilanco večstanovanjskih stavb, izvesti protipotresno sanacijo in dvigniti kakovost bivanja in gradnje. Knauf Insulation na trgu ponuja tako izolacijske rešitve za toplotno, zvočno in požarno zaščito zunanjega ovoja objektov, ki vključuje fasade, poševne in ravne strehe ter talne konstrukcije proti hladnim prostorom, pa tudi izolacijske rešitve v notranjosti objektov, ki vključujejo talne konstrukcije ter stene med stanovanji. V nadaljevanju je predstavil tudi lastnosti in prednosti njihovih posameznih izdelkov in detajlov za vgradnjo.

Iztok Kamenski je v imenu družbe JUB predstavil novost - dekorativne tehnike za fasadne površine JUBIZOL Decor, ki jih je mogoče kot imitacije naravnih materialov uporabiti pri obdelavah zaključnih slojev. Investitorji jih že toplo pozdravljajo, saj so njihove želje pogosto usmerjene v unikaten videz zunanjosti stavb, pri čemer morajo zaključni sloji nuditi tudi kakovostno funkcionalno zaščito površine, materiali pa kljubovati vplivom iz okolja. Predstavil je tehnike, kot so Beton look  (imitacija betona), Travertin (imitacija travertina), Wood (imitacija lesa), Panel stone (imitacija kamnitih panelov), Brick (imitacija opeke), Stone wall (imitacija prečnega skrilavca  -kamniti zid), Natural stone (imitacija ploskovnega skrilavca –naravni kamen) in Bleščice (steklena zrna z odsevnim učinkom). Dekorativne tehnike je mogoče izvajati na zunanjih površinah, najprimernejše pa so fasadne površine, podzidki in vertikalne betonske površine, seveda pa je predhodno potrebno izvesti toplotno izolacijo in odpraviti toplotne mostove. Dekorativne tehnike, ki imitirajo naravne materiale, prinašajo investitorjem vrsto prednosti: hitrejša in cenejša izvedba, manjša obremenjenost nosilnosti podlage, zatesnjena in zaščitena površina pa je brez stikov, odprtin, špranj ali spojev, ki se jim pri vgradnji naravnih materialov ni mogoče izogniti. Dekorativne tehnike JUBIZOL Decor ohranjajo ali celo izboljšujejo ključne funkcionalne lastnosti samega fasadnega sistema oziroma zaključnega sloja, in za razliko od naravnih materialov ne omogočajo zastajanja vode, zračnih žepov, toplotnih mostov in podobnih pogojev za razvoj mikroorganizmov. Lažje, cenejše in manj zahtevno bo tudi vzdrževanje, površine pa bodo bolj obstojne in trajne.

O problematiki balkonov pri toplotni izolaciji fasad je udeležencem spregovoril Aleš Kovač iz JUB-a, ki je izpostavil vrsto dilem, s katerimi se soočajo upravitelji večstanovanjskih stavb: kje izvesti izolacijo – na spodnji ali zgornji strani balkona, ali je potrebno zapiranje parapetov ter kakšen način izvedbe je najbolj primeren. Opozoril je na probleme odvodnjavanja in zamakanja, tako pri odprtih balkonih kot pri pozidanih parapetih zaradi napačnih izvedb, ter na potrebne izračune temperaturnega koeficienta dolžinskega raztezka in raztezka fugirnih mas. Upravljavci večstanovanjskih stavb morajo biti posebej pozorni na pripravo kakovostne projektne dokumentacije, ponujene sistemske tehnične rešitve, izbor kakovostnih materialov za vgradnjo, pri izbiri izvajalcev pa tudi na njihove kompetence, izkušnje in doslednost, zlasti pri izvedbi detajlov, ter ustrezno nego materialov po vgradnji.

O pomenu sidranja toplotnoizolacijskih sistemov je udeležence seznanil Miha Alič iz podjetja F. Leskovec. Predstavil je načine sidranja, razlike med pritrdili in načine izvedbe sidranja fasadne opeke. Pri toplotnoizolacijskih sistemih je mehansko sidranje izolacije  potrebno zaradi vetrne obremenitve ter teže fasadnega sistema, število sider na kvadratni meter pa določa lokacija in višina objekta, vetrna cona in debelina izolacije. Shemi sidranja sta prilagojeni bodisi pritrjevanju EPS-a ali pa pritrjevanju mineralne volne. Pri površinskem sidranju (udarnem in vijačnem) lahko nastanejo toplotni mostovi ter se na fasadah pojavljajo neželene pike, možno pa je tudi poglobljeno pritrjevanje s pritrdili in fasadnimi sidri za pritrjevanje obstoječe fasadne opeke.

Ravne strehe in zelene rešitve Urbanscape je predstavil Primož Bernard iz podjetja Knauf Insulation. Ravne strehe so pogosto izpostavljene velikim temperaturnim ali drugim vremenskim obremenitvam, odvodnjavanje na njih pa je oteženo. Zaradi toplotnih izgub je potrebno streho izolirati, pri tem pa upoštevati klimatske pogoje ter vse gradbeno fizikalne vidike. Konstrukcije ravnih streh morajo zagotavljati vodotesnost, toplotno stabilnost, požarno odpornost, zvočno izolativnost, mehansko odpornost in odpornost na zunanje vplive. Odlično rešitev tako predstavlja topla zatesnjena ravna streha s kameno volno, ki nudi visoko toplotno, požarno in zvočno  zaščito, zagotavlja učinkovito upravljanje s padavinsko vodo ter pohodnost za potrebe vzdrževanja, ponuja pa tudi možnost zazelenitve. Knauf Insulation te rešitve na trgu predstavlja pod blagovno znamko Urbanscape.

Robert Jelenc iz skupine GEN-I je predstavil projekt GEN-I Sonce, v katerem sodeluje že od samih začetkov, ko so na trgu začeli postavljati mikro sončne elektrarne za gospodinjstva. Prehod na obnovljivo, trajnostno, učinkovito in čisto energijo za vsakogar pomeni tudi novo paradigmo načrtovanja in upravljanja distribucijskega omrežja, samooskrbo za segmente gospodinjstev, poslovnih odjemalcev, večstanovanjskih objektov ter  energetskih skupnosti. Doslej so zgradili  že več kot 700 domačih sončnih elektrarn ter postavili prvo sončno elektrarno na večstanovanjski stavbi na Jesenicah, na hrvaškem trgu pa zgradili prvo sončno elektrarno na poslovnem objektu. Njihov skupni cilj je zelena transformacija, da bi s svojim znanjem in izdelki zagotovili povečanje samooskrbe z elektriko iz sonca, učinkovitejšo rabo energije, pametno upravljanje energije in izničenje ogljičnega odtisa pri porabi. Tudi stanovalci večstanovanjskega objekta tako lahko sodelujejo v samooskrbni shemi in s tem enakopravno pomagajo Sloveniji in svetu pri prehodu v brezogljično družbo, težave pa predstavljajo zlasti birokratski izzivi pri pripravi dokumentacije ter pridobivanju dovoljenj oziroma soglasij.

Luka Petkovšek , ki na Eko skladu že od začetka dodeljevanja nepovratnih finančnih spodbud skrbi za javne pozive za večstanovanjske stavbe,  je predstavil aktualne možnosti financiranja skozi subvencije ali kredite, ki jih lahko koristijo lastniki v večstanovanjskih objektih preko slovenskega javnega okoljskega sklada. Predstavil je pogoje, ki jih razpiše Eko sklad pri pridobitvi subvencij za individualne ali skupne naložbe. Javni pozivi so objavljeni ločeno, da je povsem razumljivo, za katere vrste ukrepov pri prenovah stavb so sredstva namenjena. Pri enem od aktualnih javnih pozivov so upoštevane toplotna izolacija fasade, toplotna izolacija strehe ali stropa proti neogrevanemu prostoru, optimizacija sistema ogrevanja in obsežna energetska obnova. Za vsak posamezen ukrep so določeni tehnični pogoji, višina subvencije v odstotkih priznanih stroškov, za pridobitev pa je potrebno oddati vlogo pred pričetkom del, po zaključku naložbe pa poslati popolno zaključno dokumentacijo.

JUB in GBC Slovenija v Dolu pri Ljubljani gostila upravnike večstanovanjskih objektov iz vse Slovenije